Sto kupiti od vecih skutera?

marac_zg said:
//cut//
a sto se tezine tice,tu je Siverwing daleko prvi,ali,sto se toga tice,vidio sam na youtube-u kako ga neki tip na poligonu baca medju cunjevima kao da vozi daleko laksi skuter..a i u svim recenzijama kazu da se i ne osjeca previse ta njegova tezina u voznji..
ne znam,opet sam u dvojbi.. :mrgreen:

mogu ti reci ovo o "tezini" ili tocnije masi jer vozim scooter koji ima samosvojnu masu od 260Kg. bacanje po zavojima nije problem jer to ne moras raditi svojom masom nego jednostavno kontra upravljanjem a prilikom čega se stroj saam ruši. inače meni paše veća masa jer onda on nosi mene a ne ja njega pa se osjecam .... usidreno a time i puno sigurnije - pogotovo ako si oko 100kg kao ja. tako da mislim da ti masa ne treba predstavljati ni problem ni prednost.

 
nisam imao prilike vozit silvinga 400. čitao recenzije korisnika na nekim američkim stranicama. likovi su popljuvali wing i burg 400 u odnosu na hondine 250skutere koje imaju nakon što su rasprodali 400tke...blabla...
- probao sam burg400 i majesty400. kad im dodaš gas nije da se ne osjeti razlika u ccm, ali nije tolko uočljiva do 70-80kmh. to i je nekakva granica postizanja krajnje brzine do slijedećeg crvenog semafora ili skretanja u gradu. ostalo si na kočnicama. iznad 80kmh 400tke imaju veliku prednost. znači, mišljenja sam da je, što se tiče kubikaže u gradu i prigradu bolji 250, a za otvoreno 400. 400 kao takav nema smisla za gradsku vožnju, jer ga se u biti, muči. težinu sam kod winga400 spominjao u kontekstu snage koja se u odnosu na druge, lakše skutere iste kubikaže, kod njega jako gubi.  što se tiče okretnosti. to je više stvar navike. u svakom je slučaju okretniji motorino s manjim kotačima nego s velikim. da ne ulazimo sad u pitanja udobnosti i upijanja neravnina i rupa na našim cestama koje vjerojatno zadovoljavaju tek standarde za vožnju endura sa žbičanim felgama...
 
wingman said:
nisam imao prilike vozit silvinga 400. čitao recenzije korisnika na nekim američkim stranicama. likovi su popljuvali wing i burg 400 u odnosu na hondine 250skutere koje imaju nakon što su rasprodali 400tke...blabla...
- probao sam burg400 i majesty400. kad im dodaš gas nije da se ne osjeti razlika u ccm, ali nije tolko uočljiva do 70-80kmh. to i je nekakva granica postizanja krajnje brzine do slijedećeg crvenog semafora ili skretanja u gradu. ostalo si na kočnicama. iznad 80kmh 400tke imaju veliku prednost. znači, mišljenja sam da je, što se tiče kubikaže u gradu i prigradu bolji 250, a za otvoreno 400. 400 kao takav nema smisla za gradsku vožnju, jer ga se u biti, muči. težinu sam kod winga400 spominjao u kontekstu snage koja se u odnosu na druge, lakše skutere iste kubikaže, kod njega jako gubi.  što se tiče okretnosti. to je više stvar navike. u svakom je slučaju okretniji motorino s manjim kotačima nego s velikim. da ne ulazimo sad u pitanja udobnosti i upijanja neravnina i rupa na našim cestama koje vjerojatno zadovoljavaju tek standarde za vožnju endura sa žbičanim felgama...

jasnije su mi sad neke stvari..hvala.. (y)
a i svima ostalima zahvaljujem,dvojba mi je sada ostala samo na ova dva skutera..
jos cu malo razmisliti kojeg kupiti,X-maxa ili Silvinga..bilo bi mi daleko lakse da imam namjeru voziti skuter samo po gradu,tada bi x-max odmah bio kupljen,ali kako su mi zelje i planovi ici i na dulja putovanja preko granice,gdje je Silving bolji.. :misli: :misli:
vidjet cemo,vidjet cemo.. :mrgreen: :mrgreen:
 
najbolji ti je izbor honda SW. to je daleko najkvalitetniji skuter a možeš i po gradu i van grada di poželiš...do na kraj svita ako želiš. svake godine na lijeto kada dolaze stranci u naše krajeve znaš što najčešće vidiš na cesti...SWa naravno.
može se oko cijene diskutirati i razglabati...ali tko kupi hondu neće požalit.
 
u pravu si kaj se tiče kvalitete. honda ne radi površno niti najmanji skuterino.
- cijena baš, barem što se tiče našeg uvoznika nije nimalo diskutabilna. radi se o 20000 kuna razlike u cijeni za koju smatram da nije opravdana u odnosu na cijenu istog (ili opremljenijeg i novije godine proizvodnje) skutera u italiji. ako se uzme u obzir da cijena SW400 u italiji iznosi manje od 6000 eura, ovo je ziher napumpano do jaja. nisam ziher postoji li koja firma da ima takvu razliku u cijeni nekog proizvoda.  :palacdolje:
-također i cijena forze250... :?
 
levanat said:
najbolji ti je izbor honda SW. to je daleko najkvalitetniji skuter a možeš i po gradu i van grada di poželiš...do na kraj svita ako želiš. svake godine na lijeto kada dolaze stranci u naše krajeve znaš što najčešće vidiš na cesti...SWa naravno.
može se oko cijene diskutirati i razglabati...ali tko kupi hondu neće požalit.

vidim da vozis Silverwinga 600..kakva su tvoja iskustva? pouzdanost i to..zastita od vjetra? onaj prednji vjetrobran mi se cini prilicno velik..cak i prevelik..naime,vise volim pogled preko stakla nego kroz,a cini mi se da bi mi se pogled kroz moglo dogoditi na ovom SW-u..iako,visok sam 184,pa se nadam da cu u voznji ipak gledati preko stakla..postoji mozda opcija nekog manjeg vjetrobrana za kupit? i da li ima koji salon kojeg SW-a za probu? sorry ako gnjavim,ali 63 k kn nije malo love i htio bih znati sto vise o njemu..
 
marac_zg said:
vidim da vozis Silverwinga 600..kakva su tvoja iskustva? pouzdanost i to..zastita od vjetra? onaj prednji vjetrobran mi se cini prilicno velik..cak i prevelik..naime,vise volim pogled preko stakla nego kroz,a cini mi se da bi mi se pogled kroz moglo dogoditi na ovom SW-u..iako,visok sam 184,pa se nadam da cu u voznji ipak gledati preko stakla..postoji mozda opcija nekog manjeg vjetrobrana za kupit? i da li ima koji salon kojeg SW-a za probu? sorry ako gnjavim,ali 63 k kn nije malo love i htio bih znati sto vise o njemu..

zaštita je izvrsna a nisam primjetio ikakve smetnje u pogledu kroz ili preko vizira.
o pouzdanosti je malo reči da je super i naj pouzdan. bez ikakvog straha možeš se uputiti gdje hoćeš. remen se mjenja na 24000 km cca 1000 kn. disk pločice original cca 700 kn (sve) drugo nemaš šta mijenjati osim naravno ulja koje se po user manualu mijenja svakih 12000 km, a ja svakih 6000.
ne razmišljaj o kidanju vizira jer nije grub a funkcionalan je. prostor ispod sica je velik, stanu dvi integralne kacige. možeš se ispružit na sicu i noge... sjedi se na pravo pogođenoj visini od zemlje. na nekim skuterima imaš problema s visinom sica pa ti noge vise u zraku i muk  mučiš da dotakneš asfalt :mrgreen:
uglavnom 5...pa nije bezveze nepromjenjen več koliko godina, dok su drugi konkurenti 3 puta redizajnirali svoje modele 8)
 
