Suzuki SV 1000 S ?

tomee said:
iskreno da

kaj više kile idu dole to su moji apetiti veči.
rekel je meni davno saša da sam prikriveni R

nije puno fulal :wink:

dođeš kod mene na trening?  :LOL:
 
tomee said:
iskreno da

kaj više kile idu dole to su moji apetiti veči.
rekel je meni davno saša da sam prikriveni R

nije puno fulal :wink:
kloni se toga. Meni su r-ovi uvijek bili bezveze i nakon što sam vozio svašta, nakede naviše sad sam sjeon na superbike i nisam normalan. To stvarno nije za svakog. Da družina hoće prijeć u lakšu kategoriju odmah bi se rješio kanarinca i uzeo nešto s čime se jednostavno moraš voziti lakše i sporije.  (y)
 
tomee said:
ti bi mene plašil???

hahahahahaha

ja ti se samo konja bojim :skriven:
(y)..ma ne. Nije to nikakvo plašenje, ali je na neki način - ZLO. Tvrdim da se može dobro voziti i uživati i na nešto drukčijim motorima i pri manjim bRRzinama. Kod R motora je potrebna velika brzina da dobiješ dozu onog što ti treba u glavi da budeš zadovoljan jer je jednostavno tako konstruiran a svi znamo su onda rizici znatno povećani. ALi svaka luda ima svoje veselje. Ja se konja ne bojim, ali sam ipak malo rezerviran prema njima jer mi nisu previše bliski, naime, dok je moj djed imao konje tek sam prohodao, a onda je došao deutz, a od drugih seoskih konja sam se držao podalje - uvijek sam imao osjećaj da će me opizdeknit kopitom.  :mrgreen:
 
sv mi je sasvim dovoljan rr

a kaj se tice drugih sjedenje mi je najveci problem-okomito ko na varaderu nemoguce-sjebana kicma
 
tomee said:
sv mi je sasvim dovoljan rr

a kaj se tice drugih sjedenje mi je najveci problem-okomito ko na varaderu nemoguce-sjebana kicma
yebiga, sad si ga utrapio Linzi nek se on pati.... :mrgreen:

Meni je inače taj okomiti položaj loš za vožnju, kad su ti noge nekako previše naprijed. Valjda je to stvar i navike, ali nekako kao da ću past na leđa. Ne odgovara mi nikako.
 
nije lose dok ne boli


r polozaj isto ne pali ali recimo sv sa sbk volanom to stima ko bog 8)
 
tomee said:
nije lose dok ne boli


r polozaj isto ne pali ali recimo sv sa sbk volanom to stima ko bog 8)

jesi našao negdje moj bivši motor?
 
low_rider said:
Bandit, su to na tvom sv-u blatobran i mali zmigavci??? ak nije tajna, gdje se moze to naruciti?

Blatobran na zadnjoj vilici je original suzuki (dodatna oprema), a mali žmigavci kupljeni kod šepića.
 
Pivi said:
najbolji suzuku sv1000 nije suzuki već cagiva raptor  :mrgreen:

(y)

A bi volio da je Cagiva toliko napredna da zna proizvest takav motor?
 
Bandit said:
A bi volio da je Cagiva toliko napredna da zna proizvest takav motor?

motor? misliš samo na mašinu?

Ma boli mene briga baš za cagivu kao cagivu....meni je raptor legenda kao motor u kompletu  (y)

Dakle, raptor rulezzz!!!

(here we go again  :mrgreen: )
 
Pivi said:
motor? misliš samo na mašinu?

Ma boli mene briga baš za cagivu kao cagivu....meni je raptor legenda kao motor u kompletu  (y)

Dakle, raptor rulezzz!!!

(here we go again  :mrgreen: )

A kaj piše na rami? Ko ju je napravil? :mrgreen: :mrgreen:
 
Bandit said:
A kaj piše na rami? Ko ju je napravil? :mrgreen: :mrgreen:

MV agusta....a ta spada pod cagivu  :wink:

by the way jedan 1000 se trenutno prodaje
raptor.jpg


http://www.tfmotori.com/moto/index.php?option=com_wrapper&Itemid=8

pa ljudi moji pogledajte vi tu liniju, ima šta bolje?

:mrgreen:

by the way - nudi tko posao na godinu dana da skupim za drugog raptora? :mrgreen:
 
low_rider said:
ajd super da sve vozite, sad se odfurajte do birtije...

pak, za ulje- trenutacno je u njemu valvoline, kontam da je najpametnije nastaviti s cime je navikao.. a mislim, ono, robustan motor, nisu previsoki obrtaji, nije to zahtjevna masina.. a sad, ako sam u krivu, ili bih trebao nesto drugo tociti, ispravite me... znas li konkretno neke trgovine u slo, sto drze sch..?

za kacige bi trebalo njih nazvati
http://tc-motoshop.si/si/page/group/grp/214/schuberth/-/

a ulje.....pa ne znam ni sam što da stavim....mineralu ili polusint....

neki kažu da je minerala prava stvar za taj motor jer da je odlična za kvačilo (jer kao,sintetskim uljima se dodaje aditiv da bi kvačilo bolje lovili-pa se taj aditiv s vremenom istroši-i kao,onda kvačilo proklizava,mada ja mislim da se do 6000km ne bi ništa trebalo istrošiti) a motor se kao ne vrti jako.....(ali glede vrtnje,pa kad tad ću ga vrtit7-8000okr ili više,a meni to ne izgleda malo)....
pa sam gledao po stranim forumima....uglavnom ekipa troši polusint i masa ih je zadovoljna s motulom 5100....tako da je to vjerojatno ulje koje ću koristit

neki australci čak da piče po stazi s mineralom i mjenjau je svakih 1500km...

ono što sam pročitao o valvolineu-kažu da nije omiljeno kod motorista,ali svi se slažu da je relativno dobro jeftino ulje koje uredno odrađuje svoje...ali da skuplja malo više čađe na sebe (valjda prilikom izgaranja)....ali opet,pošto je jeftino može se i češće promijeniti,pa je onda sve 5

 
Bandit said:
Blatobran na zadnjoj vilici je original suzuki (dodatna oprema), a mali žmigavci kupljeni kod šepića.

di bi ja na netu mogao vidjeti slike banditovog sv-a?....zanima me kako to izgleda

se sjećaš koliko te došao zadnji blatobran?
 
franc said:
jesi našao negdje moj bivši motor?

ne al sam videl slike dok se prodaval negdje u zadru

al to je to -to bum napravil iz sv-trebal buum stručnu pomoč i nebum se ustručaval pitat :wink: