Suzuki V-Strom 650 XT

A ne znam, vidio sam da je tamo ovlašteni ali i za aute pa nisam bio siguran je li mogu ući unutra i izaći sa filterom za motor. Da ne moram naručiti i čekati. Nisam iz Splita, tamo sam sutra poslom pa bih radije uzeo kod njih nego tražio po webshpovima, nemam u blizini kuće dućan pa pitam da ne lutam po Splitu više nego treba.
Imam iskustva da dođem u dućan sa dijelovima i za aute i motore pa osim akumulatora i brisača sve treba naručiti..
Ništa, hvala. Odem do ATT-a, valjda će imati 😁
 
Zvrcni sad odmah i provjeri dali imaju na stanju da sutra ne dolaziš bezveze (y)

Suzuki Servis
095 342 1000
 
Gdje u Splitu kupiti filter zraka za Stroma?
Ja zovnem Novemu,pitaju me oces zamjenski ili original...mala jest razlika u cijeni,mislim da razlike nema,jel pise Italy,Germany ili Suzuky na njemu,sve je to biznis...uglavnom,kad narucim,ako ne sutra,onda prexutra je vec u kuci,i bilo sta drugo.
 
koja je razlika...jedino u cijeni...par puta...
 
Danas odlučio napraviti mali đir do Rogle, stao natočiti u Zaboku i poslije Tuhelja upali check engine, motor normalno ide...stao u Kumrovcu, pomoću dealer modea pročitao grešku C32...jel se trebam zabrinuti? Da pobrišem odspajanjem akumulatora?
Suzuki V-Strom 650 XT 2018...
 
Ista stvar i meni već tjedan-dva, ista greška, piše signal sa prednjeg injektora. Motor radi normalno, potrošnja normana, sve u redu. Par puta se upalila i nakon dan/dva se ugasi. Obično se upali nakon 30-40 km. Prije par dana sam ištekao sve priključke ispod sica i ponovno ih uštekao. Napravio 3 đira po nekih 70 km i sve u redu. Jučer otišao od Zadra do Karlobaga i pred Karlobagom se opet upalila lampica, nekih 100 km sam prošao do paljenja lampice. Vratili se preko Gospića i Gračaca, ugasio ga u trajektu i kad sam ga nakon pola sata upalio lampica se ugasila.

Jako iritantno, negdje sam pročitao da može biti do kontakta. Ne znam ni ja što dalje, neka ideja mi je da skinem rezervoar i pogledam do kojih kabela mogu doći i da li je tamo neki problem. Ionako trebam zamijeniti filter zraka pa bih mogao to odraditi skupa. Drugu ideju nemam, čini mi se da problem nije u injektoru.
Moj je 2017. godište i nedavno sam zamjenio akumulator, prije toga se nije događalo. Neka moja teorija je bila da sam možda dok sam mijenjao akumulator neki priključak poremetio ali izgleda da nije do toga.
 
Uspio sam na jednom USA forumu naći da nakon check engina ako motor voziš, gasiš, odradi relativno hlađenje pa hladni start i tako četiri puta on odradi mjerenja i ako je u redu pobriše grešku...tako je meni bilo danas, nakon ručka na Rogli je bilo četvrto paljenje i check engine se ugasio i do Zagreba sam imao još dva stajanja i nije se upalio...nemam pojma
 
  • Like
Reactions: tommy71k
e,vako vi Stromasi,lampica vam se upali jer gazite Stroma,tj.mjenjate brzine kako ne treba,preturirate ga,to je penzione motor,ali neka vas ne zabrinjava ta lampica,vozite dalje,nece nista mu biti sljedecih 50 godina,kad stanete,ugasite motor,malo se odmori,nece vam vise svjetliti...to vam je samo znak da neznate ukomponirati voznju...tj.voziti...pomalo,naucicete...,ne trebate nista istekavati ni ustekavati,ni prckati...,da i jos nesto,to se dogadja samo na Stromovima od 2017,18 god.,650...,al nepoderiv je,pa sumnjam da ga mozete poderati i dok naucite ga voziti...
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Feis123
Vidim ja da ću morati dovesti svoga kod tebe da ga provozaš i izliječiš, nema druge. Jbg, meni su rekli da mijenjam brzine na 8 000 okretaja da mu se ne zaštopa dpf...
 
  • Haha
Reactions: Paf
Vidim ja da ću morati dovesti svoga kod tebe da ga provozaš i izliječiš, nema druge. Jbg, meni su rekli da mijenjam brzine na 8 000 okretaja da mu se ne zaštopa dpf...
Sta da mu se ne zastopa, fap, paf, aaa dpf 😂
 
  • Haha
Reactions: Paf