Sto kupiti od vecih skutera?

Vidis, Malagutia se nisam sjetio pogledati :shock:... Zna li tko gdje ih ima za vidjeti/probati u Splitu? Znam da je Brodomerkur prije imao salon u prvoboraca, ali koliko primjetih istog su zatvorili...

U medjuvremenu sam izbacio x-max iz kombinacije jer se nacitah po forumu kako je razocaravajuce lose slozen, gilera nexus ocito (i nazalost) isto nije neki izbor, ostaju scarabeo, x-city i xciting. Ako je ovo sto kazete o Sagi kao kymco partneru u Splitu istina, onda je xciting na prvom mjestu... Valja ipak biti racionalan :). Valjda ce ga biti moguce testirati... Sad valja cekati kupca za libertya  :D
 
da, kymco je bio i moj drugi izbor, iako mnogi ljudi zaziru od njega meni se stvarno svidjela odlična završna obrada, dva diska na 250 i puno drugih odlično napravljenih detalja, ali ja sam ipak pao na dizajn i uzeo talijana,  :mrgreen:
 
GoranST said:
Vidis, Malagutia se nisam sjetio pogledati :shock:... Zna li tko gdje ih ima za vidjeti/probati u Splitu? Znam da je Brodomerkur prije imao salon u prvoboraca, ali koliko primjetih istog su zatvorili...

U medjuvremenu sam izbacio x-max iz kombinacije jer se nacitah po forumu kako je razocaravajuce lose slozen, gilera nexus ocito (i nazalost) isto nije neki izbor, ostaju scarabeo, x-city i xciting. Ako je ovo sto kazete o Sagi kao kymco partneru u Splitu istina, onda je xciting na prvom mjestu... Valja ipak biti racionalan :). Valjda ce ga biti moguce testirati... Sad valja cekati kupca za libertya  :D

prodji kroz vukovarsku, reklama vec svijetli kod sage :)
 
kod madisona 250 mi se ne sviđa kaj u gepek ne stane niti jedna obična jet kaciga. stanu samo dvije kahlice.  :palacdolje: inače mi lijep moto. od svih talijana, na malaguti je na prošlim modelima imao najbolju završnu. sve se poklapalo pici- pici. (y) ove nove nisam nešto zagledao pa ne mogu reć...
 
je, tu si u pravu, to je valjda zato šta ima iza 14 cola kotač, pa je to uzelo nešto prostora, meni se svidjelo i to što ima super satove, vidio sam mat crnoga, čini mise da mu ta boja puno bolje stoji
 
djenka said:
Nakon dugo vremena, Kymco u Splitu opet ima pouzdanog partnera, Šago moto je poceo prodavati Kymco i Derbi, uz Hondu.
Znači ovi dosadašnji nisu bili dobri?  :jesus:
 
Nike said:
Znači ovi dosadašnji nisu bili dobri?  :jesus:

Ne kazem da nisu bili dobri, ali generalno rezultati nisu bili na razini ocekivanih i realnoostvarivih. Na rijeckoj tablici KYmco ima 17% trzista, u splitu je sa 12% od vremena kad je pondi prodavao, pao na 7%, znaci ima jos puno prostora za osvojiti, jer mislim da nema neke znacajnije razlike u ukusima, kupovnoj moci i mentalitetu :)
 
među gore navedenim skuterima nebi se uopće premišljao uzeo bi kimka 500. to je razlika nebo i zemlja od "konkurenata" s 250 i manje kubika.
 
ako se ne bojiš polovnih ja prodajem svoga xcitinga 500 starog godinu dana. motorić je u super stanju i regan do 02 /09 a ja bi čim prije skočio na dl 1000 a nemogu dok ne prodam kymca. ako je netko zainteresiran više na p.p..
 
djenka said:
Ne kazem da nisu bili dobri, ali generalno rezultati nisu bili na razini ocekivanih i realnoostvarivih. Na rijeckoj tablici KYmco ima 17% trzista, u splitu je sa 12% od vremena kad je pondi prodavao, pao na 7%, znaci ima jos puno prostora za osvojiti, jer mislim da nema neke znacajnije razlike u ukusima, kupovnoj moci i mentalitetu :)
Pondi je prodavao samo ljeti a zadnje dvije zime mu je dućan bio "zatvoren zbog preuređenja" šta je jako neozbiljno prema kupcima kojima kasnije zatrebaju rezervni dijelovi. Kako je "Crni Mačak" radio ne znam jer nisam nikad bio kod njega, ali znam da su svi njegovi kupci pričali kako sve moraju naručit preko Krka te da su dijelovi skupi i da ih nema na lageru. Možda je zato u Rijeci jače tržište Kymca, pošto je psihički kupcima bliže Krk nego Splitu. 
 
U Istri je Kymco servisna  mreža katastrofa-Valja jedino servis Pit Stop iz Umaga,svi ostali su malo je reći užas.
Sad ti kupi Kymca u Istri a na servise moraš ići u Umag koji je poprilično udaljen od svih ostalih gradova.
Cijene u servisima nisu propisane, original ulje i rezervni djelovi ne postoje, motore servisiraju po privatnim garažama u kojima su bačve od vina i sl.
Mislim da je za sve kriv zastupnik koji ne vodi računa o ovlaštenim servisima-kao prvo trebao bi propisati koje ulje se mora koristiti i koja je cijena tog ulja, intervenirati da se ugrađuju original Kymco rezervni djelovi itd. Ovako se zna desiti i razlika od preko 300 kuna od servisa do servisa, a da ne pričam o tome da pojedini majstori ni neznaju gdje je vijak za ispuštanje ulja.
Kakva sramota!
Da sam na tvom mjestu nebi kupio Kymco baš zbog servisa. Inače Kymco sigurno radi najbolje skutere na svijetu u odnosu na novac koji treba dati za njih
 
Nekako sam i ja zaključio da je osnovni problem kymca u HR Cro-futura.

Mislim, davati Kymco-partner status bilo kome, ne propisati pravila poslovanja i ne kontrolirati barem na nekakav način kako ti partneri rade je krajnje neozbiljno i, na dovoljno dugi rok, štetno samom generalnom zastupniku, što te brojke za Split koje djenka spominje fino ilustriraju.

Stvarno šteta, jer po svemu sudeći ti motori savršeno popunjavaju tržišnu nišu racionalnosti - visoka kvaliteta uz relativno konzervativan dizajn (što i nije toliko slučaj kod xcitinga) za vrlo prihvatljivu cijenu. Da su u Futuri ozbiljniji u svom poslu, sigurno bi mogli napraviti i puno više. Moj je dojam da  je lik koji je vlasnik toga ostvario hrvatski san - uspio sebi kupiti BMW-a i osigurati zimovanje u Schladmingu svake godine (jer tamo idu Looka i Borna :LOL:) , sto mu je doseg zivota pa ga zdrav razvoj posla ne zanima  :misli:. Možda se i varam, ali onda ne kužim kako može dopustiti da na ovako atraktivnom području za prodaju skutera kao što je Split nema dobro pokrivanje. Možda je ovo sa Šagom korak u pravom smjeru, ali to tek treba vidjeti.

Neznam, neznam, danas sam nasao Malaguti shop u ST, Madison mi se svidio poprilično, jako lijep motor, imaju nekakve akcije pa je jeftiniji od ostatka drustva, a opet - po iskustvima koje nadjoh na forumima, i kvalitetan pa mislim da je xciting dobio ozbiljnu konkurenciju. Ima li tko kakvih suprotnih iskustava?

Bumo vidli šta će Šago reći kad im stignu motori, imam par pitanja koja me zanimaju, pa ću vidjet sto dalje. Uostalom, treba prvo libertya prodat  :mrgreen:
 
GoranST said:
Nekako sam i ja zaključio da je osnovni problem kymca u HR Cro-futura.

Mislim, davati Kymco-partner status bilo kome, ne propisati pravila poslovanja i ne kontrolirati barem na nekakav način kako ti partneri rade je krajnje neozbiljno i, na dovoljno dugi rok, štetno samom generalnom zastupniku, što te brojke za Split koje djenka spominje fino ilustriraju.

Stvarno šteta, jer po svemu sudeći ti motori savršeno popunjavaju tržišnu nišu racionalnosti - visoka kvaliteta uz relativno konzervativan dizajn (što i nije toliko slučaj kod xcitinga) za vrlo prihvatljivu cijenu. Da su u Futuri ozbiljniji u svom poslu, sigurno bi mogli napraviti i puno više. Moj je dojam da  je lik koji je vlasnik toga ostvario hrvatski san - uspio sebi kupiti BMW-a i osigurati zimovanje u Schladmingu svake godine (jer tamo idu Looka i Borna :LOL:) , sto mu je doseg zivota pa ga zdrav razvoj posla ne zanima  :misli:. Možda se i varam, ali onda ne kužim kako može dopustiti da na ovako atraktivnom području za prodaju skutera kao što je Split nema dobro pokrivanje. Možda je ovo sa Šagom korak u pravom smjeru, ali to tek treba vidjeti.

uf uf  :misli: :misli:
sta da kazem.

nije to bas tako lako kako izgleda na prvi korak.
reci, kome bi ti u splitu dao? Pribudic Borcic - monobrand yamaha. tko je jos u splitu dobar serviser - Aljinovic - piaggio? I sad zato sto su oni monobrand ducani, Kymco se ne bi trebao prodavati u Splitu? Na zalost, nije izvedivno, vec treba se muciti per aspera ad astra...

A do sad je i Sago bio mono brand... U Trogiru imamo super servis, ali kao sto rekoh, daleko je to od splita za neki ozbiljniju podrsku splicanima.
Sigurno je jedno, da je Sago odlican izbor i da se nadamo da ce ovo biti dugorocno, jer najbolje rade dileri s kojima radimo vec dugo godina.


Isto je i u Istri, s tim da se ne slazem sa Becom po tom pitanju, Schira Moto u Puli je takodjer dobar servis, a niti za Lavado u Labinu nemam prituzbe, iako ce ih on mozda imati :) Uostalom, i rezultati govore tome u prilog, posto je na pulskoj tablici kymco na drugom mjestu.

Nije lako napraviti mrezu kvalitetnu, jos je teze negdje popuniti rupu kad nastane, kao sto je nastala u splitu...

Sto se tice hrvatskog sna, vjeruj da je daleko od sna sljaka do 21:30 u firmi, dok trudna zena i dijete od tri godine cekaju da covjek koji zivi hrvatski san dodje doma... I tako gotovo svaki dan...

Situacija je takva da pravih servisa u Hrvatskoj imas desetak, ne samo za kymco nego opcenito, nikako vise, i to je prava istina. I sta onda? Ostati na 10 dilera? Nema sanse, prodaja bi onda bila nikakva.

Znam da to gledajuci sa strane izgleda jako jednostavno - postaviti kriterije i tko voli nek izvoli! Ali, tko ce onda prodavati? Nije samo sa Kymcom tako, vec i sa svim drugim markama. Konkretno, mi ovdje na Krku gazimo Apriliu, Piaggio i Gileru, kao i Yamahu i Peugeot, samo zato jer su lokalni distributeri totalno za ku*ac, a mi ginemo za svakog kupca. ISto tako i u Rijeci je Kymco broj jedan, jer je servis zakon a svi su drugi losiji i zato su iza, u Umagu takodjer, nadam se da cemo se sad i u splitu vratiti tamo gdje smo bili, kao i u Osijeku, gdje nakon dugo vremena opet se prava firma uhvatila servisa, jer podrska je najvaznija za dugorocni posao.

