Suzuki GSX600F, GSX750F (Katana) 1988-1998 i 1998-2005

dobra tema....imam nekih karoserijskih dijelova za one kojima treba (y)....i lijevi top(original)
 
Ima li netko fuzič suvozačev desni(paše i od bandita,gsxf,i možda još koje suze) i poklopac posude koćionog ulja za prednju kočnicu od gsxf.-a :misli:
 
Ja danas počastio moju ljubimicu novim uljem, filterom, podmazivanjem lanca i pranjem!  :D
 
P.S. primječujem da mi je mjenjač malo glasniji na Valvoline?!  :mrgreen:  :misli:
 
paranoid said:
P.S. primječujem da mi je mjenjač malo glasniji na Valvoline?!  :mrgreen:  :misli:
Ja nisam bio zadovoljan sa valvolinom,sada je unutra silkolene comp 4 (mekše se šalta i ne lupa toliko )
 
Meni je sa ovim istim valvolinom proklizala lamela u vrlo kratkom vremenu. Ne preporucujem nikome. Ne moze to valjati kad je litar toga 30kn
 
tom kc said:
sta mislite o motulu 5100 10-40, odnosno jel ima netko kakva iskustva s tim uljem?

Ja u svojem SUZUKI RF 600 iz 1996, zadnjih 12000 km na tom ulju i ok je. Ne znam točno koje je ulje prije bilo ali s ovim se osjetno lakše mjenjalo brzine...
 
tom kc said:
sta mislite o motulu 5100 10-40, odnosno jel ima netko kakva iskustva s tim uljem?
ma to je puno para za ulje, pričamo o Suzukiju on ide i na Zvjezdinom suncokretovom ulju...  :LOL: :LOL:

Ja sam u prošli motor stavljao svašta, radi se o Banditu 600s, prvo mi je bio taj motul 5100 10-40, onda sam nakon 6000km nalio Valvoline  10-40, onda mi je serviser na velikom servisu stavio repsol 10-40 da bih ja ponovo nakon 6000km ulio valvoline i s nijednim od njih nisam primječivao neke velike razlike u potrošnji ulja ili glasnoći mjenjača a mašina je radila kao urica, pali i vozi. U trenutku kada sam ga razbio na celeru je bilo oko 52000km!  (y) 
Sada sam u GSX-a ulio valvoline, ne znam što je bivši vlasnik stavljao u njega ali prvotne impresije da je mjenjač glasniji povlačim, šalta kao svaki Suzuki, muški uz muške zvukove getribe!  :mrgreen: :LOL:
po meni je bitno mjenjati ga redovito svakih 6000km uz filter, i staviti ono koje propisuje Suzuki a to je za moj model 10-40, a sad koja je marka to je manje bitno, stavljam valvoline jer ga kupim u Interšparu zajedno s sprejem za podmazivanje lanca i ostalim kučnim potrebštinama onako usput i naravno jeftin je.  :LOL:  ali to je neka moja filozofija...  :mrgreen: 
 
Da se vratim opet na širinu zadnje gume,  :mrgreen: vidio sam jučer na dr. temi tu na forumu raspravu o širini zadnje gume i tip je stavio tablicu Bridgestona koje dimenzije idu na koju širinu felge a da pritom ne dolazi do deformacije, tzv. gljive li ispupčenja usljed čega dolazi do gubitka performansi i gubitka ciklistike. Tako ispada da na moju felgu koja je širine 4,5 bez problema ide 160 i 170 širina gume. Pošto je 170 teško i rijetko naći pri sljedečoj izmjeni stavljam širinu 160 ako nađem 170 još bolje onda ide ta!  (y)
Ako nekog zanima ta tablica rasprava se vodila u ovoj temi http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,211377.msg3128268.html#new a tablicu je prikeljio forumaš mitaker!!  (y)
 
Da se i ja javim u ovoj temi.... Vozim GSXF 750 iz 2005 godine. Motor je tek dve godine u mojem vlasništvu i ima 19000 km. I da velim nekaj u vezi ulja: Suzuki preporuča za taj tip motora Motul 5100 ester 10w-40 i najbolje je njega stavljati. Je da je nekaj skuplje , ali......Imal sam i staru Suzu GS700E iz 85 godine i u nju sam metal Valvolin jer zadovoljava potrebe tog motora, ali F je ipak malo modernije konstrukcije i više opterečen.


 
Evo ja sad gledam u owner"s manual od mog motora i nigdje ne piše da to mora biti Motul! Ljepo piše:" Use a premium quality 4-stroke motor oil to ensure longer service life of your motorcycle. Use only oils which are rated SF or SG under the API service classification. The recommended viscosity is SAE 10W-40. If a SAE 10w-40 motor oil is not available, select an alternative according to the following chart." Onda je ispod grafikon u kojem uspoređuju ulja različite viskoznosti na različitim temperaturama.  :wink:
Sad, znam ja da večina razmišlja na način da što je skuplje to je i bolje (kvalitetnije), to je u principu i u redu i istina ali ja mislim da u slučaju ulja to ne drži vodu u toj mjeri.  8)
Što se tiće GS700E iz 85 i GSX750F iz 05 to su motori sa zajedničkim srcem. Oba su rađena na isti princip, zrakom i uljem hlađeni motori, redni sa 4 cilindra između kojih što se same koncepcije mašine tiče i nema neke velike razlike, osim u 50ccm i 20god!  (y)
 
Zub fala na odgovoru. Kupio sam ovog iz Dugog Sela. Motor je super stanje. Moram zamijeniti zadnju gumu, našao u Furlana za 500kn 160. Stavio bi i grane od 750 ako nagdje ulete jeftino. Najviše me brinu nosači za bočne kofere. Givi ih ne radi, Kappa također nema. Da li netko od vas ima nosače i koja su marka? Jel to netko radi? Kaj mislite o stavljanju dva bixenona u far?

Prije ovog sam vozio GS500 tak da ne moram govoriti koji je opći dojam Katane :)
 
Milas said:
Zub fala na odgovoru. Kupio sam ovog iz Dugog Sela. Motor je super stanje. Moram zamijeniti zadnju gumu, našao u Furlana za 500kn 160. Stavio bi i grane od 750 ako nagdje ulete jeftino. Najviše me brinu nosači za bočne kofere. Givi ih ne radi, Kappa također nema. Da li netko od vas ima nosače i koja su marka? Jel to netko radi?

Čestitke na motoru!  (y)

Vidim da spominješ 750, pa te moram pitati, zašto nisi uzeo odmah 750 ccm?

Prije ovog sam vozio GS500 tak da ne moram govoriti koji je opći dojam Katane :)

Ista priča i kod mene. Kada sam prvi put sjeo na svoju, totalno drugi svijet.  :mrgreen: