SUZUKI SAMO NA MOTUL??

M900 said:
Pa ako ćemo o "Pametnjakoviću" mislim da si se ti pokušao pokazati takvom svojom laganom
podj  :banana2: cijom bez uporišta , a kada ti se vrati istom mjerom skidaš rukavice   :punch: .
 
Upoznao me nisi pa ne sudi unaprijed , a nisam ni ja tebe pa mi tvoj sud nije važan :neznam: 

:wave:

Kakvom podjebancijom bez uporista o cemu ti  :misli: :misli: Ko je koga ode poceo podjebavat   :2up:
 
MOONSHIELD said:
:LOL: pa to su pouzdane mašine, ćemu tako često mijenjati ulje??
na kraju bude došlo svakih 1000 km promjena :LOL:
uglavnom, nevjerojatno je u kojem smjeru ide ova rasprava, od jednog običnog lapsuza servisera došli smo do servisnih intervala ktm-a i količine ulja koja stane u iste, ko da to nekog zanima :misli:
stvarno mi nije jasno zašto svaka rasprava na ovom forumu mora završiti na ktm-u..
neznam dali znaš ...ali svakoj mašini se propisuje servisni interval 
šta misliš što to znaci ?

na nekim mašinama se mjenja ulje i na manje od 1000 km , i naprotiv , nisu loše , jako su dobre ... samo što su to race mašine

kuiš?
 
sve je meni jasno (bar kaj se toga tiče), ali lc4 kolko ja znam nije race mašina već cestovna...
 
M900 said:
Potpuno si u pravu previše ih je , a rekao sam da se više neću mješati već samo laganini pratiti , i evo opet  :?


ma ovo je tema što se može riješiti sve u prvoj stranici......al ljudima je dosadno,vani snijeg,vožnje za večinu nema,pa tamo i za mene jer nemam pogodan motor,i neide im se nigdje pa vise ovdje i sprdaju se...... :wink:
 
Sasvim sigurno nije tocna tvrdnja da u Suzuki ide samo Motul , molio bi vas da navedete ime osobe koja vam je to rekla ili broj tel. koji si zvao, Eurorent PREPORUCUJE Motul 5100 10w-40, naravno da ukoliko musterija zeli donjeti svoje ulje , nema problema.
Postoji samo preporuka ulja (zbog svima znanih problema sa proklizavanjem lamela - Motul doble ester competition)
Preporuka tvornice i je Motul 5100 10w 40

Ponovo samo molim autora posta da napise tko mu je iz Eurorenta rekao da je UVIJET ostvarivanja garancije MOTUL i na koji broj tel. je zvao.

Ponavljam samo da odgovorno tvrdim da u Eurorentu ne postoji uvjetovanja proizvodaca ulja u svrhu ostvarivanja garancije.

Hvala na razumjevanju

Makki 
ERS

 
frane said:
I da ima intervale svakih 5000km kao i ostali Japanci, a zašto tebe zamara kada ću ja stavljati novo ulje?


Jel znaš pod kakvim je opterečenjem motor koji iz 625ccm izvlači 55ks NA KOLU, a to je debelo preko 60 ks NA RADILICI !?!


Nije to kao tvoj motor koji iz 660ccm ima 48ks (a tesko da ima i toliko) na radilici, dok je to na kolu nekih 40-42ks.... stoga kuš.
ajde ti malo smiri doživljaj, ponavljam ponovo da ovo nije topic o tvojem ktm-u i o intervalima izmjene ulja na njemu, mislim da to ustvari nikog ni ne zanima :LOL:
 
MOONSHIELD said:
sve je meni jasno (bar kaj se toga tiče), ali lc4 kolko ja znam nije race mašina već cestovna...
evo ja sam se suzdrzao da uopce spominjem ime ktm  :mrgreen:
a sa druge strane ti ga stalno vuceš ...

lc4 na kojeg ti mislš je stara koncepcija ktm-a ... znaci kao takvu treba gledati i kod konkurencije i uspoređivati intervale ... koji su bili nešto kraci u prošlosti naravno  ( novi modeli imaju duže intervale )

ako cemo gledati novu generaciju motora onda ceš vidit da je sad interval 10000 , naravno da ce svak preporuciti da se radi na 5000 i to je za prihvatit , ali isto tako ti tvornica garantira da se i sa izmjenama na 10000 u garantnom roku ništa nece desiti ...
 
Saša 69 said:
Kad su rekli u Suzuki samo Motul, rekli su krivo. Da su rekli u Eurorentu stavljamo smao Motul, bilo bi tocnije. Makar, i ja vozim Motul na utrkama a za Silkoline imam samo rijeci hvale.

Uskoro se otvara jedan od najvecih Suzuki servisa u HR-u sa jako dobrim mehanicarskim vodstvom tako da se nadam da ce glavobolja mnogih uskoro proci.

Jel se zna kad ce to biti otvoreno i na kojoj lokaciji?
 
Ja cu ti reci koji...Suzuki Pupek.....i neznam kako ce to funkionirati !!!! Sto se Motula tice...dobro je ulje....kao i Silkolene, Repsol, i tako dalje! Manje je vazno cije, vazno je staviti dobro ulje..pogotovo u dobre strojeve...i servisirati redovito! Full sintetiku, je bolje izbjegavati za cestu.....preporucljivija je polusintetika, kao sto i sama kuca preporucuje!!! Idete li na stazu...prica se znatno mijenja, ali to nije tema!!!  (y)
 
roadrunner_99 said:
zašto izbjegavati sintetiku za cestu, pogotovo ako ga netko vrti ko na stazi?
ma nemoj se sekirati...ljudi cestu poistovječuju sa polusintetikom, stazu sa sintetikom bez da pitaju "kako ti voziš po cesti" i "što je za tebe cesta. Moj motor na 8000 okr iu šestoj ide 145. I sad i ja u danu napravim oko 500 km po otvorenoj cesti i stvarno se zna desiti da po sat-dva-tri (osim na benzinskoj) ne puštam ispod 150-160 što je oko 8-9 000 ok. I sad mi nek neko kaže da je bolje da vozim na polusintetici....Nije bed kad ga digneš kratko iznad 8000-9000, ali kad ti je to jako često, svakako sintetika...
 
onda bolje napisat da nije potrebna sintetika a ne da ju treba izbjegavat, ko da bu mašina zaribala ak se buš laganije vozil na njoj
 
roadrunner_99 said:
onda bolje napisat da nije potrebna sintetika a ne da ju treba izbjegavat, ko da bu mašina zaribala ak se buš laganije vozil na njoj
stvar je u tome što je sintetika dosta skuplja, a razlika koja ju čini kvalitetnijom ne dolazi do izražaja u laganijoj vožnji. Drugim riječima, nepotrebno je dati 200 kn više. Ono što je u cijeloj priči žalosno je to da će ti masa ljudi reči kao što piše i iznad "ma nemoj sintetiku, ne treba ti" prije nego te pita "kako i što voziš".  Što je još žalosnije, nema baš previše "pametnih" mehaničara koji će realno ispričati što se stvarno dešava s kojim uljem. Zašto ulje mjenjati prije tvorničkog servisnog intervala i kada to možeš napraviti kasnije. Nije isto napraviti 6000 km divljajuči u 3-4 brzini na 10-12000 ok i u šestoj na 6000. I tu će se masa mehaničara pozvati na servisni interval mada je logično da je u prvom slučaju ulje puno više "istučeno" nego u drugom....Bila je već rasprava oko ulja i koliko god se trudiš da objasniš neke stvari i dalje drugi po svojem što je i u redu. Kada pitaš direktno "što staviti" masa ljudi napiše "cesta-polusintetika, staza-sintetika", a kad ga plako dovodiš do nekog odgovora onda vrlo često ispadne drugačije....
 
live-for-ride said:
stvar je u tome što je sintetika dosta skuplja, a razlika koja ju čini kvalitetnijom ne dolazi do izražaja u laganijoj vožnji. Drugim riječima, nepotrebno je dati 200 kn više. Ono što je u cijeloj priči žalosno je to da će ti masa ljudi reči kao što piše i iznad "ma nemoj sintetiku, ne treba ti" prije nego te pita "kako i što voziš".  Što je još žalosnije, nema baš previše "pametnih" mehaničara koji će realno ispričati što se stvarno dešava s kojim uljem. Zašto ulje mjenjati prije tvorničkog servisnog intervala i kada to možeš napraviti kasnije. Nije isto napraviti 6000 km divljajuči u 3-4 brzini na 10-12000 ok i u šestoj na 6000. I tu će se masa mehaničara pozvati na servisni interval mada je logično da je u prvom slučaju ulje puno više "istučeno" nego u drugom....Bila je već rasprava oko ulja i koliko god se trudiš da objasniš neke stvari i dalje drugi po svojem što je i u redu. Kada pitaš direktno "što staviti" masa ljudi napiše "cesta-polusintetika, staza-sintetika", a kad ga plako dovodiš do nekog odgovora onda vrlo često ispadne drugačije....
Super objasnjeno! Ispravno 100%! Ono sto sam htio reci, mislio, a ne napisao, je to, da ono sto sam izrekao prije, definitivno vrijedi za vozace, koji imaju neki umjereni ( ne mislim spori!!) nacin voznje po cesti !!! Ako vi smatrate da ste na pisti i po cesti, i tako se i vozite, naravno da je za dobrobit samog motora, kvalitetnije koristiti full-sinteticko ulje, koje, uistinu je skuplje, ali je i bolje !!! Servisni intervali, trebali bi se uredno postivati, u najmanju ruku, one koje propise proizvodjac, a sto je agresivniji nacin voznje, to bi se serisni intervali trebali skracivati, odnosno biti cesci! Na zalost, ima jako puno njih, koji se na cak ne pridrzavaju i na te tvornicke intervale.  (y)