Štovatelji 2T Cagive

Evo da se napokon i ja pridružim ekipi... :)
Danas (tj. jučer) kupio prvi motor, Cagiva Mito 125...
Evo par slikica... :)

cm1251.jpg


cm1252.jpg


LP
 
:D :D :D
Ovako, do prije par sati sve odlično... GENIJALNO...
Ali nisam primjetio a prijašnji vlasnik mi nije rekao da je sajla kvačila ručni rad, pa...  :misli:
Ništa strašno... Nije veliki problem, ali eto, sad moram čekati par dana sajlu...
Mogao bi ja opet ovu sajlu srediti, ali neću, hoću sve tip-top  :wink:
Eto osim te gluposti, ostalo sve za sad čist oke...
Nisam ga ni stigo nešto ozbiljnije vozit...
:D
 
motor ima 12 godina....na ovom modelu je gore masina "evoluzione"....dakle klip sa jednom karikom....koja rijetko izdrzi vise od 8000 km...zato bih ti savjetovao da ti netko strucan skine cilindar i provijeri u kakvom je stanju klip i prsten.....i po potrebi zamijeni....(obratiti posebno paznju na slovnu oznaku na celu klipa...i u podnozju cilindra....i shodno toj oznaci kupovati klip(ako je potrebno).... :wink:
 
TheNazgul said:
;-) Godina proizvodnje je 1998.
Zašto?
Pozzd

hm, 98......jer vidim da motor ima 3 kraka na felgama,a novije imaju više krakova......samo nesječam se više od koje godine.......
 
bmw m 5 said:
motor ima 12 godina....na ovom modelu je gore masina "evoluzione"....dakle klip sa jednom karikom....koja rijetko izdrzi vise od 8000 km...zato bih ti savjetovao da ti netko strucan skine cilindar i provijeri u kakvom je stanju klip i prsten.....i po potrebi zamijeni....(obratiti posebno paznju na slovnu oznaku na celu klipa...i u podnozju cilindra....i shodno toj oznaci kupovati klip(ako je potrebno).... :wink:


na 8000km je preporuka tvornice da se zamjeni karika.......ili čak i komplet klip.....a tko zna kada je to mjenjano......
 
Hvala na savjetu, to sam svakako mislio napraviti.
Vjerujem da za nekih 7-8 dana ide kod majstora na pregled.
A godina proizvodnje je 1998. ne kuzim gdje je zapelo? ;-)

Daj mi recite, ovo je prva cagiva mito koju vozim, pa ne znam tocno kako i sto ide...
Znam na Aprili RS125, da ima rupa negdje oko 6800rpm gdje malo zaguši motor i onda otvori ventil...
Na cagivi kako to ide? Kod mene je ta "rupa" dosta veća i treba joj malo duže da je pređe.
Je to tako i inače? Gledam ih malo po youtube pa na nijednoj nije tako...  :misli: :misli: :misli:

Hvala na svim odgovorima, pozzd
 
možda je do ventila......ja ga na cagivi nisam imao, jer tada ga nisam mogao nabaviti,a novi je bio skup......meni je tek normalno radio iznad 7000 okretaja.....a prve 3 brzine sam mogao voziti ispod 7000,a u 4,5 i 6toj nisam.....morao sam ga dobro zavrtjeti.....

al ako od 125ica hočeš da idu, treba tjerat u okretaje......
 
Thx na odgovoru...
Kad okrenem ključ, normalno se čuje kako resetira ventil.
I normalno on ide u svakoj brzini, samo eto kad treba otvorit ventil, znači oko 6-7000 malo ga zaguši pa otvori...
U prvoj je najteže, u drugim/višim brzinama je lakše...

Nisam još saznao max brzinu jer nikako nemam vremena voziti se ovih dana, onda me još sajla kvačila počela zezati....
Ali neki dan sam vozio 155km/h (po kazaljkama) i to je bilo bez grča i nije bilo ni blizu krajnjoj brzini...
 
meni mito izvrti sa otvorenim ventilom do 160 po satu samo tako.. 7 brzina. 35 karb. makar mislim da bi prosao 170.

kad je ventil zatvoren, na 150 stane.. na 140 vec navlaci

 
Evo danas zaheb...
Vozali se danas, ja sa svojom cagivom i frend sa rs125... i baš na najgorem mjestu kombinacija od par najgorih stvari...
Lagani zavoj, malo kamenčića na cesti, neki ljudi pred kućama sa djecom i frend naglo zakoči iz još nepoznatog razloga (a vozio je ispred mene) i ja da ne udarim u njega, refleksno udarim po prednjoj kočnici i prokliže prednji točak... banana...
Padnem na lijevu stranu, motor nastavi 7-8 metara po cesti sam... Nismo prebrzo vozili, max 50kmh!
Odmah mi došlo da plačem...
Lijeva bočna maska pukla, retrovizor otpao zajedno sa komadom "nosa", pukao ljevi nosač žmigavca, žmigavac lijevi u 1000 komada, rep sastrugan, pukla "papučica" mjenjača i onaj nosač za nogu (kako god da se to zove)...

Znači, meni sad treba sve od navedenog, dobar dio toga sam našao na ebay-evima (de,it), ali draže i lakše bi mi bilo kada nebi morao naručivati iz vana i čekati i sl... razumijete?
Pa ako netko ima ili ima ideju...
Hvala LP

i da, btw meni nije ništa ozbiljnije...
 
lijevi nosac maske i retrovizora mislim da imam ja cak.
 
Auu ljudno, ae pogledaj pa javi pa da se dogovorimo... Malo po malo...
Sad imam u planu onak cijelu generalku radit i skockat je za slijedeću godinu... pa...
Pozzd
 
Evo da se i ja malo javim nakon dugo vremena....
Al naravno kao i uvijek sa problemima...
Još uvijek sam u potrazi za CDI-jem za svoju Frecciu.... koliko znam, paše i od Mita...
 
Nemam shemu a ni ne znam ga napravit.. (ko prizna, pola mu se doda..  :D )
Imam neke naznake da sam ga našao.. čekam ponedjeljak da mi se čovijek javi...
 
CroFox said:
Nemam shemu a ni ne znam ga napravit.. (ko prizna, pola mu se doda..  :D )
Imam neke naznake da sam ga našao.. čekam ponedjeljak da mi se čovijek javi...


evo shema, koja je ista kao i original CDI, skinuo ju je čovijek koji se dobro kuži u to.....jer i njemu je trebala,a taj CDI je dosta skup, i rijetko se nađe da je ispravan......a ovako bi te koštao par desetaka kuna i malo truda.....