Suzuki V-Strom 650 XT

Ne peru
treba pazit na zategnutost zbica, ako se ne pazi na ovo zna se iskrivit kotac pogotovo ako se cesto vozi po neravnom terenu.
Može se desit da dobiješ motocikl na kojem su žbice labave, ja još nisam vidio na japanaskom. Ja imam 6 kotača sa žbicama, 4 za dominator i 2 na kinezu. Na dominatoru još nisam zatezao žbice, na kinezu su došle labave iz tvornice. Buraz ima dvije afrike, 750 i 1000, još su ravni. Ja bi na dominatoru trebao odnijet prednji kotač na centriranje, ali je 32 godine star. Zadnji je dobar. Na kinezu sam ja pozatezao žbice, ključ 6 naprijed i 7 straga.
 
  • Like
Reactions: dodo2
vozi li tko preko 190 v stroma?
ja sam 193, oce mi bit udobno na njemu?

znam da ima za uzet poviseno sjedalo (25mm vise), footpegs lovering kit (20mm) i bar risers(25mm), samo ne znam oce li to bit potrebno.

ovaj ima 2m i 6cm i ugradio je sve to i nadogradio obje suspenzije.
 
Tebi ce biti najbolji na 193cm...kad je meni dobar na 198...
 
  • Like
Reactions: dodo2
Ja sam 193 i udoban mi je. Možda bi mi bilo udobnije da spustim ove footpegs ali ne muči me to baš previše. Navozao sam se i sa ženom svuda, nemamo pritužbi ni ona ni ja.
 
a vi preko 190cm, imate li problema s vjetrom, cujem da je tvornicki vjetrobran malko prenizak i da usmjerava zrak direkt u sredinu kacige.
ima li tko aftermarket vjetrobran?
cujem da je givi airflow savrsen.
 
a vi preko 190cm, imate li problema s vjetrom, cujem da je tvornicki vjetrobran malko prenizak i da usmjerava zrak direkt u sredinu kacige.
ima li tko aftermarket vjetrobran?
cujem da je givi airflow savrsen.
Givi Airflow ili Kappa Airstream je must have na malom Stromu ako imaš 190+...
 
  • Like
Reactions: dodo2
vozi li tko preko 190 v stroma?
ja sam 193, oce mi bit udobno na njemu?

Jako će ti biti zgrčene noge sa tvojom visinom, nije udobnost problem, udoban je on za sjedit, ali ergonomski nije
nešto za osobe višeg rasta. Tenere 700 ti je bitno ergonomski bolji motor za tvoju visinu.
 
  • Like
Reactions: dodo2
cujem da motor na malom stromu ima problem da ostane bez ulja ako se vozi na zadnjem. (oil starvation)
ne namjeravam vozit na zadnjem, niti to znam niti me zanima.
al zanima me moze li se dogodit da ostane bez ulja na vecoj uzbrdici?
ukljucis malo razum i logiku...stanes se pored motora...postavis si isto pitanje koje si postavio i onda se zapitas da li bi bilo moguce da na identicnom nagibu uzbrdice koji je jednak voznji na zadnjem kotacu ostanes dovoljno dugo na motoru da ostane bez ulja... i dobiti ces odgovor....osim ako se vozis po krovovima....onnda Strom nije za tebe
 
cujem da motor na malom stromu ima problem da ostane bez ulja ako se vozi na zadnjem. (oil starvation)
ne namjeravam vozit na zadnjem, niti to znam niti me zanima.
al zanima me moze li se dogodit da ostane bez ulja na vecoj uzbrdici?
Ćitam i ne vjerujem. Ajde nemoj kupit Suzukija, molim te🙂..
Teško serviseru koji ti bude održavao motor koji kupiš..
Ljudi koji ne znaju šta će, kupe Strom 650 zbog kvalitete, žilavosti, neuništivosti i zbog lakoće daljnje prodaje kao rabljenog. A ti mu tražiš mane konstantno..V-Strom 650 je vjerovatno najuspješniji model Suzukija zadnjih 15ak godina.
Strom da ostane bez ulja na većoj uzbrdici??? Boje za 2024 su katastrofa, treba paziti pri vožnji po neravnom terenu sa žbičanim kolima jer se lako iskrive???
Kupiš GS i sve će biti u redu. Ako se šta i desi, ne govoriš o tome jer si ga skupo platio.😉
 
Last edited:
treba pazit na zategnutost zbica, ako se ne pazi na ovo zna se iskrivit kotac pogotovo ako se cesto vozi po neravnom terenu.

Kontrola dotegnutosti žbica je redovano održavanje na svakom motociklu, nema tu puno filozofije...
 
Moj SV 650S 2005 se vRRtio 90% na max okretajima. Doduše nikad gradske vožnje, imam skuter. Servis samo ulje filter i jedna kontrola ventila. Dan danas radi ko urica.
Te mašine SV - Strom su nepoderive.