MOONSHIELD
Well-known member
nebi se iznenadio da u ovom grmu leži zec, vole to majstori pretegnuti da voda ide iz njega..prije toga je u ovlastenom dotegnut
nebi se iznenadio da u ovom grmu leži zec, vole to majstori pretegnuti da voda ide iz njega..prije toga je u ovlastenom dotegnut
Ja sam na predzadnjoj šestici stavio rk gvx i nisam na 10 000 uopce trebao dotezati. Nakon tog sam je prodao pa neznam koliko je trajao josTko zna, nebi ga tako održavao da sam znao da će otić u klinac, najgore je sad što osjetim u brzini na malom gasu "cukanje" pa me iritira... neki savjeti gdje potražiti novi i koji?
Uz parsto kn, nikoga nećeš gnjaviti previše...ZVMX kompletan kit 1000kn, prednji lancanik ima ublazivac, a 520vx3 700kn
sad ne znam jel imam alat za montiranje lanca moram prekopati, a ne znam koga bi gnjavio u zg da se to slozi kako spada
Da li bi bilo pametno staviti lančanik sa manjim/vecim brojem zuba da bi smanjio zivcanost motora? Jel radio tko kombinacije na versysu 650 i slicno?
Htio bih ga malo ulijenit jer mi se ne svida ovaj zivcani odaziv koliko god njezan bio, inače omjer zuba je 15/46. E sad vidim na jednom forumu da si isli sa manjim straznjim(43) umjesto prednjim jer je dodirivao nekakvu plastiku, i onda dobije ovakvu tablicu... Nemam iskustva sa igranjem lancanika pa ne znam ponasanje pri promjeniStavis 1 zub vise naprijed, lanac moze ostat sa istim brojem karika, motor ce biti nesto sitno lijeniji i vrtit se na manje okretaja pri istoj brzini nego sa originalnim prednjim lancanikom. Razlika nije velika, ali ces vjerojatno osjetit.
jel bi dobio taj efekt ako zadnji stavim 43-44 ?
ma radije cu riskirat sa 100kn sa novim prednjim i isprobat, jednostavnije je, hvala pa javim razlikuda, ali tada bi trebao lanac sa jednom karikom manje da zadrzis zadnji kotac na priblizno istoj poziciji na zadnjoj vilici kako bi ti medjuosovinski razmak, geometrija itd ostali sto slicniji originalu.