levanat said:
zaštita je izvrsna a nisam primjetio ikakve smetnje u pogledu kroz ili preko vizira.
o pouzdanosti je malo reči da je super i naj pouzdan. bez ikakvog straha možeš se uputiti gdje hoćeš. remen se mjenja na 24000 km cca 1000 kn. disk pločice original cca 700 kn (sve) drugo nemaš šta mijenjati osim naravno ulja koje se po user manualu mijenja svakih 12000 km, a ja svakih 6000.
ne razmišljaj o kidanju vizira jer nije grub a funkcionalan je. prostor ispod sica je velik, stanu dvi integralne kacige. možeš se ispružit na sicu i noge... sjedi se na pravo pogođenoj visini od zemlje. na nekim skuterima imaš problema s visinom sica pa ti noge vise u zraku i muk  mučiš da dotakneš asfalt :mrgreen:
uglavnom 5...pa nije bezveze nepromjenjen več koliko godina, dok su drugi konkurenti 3 puta redizajnirali svoje modele 8)

hvala na informacijama..
moram reci da mi se sve vise i vise svidja.. :mrgreen:
 
levanat said:
pa nije bezveze nepromjenjen več koliko godina, dok su drugi konkurenti 3 puta redizajnirali svoje modele 8)
(y)
- samo da dodam info vezan za održavanje hondinih skutera: Održavanje ja takvo da ti vremenom motorino jednostavno postane dosadan. u škvadri si nezanimljiv kad se priča o motorima i kvarovima, jer svi imaju kaj za pričat, a ti na kraju još i poželiš da imaš nekakav motor po kojem drkariš po cijele dane, a on opet u qrcu :wink:  sa hondom ti mehaničar nikad neće postat najbolji "frend", jer ga rijetko viđaš.  :LOL:
 
wingman said:
(y)
- samo da dodam info vezan za održavanje hondinih skutera: Održavanje ja takvo da ti vremenom motorino jednostavno postane dosadan. u škvadri si nezanimljiv kad se priča o motorima i kvarovima, jer svi imaju kaj za pričat, a ti na kraju još i poželiš da imaš nekakav motor po kojem drkariš po cijele dane, a on opet u qrcu :wink:  sa hondom ti mehaničar nikad neće postat najbolji "frend", jer ga rijetko viđaš.  :LOL:

vec sam htio pitat ima li Honda ikakvih nedostatka. i eto ima ih  :D
 
Evo da se ubacim u temu, muči me slično piatanje a ne želim otvarati novu temu. Malo je vece izlaganje, ne zamjerite  :mrgreen:

Dakle prelazim s mog prvog skutera/motora (vidim da su neki osjetljivi na nazivanje skutera motorima pa ono...  :)) na višu stepenicu.
Do sada sam vozio (i još vozim dok ga ne prodam) Liberty 200. Sad bih prešao na nešto iz 250/500 društva.
Prodajem ga jer sam navikao voziti skuter cijelu godinu, a to zimi zna bit malo negodno jer na libertyu nema bas zastite od vjetra za noge - tijelo nije problem jer imam pravu jaketu. Nemojte sad s pitanjima zasto vozim zimi - stvar je uzitka i prakticnosti, inace imam i auto, ali ako nije kisa ne ulazim u njega (zbog cega me moja draga obozava). Osim toga povremeno mi nedostaje i prtljaznog prostora za aktovku (posao) ili ruksak (izlet) i snage motora kod izlaska na otvorenu cestu. Sa mnom i dragom na njemu (cca 150kg), ide bez problema 80-90 ali pri tom nema nikakvu rezervu snage za preticanja i vece uzbrdice.

Nakon što sam se stvarno načitao svakakvih testova i mišljenja izvor sam suzio na Apriliu Scarabeo 250, X-Max/City 250, Gileru Nexus i eventualno Kymco Xciting 250/500.

Aprilia mi se svidja dizajnom (znam da je mnogima ruzna, ali se meni bas zbog svoje 'ruznoce' svidja), polozaj na motoru je najslicniji onome na sto sam navikao kod liberty-a, a koliko sam saznao ima i poprilicno solidnu opremu (alarm, integralne kocnice, solidan prtljaznik).

X-Max i X-City imaju (cini mi se, ono sto sam uspio u testnoj voznji vidjeti) bolju zastitu od vjetra od Aprilie, mada mi je polozaj u voznji malo neobican - vise je 'fotelja' u odnosu na liberty-a i scarabea. Koliko cujem/citam imaju ok podrsku u Splitu,a predpostavljam kako bi kao japanacu kvaliteta trebala biti na visoj razini od talijanskih rjesenja, jedino me dizajn doticnih ne baca bas u ekstazu :bored:, ali to nije presudno.