Vezano za to, na zalost kapitalizam je takav da ne trpi stagnaciju, vec uvijek moras ici dalje, jer ako stagniras, doci ce nova ekipa koja ce te pregaziti, svake godine rast, svake godine sve vise... A to se jedino moze ostvariti sirenjem mreze, pogotovo na ovako malom trzistu kao sto je hrvatsko.

A covjek koji sanja hrvatski san - vjeruj da bi se iste sekunde vratio 5-6 godina unatrag kad je prodavao tri puta manje skutera, kad je svaki dan popodne setao sa psom i familijom, kad je isao na kupanje i kafenisao sa ekipom, pa makar i ne isao na skijanje u Schladming :) To su bila vremena,  to je san.

 
dvidak63 said:
ja kad sam uzimao svog, gledao sam da mi je blizu servis, i našao sam malagutijev u sesvetama, taman meni blizu, mrak servis, salon lijepo uređen prodaju peugeot, malaguti i uvex opremu, a i servis je relativno ozbiljno izgledao kad sam radio ovaj prvi servis na 1000 km...

neki dan idem vidjeti pošto multivar kod njih kad tamo nema više malagutija, nego kineski dučan...

inače imaju super trenirke po 100 kuna. (y) 

koji ti je to diler?
Da nije Almona?
 
je almona, blizu benzinske antunović, misteriozno je nestala firma, a imali su svjetlu budućnost...
 
dvidak63 said:
je almona, blizu benzinske antunović, misteriozno je nestala firma, a imali su svjetlu budućnost...

ma da, poznajem ljude, na zalost nije islo sve skupa. prekombinirali su se na nekim drugim poljima.

steta, ducan prekrasan bio.
 
djenka said:
uf uf  :misli: :misli:
sta da kazem.

nije to bas tako lako kako izgleda na prvi korak.
reci, kome bi ti u splitu dao? Pribudic Borcic - monobrand yamaha. tko je jos u splitu dobar serviser - Aljinovic - piaggio? I sad zato sto su oni monobrand ducani, Kymco se ne bi trebao prodavati u Splitu? Na zalost, nije izvedivno, vec treba se muciti per aspera ad astra...

A do sad je i Sago bio mono brand... U Trogiru imamo super servis, ali kao sto rekoh, daleko je to od splita za neki ozbiljniju podrsku splicanima.
Šago je prodavao Peugeot, isto kao i P&B prvu godinu prodaje Yamahe, dok se moji poslodavci nisu odlučili da je bolje zbog Yamahinih kupaca biti 100% posvećen samo Yamahi...
 
Nike said:
Šago je prodavao Peugeot, isto kao i P&B prvu godinu prodaje Yamahe, dok se moji poslodavci nisu odlučili da je bolje zbog Yamahinih kupaca biti 100% posvećen samo Yamahi...

hehe, poceli su oni prodavati i kymco, i onda su se odlucili za yamahu 100%, taman kad je trebalo krenuti :)

Da Yamaha ima samo skutere, tesko bi itko bio 100% yamaha ducan. Ovako je naravno lakse, velik program, motori, skuteri, pente... Zaista pametan potez, a sama poslovnost je vrijedna postovanja.

U svakom slucaju, takvih monobrand ducana je malo, a Yamaha je zaista jedna od rijetkih, ako ne i jedina marka, koja firmi moze pruziti egzistenciju :)

NAravno, uvijek postoji opasnost da se razbije o glavu ovisnost o jednom dobavljacu, pa makar se taj zvao i Yamaha...


 
koliko  me sjecanje sluzi, P&B je drzao i one CPI skutere, barem prije 4 godine kad sam ja gledao sto cu uzeti...
 
djenka said:
NAravno, uvijek postoji opasnost da se razbije o glavu ovisnost o jednom dobavljacu, pa makar se taj zvao i Yamaha...

paaaa uvijek imaju u backupu Kymco  :D