Imam ja😁..Ali ja dilam Suze pa nije u redu da ga hvalim😄..Ali, ako smijem..
Kupio sam 2017 prvog, prošle godine ga prodao i isti dan kupio drugog..To ti sve govori..
Ovako na brzinu...
Motor pun snage u svim režimima rada, vozio ga nešto ispod 240 km/h - to je patnja, mogao je još, ali bez oklopa ubija..To mu je jedina mana koja to i nije, jer je naked..114 ks mu je više nego dovoljno..
Troši od 5-6 litara..Sjedalo je iznenađujuče udobno za vozača i suvozača jer je deblje postavljeno(za razliku od Kawasaki nakeda kojeg sam prije vozio)..Kompletan motor je vrlo kvalitetno izrađen..
Leži odlično, krutog je ovjesa bez uvijanja po zavojima..Koči dobro...
Kad ga odvrneš preko 7000 obrtaja čuje se prekrasan zvuk usisa...Korisna mi je kontrola trakcije u 3 stupnja..Vozim ga u prvom, a u treći ga stavim kad je kiša..
Nikad problema..Ulij gorivo i vozi..
Mislim da pruža puno užitka za svoju cijenu👍
Iznenađen sam iskreno što nisu češća pojava na cesti, ali ima tu puno razloga...
On ima jedan klasični japanski štih, 4 redna cilindra, 750cca. Sad su moderni 2 i 3 cilindraši, Yamaha tu gađa u sridu...Sve je kod njega malo retro...Kod nas ljudi vole što modernije linije...Mogli su staviti i alu šasiju ili novu čelićnu rešetkastu, umjesto čelićne što glumi alu grede, TFT ekran u bojicama itd..Ali onda ne bi bila ta cijena...