Sto kupiti od vecih skutera?

liberty said:
odličan je ali i dođe 40.000 kn, za nas kojima financije nisu jaka strana
a kolko su ovaj xmax i beverli? http://www.honda.hr/motocikli/cjenik.asp  :LOL:
http://www.hondaitalia.com/moto/default.html    SH300i  con bauletto 4.450 Eu   279 cc 20 kW 4.350,00 (31000)
 
pa onda i nije neka razlika u cijenama. ziher je među njima SH najbolji. međutim, nekak mi se u ukupnom dojmu Xmax čini najprihvatljiviji, userfriendly i najboljeg oblika (kiša, vjetar, sranja, itd...) i ima najveći gepek pod sicom.
- beverli je po mom mišljenju kod nas (neznam samo zakaj  :misli: ) prerazvikan, ka što je i runnerica.  bev ima isti oblik kao i kod SH, a to mi je full pis of šit.  :wink:
 
prtljažni prostor je bolji u beverlyu i po smislu veličine (ipak) alo još više po pitanju iskoristivosti
 
liberty said:
prtljažni prostor je bolji u beverlyu i po smislu veličine (ipak) alo još više po pitanju iskoristivosti
na koju foru? pa bev ima mjesta jedva za jednu kacigu i osnovno... :shock: a xmax za dvije i 6 piva...
 
liberty said:
mislio sam u odnosu na SH, ne naravno u odnosu na Xmax
ahaa,  :LOL:, pa ja na SH onu škulju za pikule niti ne računam pod "gepek"  :LOL:
- na xmaxu mi se čini da se dosta visoko sjedi i da mu je dosta visoko težište.
 
marac_zg said:
pretezno ce biti gradska voznja,preko tjedna Zagreb,a vikendima putovanja..
s obzirom na to da cu ipak vecinu vremena provoditi u gradu,mozda je ipak bolja opcija skuteri s velikim kotacima i manjom kilazom..sad..dvojba u toj kategoriji je Yamaha X-max 250 ili Beverly 400..Yamaha mi je po svemu bolja,izgled,spremista itd,jedino ima manju kubikazu,ali mi je dvojba jer sam na dosta mjesta procitao da je to najbolja masina u toj kubikazi i da se moze nositi cak i sa skuterima vece kubikaze..sad ja vas pitam,da li je to istina ili prenapuhavanje? ako mi to netko moze potvrditi ili opovrgnuti,rijesio bi me muke..
i da,pitanje..zasto je Honda toliko skup(lj)a kod nas?
Bev400 ti diže ulje. U Splitu je i dalje najprodavaniji XMAX 250. Sve šta si o njemu čuo istina je. Imamo testni model i dođi i probaj ga. Novi nadimak mu je BEVERLY KILLER... Isproban sa istim kubikažama i nema mu ravnog. Na otvorenoj zavojitoj cesti drži se u korak s većim kubikažama!
O prtljažnom prostoru za 2 integralne kacige da ne pričam...

Ili kupi Beverly-ja, mjenjaj ulje svako 200 km i po gradu nosi kacige u ruci  (y)
 
Nike said:
Bev400 ti diže ulje. U Splitu je i dalje najprodavaniji XMAX 250. Sve šta si o njemu čuo istina je. Imamo testni model i dođi i probaj ga. Novi nadimak mu je BEVERLY KILLER... Isproban sa istim kubikažama i nema mu ravnog. Na otvorenoj zavojitoj cesti drži se u korak s većim kubikažama!
O prtljažnom prostoru za 2 integralne kacige da ne pričam...

Ili kupi Beverly-ja, mjenjaj ulje svako 200 km i po gradu nosi kacige u ruci  (y)

ili kupi Bev 250 koji ne dize ulje a kacigu u kofer koji dobijes gratis :jesus:

jokina bolest se siri forumom :mrgreen:
 
kupi novi "Tuttomoto" i kupi ono kaj je u italiji na prvom mjestu kupaca i korisnika.  (y) oni ne seru...
 
nisam. to mi je oduran skut, kao i većina takvog tipa. izgledaju mi ko kokoši na cesti.
ja favoriziram fotelje.  (y) ili kak tu veliš, "GT"  :mrgreen:
 
liberty said:
onda preostaju Xmax, Tmax i majesty....drugo ne vidim
ma ima toga još, samo su cjenovni razredi,,malo različiti-
honda forza 250, silverwing 400
suzuki burgman 200, 400
 
wingman said:
ma ima toga još, samo su cjenovni razredi,,malo različiti-
honda forza 250, silverwing 400
suzuki burgman 200, 400

dobra je Silverwing 400..bila mi je prvi izbor..skoro je zakapario..ali, ljudi su rekli da su ti GT skuteri(Silverwing,T-max,Majesty) jako nespretni za voznju po gradu(provlacenje medju kolonama i to fore) za razliku od kokosi tipa X-maxa ili Beva,tako da sam trenutno naklonjeniji njima zbog cinjenice da cu sigurno slijedece dvije godine vecinom provoditi u gradu..
kad bi barem mogao negdje dobiti Silverwing na test voznju da se sam uvjerim kakva je situacija,to bi bila prva liga..ali,nista od toga..
 
skuter s prednjim kotačem od 16 cola isto nije med i mlijeko po gradu - prednji kraj mu je teži

no zaista GT skuter nije rješenje za grad
+ beverly je dobar jer u slučaju pada na bok - se malo toga oštećuje (uglavnom plastika koja nije ofarbana i koja relativno malo košta)
 
xMax meni ne liči na kokoš. sasvim lijepo izgleda. može se reći da je ko redizajnirani moj  :mrgreen:. ne bih ja išao tako daleko da uspoređujem beva i xmaxa. bev mi je  :palacdolje:. kaj se tiče silvinga i sličnih fotelja. ziher su ti to rekli oni koji voze kokoši. pogledaj malo širine i visine ih motora, općenito. pa i duljine. svi su oni tu negdje. kod silvinga400 ima jedan drugi problem, a to je težina od 220 kg. isti je kao silving600, a slabiji mu je motor, osjetno. a istom je i mala razlika između šusa tog 400 i 250ccm. velika prednost u slučaju silvinga 400 je to kaj ima dva klipa. na foteljastom maxiju si barem 50% zaštićeniji od atmosferilija nego na kokoši.
 
wingman said:
xMax meni ne liči na kokoš. sasvim lijepo izgleda. može se reći da je ko redizajnirani moj  :mrgreen:. ne bih ja išao tako daleko da uspoređujem beva i xmaxa. bev mi je  :palacdolje:. kaj se tiče silvinga i sličnih fotelja. ziher su ti to rekli oni koji voze kokoši. pogledaj malo širine i visine ih motora, općenito. pa i duljine. svi su oni tu negdje. kod silvinga400 ima jedan drugi problem, a to je težina od 220 kg. isti je kao silving600, a slabiji mu je motor, osjetno. a istom je i mala razlika između šusa tog 400 i 250ccm. velika prednost u slučaju silvinga 400 je to kaj ima dva klipa. na foteljastom maxiju si barem 50% zaštićeniji od atmosferilija nego na kokoši.

nisam dobro skuzio ovaj dio sa malom razlikom izmedju susa od 400 i 250 ccm..mozes malo pojasniti? mislio si da silving nije toliko jaci i bolji na ubrzanjima od x-maxa 250 ili..? gledam malo razlike i konjima,silving ima 38ks,x-max 20..znam da je silving tezi,ali mislim da bi se trebalo negdje osjetiti ta razlika u konjima..
i da,sto se tice dimenzija..to me je vec jednom zbunilo jer kad sam usporedio dimenzije(kataloske) Beva 400 i Silwinga 400 ispalo je da su jednako siroki (770 mm),Silwing je nesto duzi(2275/2215 Bev) i nizi (1430/1550 Bev)..a onda sam jos pogledao dimenzije X-max i nista mi vise nije bilo jasno(a nije mi ni sad)..naime,njegove su d/s/v dimenzije ove:2210/790/1380,sto ce reci da je siri od Silverwinga..wtf? :misli:
a sto se tezine tice,tu je Siverwing daleko prvi,ali,sto se toga tice,vidio sam na youtube-u kako ga neki tip na poligonu baca medju cunjevima kao da vozi daleko laksi skuter..a i u svim recenzijama kazu da se i ne osjeca previse ta njegova tezina u voznji..
ne znam,opet sam u dvojbi.. :mrgreen:
 
a da ti okreneš ploču i kupiš Vespu?
moram malo ...sa svojom GT200 idem po gradu kao sa manjim skutom, a na otvorenom idem bez problema 120 sa mini vjetrobranom, a da i ne pričam da o pogledima strasti na semaforu, hehehe :mrgreen: (počev od bakica, djece do plavaca..svi te vole)