Što kad izda baterija?

jolly the roger said:
a kako ćeš raširit kuplung na drugom skuteru? :dobar:

boze mili sta vi pricate  :mrgreen:

ja sam govorio o kotacu skutera na kolo motora a ne dva skutera  :LOL:

:lolcry: :lolcry: :lolcry:

pa kim vi mene smatrate  :LOL:
 
tkubasa said:
ma nemoj... boldorka 750 debelo preko 200kg redovno je palila na guranje, u 2.  :wink:

istina mene je nsr-ka naucila, znao sam je upalit doslovno u niti metar  :mrgreen:

ehh ehh ehh... samo je bitno da nije previsok motor, da mozes nogama do poda ko covijek, tezina uopce nije bitna, ona postaje zamasna masa  :mrgreen:

probaj upalit noviji motor a ne boldorku bez kompresije a nsr-a sta spominjes dokazuje da nemas pojma :wink:

ovih par postova posli potvrdjuje tvoje neznanje  :wink:
 
tkubasa said:
a to sa kotacem na kotac skuteri idealni za to.... ali bez centralne nema spasa  :mrgreen:
tkubasa said:
boze mili sta vi pricate  :mrgreen:

ja sam govorio o kotacu skutera na kolo motora a ne dva skutera  :LOL:

:lolcry: :lolcry: :lolcry:

pa kim vi mene smatrate  :LOL:
nepismanim tutlekom, očigledno. ili neznalicom koja se pokušava spasiti od gluposti koju je blebnula. piše u citatu "kotač na kotač skuter idealni za to"
skuteri znači 2 ili više :jesus:

nepismenko :LOL: :LOL: :LOL:
 
jolly the roger said:
nepismanim tutlekom, očigledno. ili neznalicom koja se pokušava spasiti od gluposti koju je blebnula. piše u citatu "kotač na kotač skuter idealni za to"
skuteri znači 2 ili više :jesus:

nepismenko :LOL: :LOL: :LOL:
ajde, pusti ga da se vadi  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
barba said:
           
Eto drugi su ti dali objašnjenje. ( ebiga ,tek sad san sija za komp)           
Jel moguče da nisi bija u takvoj situaciji.

jesam, ali lakše je nekog zamoliti da te gurne (y) ili parkirat na nizbrdici :mrgreen:
 
tutankamon said:
jesam, ali lakše je nekog zamoliti da te gurne (y) ili parkirat na nizbrdici :mrgreen:

Nije, tutko, ja sam svog i gurao nizbrdo u 2. 3. brzini i blokira točak, 660 ccm u 1 cilindar - nema šanse... :palacdolje:
 
švagan said:
Nije, tutko, ja sam svog i gurao nizbrdo u 2. 3. brzini i blokira točak, 660 ccm u 1 cilindar - nema šanse... :palacdolje:

4 cilindra 998 ccm u drugoj bez problema, ali uz skok na sic :mrgreen:  a ja di skočim, tu trava više ne raste :mrgreen:
 
švagan said:
Nije, tutko, ja sam svog i gurao nizbrdo u 2. 3. brzini i blokira točak, 660 ccm u 1 cilindar - nema šanse... :palacdolje:

Pa onda ga ubaci u 5-6 brzinu skoči i pali!
 
švagan said:
Nije, tutko, ja sam svog i gurao nizbrdo u 2. 3. brzini i blokira točak, 660 ccm u 1 cilindar - nema šanse... :palacdolje:

loool. nije bitno koliki je čekić, neko kako lupa :wink:
 
jolly the roger said:
nepismanim tutlekom, očigledno. ili neznalicom koja se pokušava spasiti od gluposti koju je blebnula. piše u citatu "kotač na kotač skuter idealni za to"
skuteri znači 2 ili više :jesus:

nepismenko :LOL: :LOL: :LOL:

nje nje nje ne kenjaj  :jesus: , ne nego opcenito skuteri kao prometala u prijevodu BILO KOJI je odlican za upalit motor kolo na kolo, pa i jedan i vise  :mrgreen:
pa naravno da nisam mislio skuter na skuter kome to treba....
ja sam odrastao blizu grobnicke piste, tamo se odavno pale motori sa skuterom imao sam to prilike gledat ako sam htio i svaki dan    :wink:

jednostavno nisam ni razmisljao o tome, jer za boga miloga kome bi uopce to palo napamet...

Branko-ST said:
probaj upalit noviji motor a ne boldorku bez kompresije a nsr-a sta spominjes dokazuje da nemas pojma :wink:

ovih par postova posli potvrdjuje tvoje neznanje  :wink:

o mom neznanju ili znanju sudi kad prvo saznas ista o meni, ja nisam sa nikakvom tonom vrijedjanja se postavio tako da to nebih ni tebi preporucao, lapsus se svima dogodi pogotovo nakon par pivi  :LOL:

a kompresija od boldorke nije uopce mala a nije ni lagana mada je to u biti prednost kod paljenja na guranje, nsr-ka je za mene onda bio jako visok motor jedva sam nogama do poda mogao, i vjeruj mi sa tim kratkim prijenosom zna bit nezgodna, naravno ne sad nakon vise od 5 godina, nisam naravno govorio o V2 nego o tome da onaj navedeni nacin mozes upotrijebit samo ako ima motor centralnu nogaru, a sta ako nema? guras i gotovo, nema tu filozofije... btw. i gsx 1100 G sam palio na guranje, po ravnom u 2. taj motor nije uopce lagan niti bez kompresije..  :jesus:

sto se tice mog iskusta u paljenju na guranje, ajmo rec da u zadnjih skoro 10 godina nikad mi nijedan motor nije palio na alnaser, tek sad u zadnje vrijeme boldorka jer mi je to toliko nebitna stvar bila da mi se nije dalo ni kupit akumulator  :mrgreen:

1. cil  i 2 su problem ali sve se moze izvest  :jesus:

a i kurbla nije bas laganica na 600 i kusur cc na 1 cilindar  :wink:

Zapru said:
ajde, pusti ga da se vadi  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:


covijek ipak racuna da su neke stvari i vise nego ocite da se napominje posebno, osim ako VAMA to treba, meni ne  :jesus:
 
Sekol said:
Pa onda ga ubaci u 5-6 brzinu skoči i pali!
     
Problem je taj sto neznaju svi kad pustit pa ponovo stisnut kvacilo.Zato sam napomenuo da triba znat.To je samo za iskusnije.           
Nije problem upalit ni jednocilindrasa  jer nije tezak za guranje.           
Tutankamon               
Stvar je u tom da obicno nece upalit kad nema nikog blizu.
 
jolly the roger said:
a kako ćeš raširit kuplung na drugom skuteru? :dobar:
             
To je potvrda da ne zna kako funcionira pogon na skuteru.
 
barba said:
             
To je potvrda da ne zna kako funcionira pogon na skuteru.


ooo j... vas ja telce  :LOL:

ponavljam nisam mislio na dva skutera, nego kolo od skutera na kolo od motora  :jesus:

nevjerojatno  :mrgreen:
 
Skoro se izvuka.            :LOL: :LOL:
 
barba said:
     

Stvar je u tom da obicno nece upalit kad nema nikog blizu.

je vraga, to mi se desilo pred brdo ljudi :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

vjeruj da  je bolje kad nema nikog :wink: