SUZUKI SAMO NA MOTUL??

MALI BERO

Member
Na pitanje u servisu da li mogu donjeti svoje ulje(silkolene) za prvi servis,odgovaraju da suzuki prizna garanciju samo na MOTUL! :misli:(za mene je to malo debilno)!
Moja iskustva sa silkolenom su više nego dobra;mlađi buraz je vozio kart i stalno smo koristili silkolene(motor se vrtio na 19000!)kad prešao na drugog proizvođača ulja,motor je izdžao 5 krugova bivšeg Mičevca!
Ima netko nešto pametno za reč ili da zaobiđem taj servis?
 
MALI BERO said:
Na pitanje u servisu da li mogu donjeti svoje ulje(silkolene) za prvi servis,odgovaraju da suzuki prizna garanciju samo na MOTUL! :misli:(za mene je to malo debilno)!
Moja iskustva sa silkolenom su više nego dobra;mlađi buraz je vozio kart i stalno smo koristili silkolene(motor se vrtio na 19000!)kad prešao na drugog proizvođača ulja,motor je izdžao 5 krugova bivšeg Mičevca!
Ima netko nešto pametno za reč ili da zaobiđem taj servis?
sutra kad uhvatim vremena napisat ču ti točno šta piše u suzukijevoj knjizi po pitanju odabira ulja... nigdje se ne spominje ime takozvanog proizvođača koje bude na ambalaži !!

 
MALI BERO said:
:evil:

toplo ti savjetujem neki drugi servis  :wink:
 
Mislim da je to zato što samo prodaju MOTUL (imaju rabat pa zarađuju) pa onda to proseru da bi mi povjerovali i kupili ulje kod njih.I onda nakon 10 000 km generalka.
 
zvonko situm said:
sutra kad uhvatim vremena napisat ču ti točno šta piše u suzukijevoj knjizi po pitanju odabira ulja... nigdje se ne spominje ime takozvanog proizvođača koje bude na ambalaži !!


U knjižici piše tek o gradaciji ulja i minimalne norme koje mora zadovoljiti (API SG ili JASO MA), a sva moderna ulja zadovoljavaju te norme. Tako da je ta knjižica nebitna.



MALI BERO uzmi polusint ili sint bilo kojeg poznatog proizvođača (silkolene, motul, ipone, shell...) u gradaciji 10w40 i nemaš brige... (y)



Inače MOTUL nije loš dapače... (y) ... ali te stvari s garancijom su glupost.
 
MALI BERO said:
Mislim da je to zato što samo prodaju MOTUL (imaju rabat pa zarađuju) pa onda to proseru da bi mi povjerovali i kupili ulje kod njih.I onda nakon 10 000 km generalka.

Motul je ok ulje ali bez obzira na to oni ti ne mogu uvjetovat koji brend ulja ces stavit mogu ga samo preporucit a tvoj je izbor koje ces stavit jedino sto ti ulje mora zadovoljit specifikacije a one ti moraju pisat u user manualu
 
Frane said:
U knjižici piše tek o gradaciji ulja i minimalne norme koje mora zadovoljiti (API SG ili JASO MA), a sva moderna ulja zadovoljavaju te norme. Tako da je ta knjižica nebitna.



MALI BERO uzmi polusint ili sint bilo kojeg poznatog proizvođača (silkolene, motul, ipone, shell...) u gradaciji 10w40 i nemaš brige... (y)



Inače MOTUL nije loš dapače... (y) ... ali te stvari s garancijom su glupost.

Polu sint ili ful sint je jako velika razlika u ktm moze ic jedno ili drugo ali motori koji se vrte ipak traze ful
 
Eurorent sam po sebi zaobilazi, što god da ti kažu. Ja sam svog servisirao u drugom servisu koji je stavljao valvoline, ali kad sam donio svoje ulje, nisu imali ništa protiv. Bitna je gradacija, a ne proizvođač (što se garancije tiče).
 
Može svaki motor ići na mineralno, polusint ili snit, nema tu pravila jedino može doći do veće potrošnje ulja, ako se radi i o mineralnom motor neće zaribati!!!


Ja bi to usporedio s vinom:


- Stolno vino - mineralno ulje

- Kvalitetno vino - polusintetičko ulje

- Vrhunski vino - sintetičko ulje


Sada ti razmisli koje ti paše, odnosno od kojeg te boli više glava. :mrgreen:
 
Frane said:
Može svaki motor ići na mineralno, polusint ili snit, nema tu pravila jedino može doći do veće potrošnje ulja, ako se radi i o mineralnom motor neće zaribati!!!


Ja bi to usporedio s vinom:


- Stolno vino - mineralno ulje

- Kvalitetno vino - polusintetičko ulje

- Vrhunski vino - sintetičko ulje


Sada ti razmisli koje ti paše, odnosno od kojeg te boli više glava. :mrgreen:

Baci malo oko  :wink:
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html
 
Frane said:
koji dio id boldanog? Zašto je za garanciju bitno jel motul, valvoline ili koji drugi, ako ga proizvođač sam po sebi nije specificirao. Proizvođač preporučuje gradaciju. U mojoj knjižici nigdje ne piše da moram staviti MOTUL ili koji drugi već "ako sam u području temperature te i te, staviti tu i tu gradaciju"...a i taj dio je preporučen.....
 
vickodu said:
Baci malo oko  :wink:
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html
lijepo ti je čovjek objasnio da vidiš od kojeg će te BOLITI GLAVA :mrgreen:
 
meni to sa servisima smrdi na prevaru pojedinaca unutar istih.
računica je jednostavna- na servisnom intervalu uvjek mjenjaju ulje ,filtere,pakne i slično-
e sad lik ili likovi koji nutra radi ako ga boli k.... i treba mu lova fino potoči unutra neko ultra jeftino ulje
znači ako plati kinesko ulje po 30 kuna litra i utoči vam to u mašinu pod motul il neko drugo ime 3*30=90 -ili 3*100=300- stavio je u đep 210 kuna po motoru u danu -a ni orao a ni kopao.
nebitno je dal če se motor razletit jer svaki kvar majstoru je posao.

na filteru zraka nemre zahebat-ili brenzi-mora bit original.
e sad tu dolazimo do onog pitanja postojanja provjere inspekcijama- jel ikad iko od vas vidio bilo kakvu inspekciju u servisu?

ne kažem ja da su svi servisi takvi-al se nebi čudio da ima kukolja među žitom  :misli:

 
Kad su rekli u Suzuki samo Motul, rekli su krivo. Da su rekli u Eurorentu stavljamo smao Motul, bilo bi tocnije. Makar, i ja vozim Motul na utrkama a za Silkoline imam samo rijeci hvale.

Uskoro se otvara jedan od najvecih Suzuki servisa u HR-u sa jako dobrim mehanicarskim vodstvom tako da se nadam da ce glavobolja mnogih uskoro proci.
 
Rekli su ovako:SUZUKI PRIZNA GARANCIJU SAMO NA MOTUL!
 
live-for-ride said:
koji dio id boldanog? Zašto je za garanciju bitno jel motul, valvoline ili koji drugi, ako ga proizvođač sam po sebi nije specificirao. Proizvođač preporučuje gradaciju. U mojoj knjižici nigdje ne piše da moram staviti MOTUL ili koji drugi već "ako sam u području temperature te i te, staviti tu i tu gradaciju"...a i taj dio je preporučen.....


Napisao si ovo: Bitna je gradacija, a ne proizvođač (što se garancije tiče).



Ne bitno je jedno i drugo šta se tiče garancije, gradaciju biraš po svojoj želji odnosno po želji servisera. Koristio ti 15w50 ili 10w40 je ne bitno za garanciju, bar koliko je meni poznato.