Kymco mi se cini jako dobrim omjerom placenog i dobivenog (za cijenu aprilie ili x-citya mogu uzet xcitinga od 500 kubika), izgledom mi je ok, ima integralne kocnice, cuo sam iz prve ruke jako pohvalnih stvari o kvaliteti njihovih agregata u odnosu na talijane tako da mi je isti inicijalno bio prvi izbor. Medjutim, koliko sam vidio, u Splitu nemaju normalnog prodajnog predstavnika pa me malo brine pitanje kasnijeg odrzavanja. Isao sam do onog Crnog macka, dosao do vrata - prostor katastrofalan izgledom i potpuno zapusten, zatvoren u radnom vremenu (subota oko 10.30) i pise "pozvoniti na kucno zvono"  :LOL: - samo sam se okrenuo i otisao. Drugo mjesto navedeno na stranicama kymco.hr prodaje motorne pile (?) ili sam ja pogrijesio u trazenju... Takav pristup poslu mi ne ulijeva povjerenje. Kako skuter koji sada kupim izgledno necu tako brzo prodavati, nije mi toliko vazno to sto ce kymco brze gubiti vrijednost, osim toga koliko vidjeh po domacim i stranim testovima, stvarno je dobar skuter, ali odrzavanje... to me brine...
Gilera mi je jako privlacna zbog izgleda - stvarno je predivan skuter, ljepsi od yamahe i kymca, navodno odlicnih voznih osobina, dobre servisne podrske ali procitah na vise mjesta da joj zavrsna obrada nije bas nesto a i da ima nekih problema s agregatima, pa ispada da je tipicni talijanski proizvod.

Zanimaju me vasa iskustva sa ovim motorima prvenstveno po pitanju zastite od vjetra u voznji, udobnosti/ugodnosti na malo ozbiljnijim izletima (150-200km), okretnosti u gradu i troskovima odrzavanja. Zna li tko ima li jos koji (kvalitetniji) zastupnik Kymca u Splitu i kakva je opcenito servisna podrska za te motore na ovom podrucju? Kolika je razlika u trosku registracije skutera do 250 i 500cc?

Osim toga, vidio sam oglas za jednu rabljenu Gileru Nexus 500. Nisam zvao covjeka, ali prodaje motor iz 2004. s 14k km za 30k kuna. Meni se to cini malo skupim, varam li se? Da li je istina da su ti agregati imali velikih problema s mijesanjem ulja? :misli:

Eto, zahvaljujem na svim odgovorima, pa jos ako i pomognete u premisljanju :naklon:
 
GoranST said:
//cut all //
cijeli tekst je odmah iznad

Pa ako ti je :

1. Yamaha ružna
2. Kymco ne odaje povjerenje u post-prodajnu podršku
3. Nexus 500 miješa vatru i ulje

:misli: ostaje ti jedino Nexus od 250ccm3 koji ti opet nece imati rezervne snage kada ti treba

znaci : preispitaj ukus ili post-prodajni support za Kymca 500

 
sve piše u postovima prije tvog. odluči oćeš ti skuter za van grada ili za grad, jer oboje ne dobivaš kupovinom nijednog. što se tiče nexusa, nemam ga, niti vjerujem da ću ga ikad imati, kao niti bilo koju drugu gileru. prije svega, to su 100% površno izrađeni skuteri, od prvog do zadnjeg. da ne filozofiram,,površno,, je jedina riječ kojom ih ja mogu opisat. mogu bit i najljepši i najbrži, a dal ćeš ti kojeg uzet, tvoja stvar.
osiguranje pri registraciji je na 400-500ccm duplo skuplje nego na 250ccm.
 
wingman said:
sve piše u postovima prije tvog. odluči oćeš ti skuter za van grada ili za grad, jer oboje ne dobivaš kupovinom nijednog. što se tiče nexusa, nemam ga, niti vjerujem da ću ga ikad imati, kao niti bilo koju drugu gileru. prije svega, to su 100% površno izrađeni skuteri, od prvog do zadnjeg. da ne filozofiram,,površno,, je jedina riječ kojom ih ja mogu opisat. mogu bit i najljepši i najbrži, a dal ćeš ti kojeg uzet, tvoja stvar.
ono sto je ovdje povrsno, je samo tvoj referat za gileru.
naime, GP800 je Gilera, Fuoco je Gilera. Jesi li vidio uzivo te scootere?
Fuoco se, dodatno, u Americi prodaje pod brandom "Piaggio" i imenom "Mp3-500".
Dakle, kao i u svemu, nikad ne generalizirati ako zelis vjerodostojan bit'.
 
nexus 250 je gotovo identičan X9 250

moj x9 ima 1 godinu i 1,5 mjeseci i 15.000 km
do sad nisam imao problema s njime
a servisna mreža mi je zadovoljavajuća

ja bi razmislio o yamahi Xmax 250
 
:LOL: :LOL:
fuoco said:
ono sto je ovdje povrsno, je samo tvoj referat za gileru.
votever.  :mrgreen:
-nemoj sad zajebavat s nekim ultra modelima koji još hrvatsku cestu pošteno ni vidili nisu.  :? između ostalog, niti tvoj fuoco je vidio nije za tih par mjeseci.  :wink:
 
GoranST said:
Zna li tko ima li jos koji (kvalitetniji) zastupnik Kymca u Splitu i kakva je opcenito servisna podrska za te motore na ovom podrucju? Kolika je razlika u trosku registracije skutera do 250 i 500cc?

Nakon dugo vremena, Kymco u Splitu opet ima pouzdanog partnera, Šago moto je poceo prodavati Kymco i Derbi, uz Hondu.

Slazem se da ducan sa motornim pilama ne ulijeva povjerenje u post-prodajnu podrsku :(

U Splitu je bilo par godina problema sa pronalaskom partnera za prodaju Kymca, posto se vecina pravih firmi vezala uz jednu marku, Pribudic-Borcic uz Yamahu, Sago uh Hondu, Piaggio centri drze samo njihove, a osim te ekipe niti nemas nesto previse OK. U Trogiru je situacija drugacija, Moto Gama je super, ali opet Trogir je dosta daleko od splita...

Jos nije sluzbeno na siteu objavljeno, ali Sago je vec dobio skutere, reklama i tenda su na mjestu :)

 
sve ima svoju cijenu - a tako i japasnki skuteri,
a mnogi od njih su samo izvorno japanski, a proizvode se svukud

u biti - svaki ima svoju cijenu, prednosti i mane

možda je najpametnije kupiti ono što ti se sviđa :)
 
evo kao vozač jednog od modela koji bi možad kupio, ovako ako ti je udobnost na prvom mjestu zaobiđi nexus
vozne osobine su odlične kod modela 500 ove slabije nisam vozio oni su X9 sa drugim plasitikama, završna obrada nije kao u T-maxa ali je na sasvim pristojnoj razini, jedini problem može biti agregat ova mašina master 460ccm je blago rečeno zajebana :mrgreen: da moguće je da ti pomiješa ulje i benz meni nije i nadam se da neće, ima on i drugih sitnih problema, ali ako ga paziš i maziš trebalo bi biti sve u redu i naravno po voznim osobinama jedini konkurent u klasi koji je i bolji je T-max koji opet dođe ko skoro dva nexusa500, tako da ako ti nije problem redovno kontrolirat ulje i pazit da ga dobro zagriješ prije vožnje, da ga ne gaziš do kraja dok je hladan i pališ-gasiš svakih 5min koliko treba od kafane do kafane trebalo bi biti sve uredu, odi na moju temu tamo nexus500 i malo traži po forumu ima još par tema za nexi
 
wingman said:
-nemoj sad zajebavat s nekim ultra modelima koji još hrvatsku cestu pošteno ni vidili nisu.  :?
pa i oni su Gilera. to i govorim. nemoj generalizirat'. reci lijepo, citiram : "trla trla Nexus trla trla" :LOL:

wingman said:
između ostalog, niti tvoj fuoco je vidio nije za tih par mjeseci.  :wink:
pa govorimo o zavrsnoj obradi - ne trebaju mi 3 godine da vidim da su mi npr. sve plastike k'o iz komada :D