Sve o GSX 1400

GSX 1402 said:
Srki.....


kaj ti sad?

izdajice :mrgreen:


NEDAM JEBENE TABLICE ZA MANJE OD 6 TRILIJUNA DINARA!!!!!!!


:jesus:



Srki
 
daklem, na netu ima nekoliko settinga za GSX 1400, ali po navodima zadovoljnih korisnika Suzukijeve krave najbolji su od dva lika iz MCN-a. Navažali su se i složili kak im se čini ok za bržu vožnju. Treba isprobati i jedan i drugi pa vidjet kak se kome sviđa.

Čisto za snalaženje, povrat na prednjoj vilici je gore a na zadnjoj dolje. Uostalom, sve piše.





Nakon štelanja ovjesa, vlasnici su shvatili da imaju jeben motor. Oni kaj nisu imali šrafciger, prodali su motor i kupili neko sranje. Ciao Gigi :mrgreen:

:jesus:




Srki

 
Samo ti jebi po tavanu - pustil bum ti rejsera nazad pa njemu objašnjavaj kaj je pravi mačo motor  :njanja:
 
Srki said:
daklem, na netu ima nekoliko settinga za GSX 1400, ali po navodima zadovoljnih korisnika Suzukijeve krave najbolji su od dva lika iz MCN-a. Navažali su se i složili kak im se čini ok za bržu vožnju. Treba isprobati i jedan i drugi pa vidjet kak se kome sviđa.

Čisto za snalaženje, povrat na prednjoj vilici je gore a na zadnjoj dolje. Uostalom, sve piše.





Nakon štelanja ovjesa, vlasnici su shvatili da imaju jeben motor. Oni kaj nisu imali šrafciger, prodali su motor i kupili neko sranje. Ciao Gigi :mrgreen:

:jesus:




Srki
eto rejcer...
ak čitaš...
prodaćeš taj tvoj skuter i kupit motor :mrgreen:

Srki ne njake :jesus: :jesus: :jesus: :jesus:
fali mi prostor ispod sica :zid:
 
GSX 1402 said:
eto rejcer...
ak čitaš...
prodaćeš taj tvoj skuter i kupit motor :mrgreen:

Srki ne njake :jesus: :jesus: :jesus: :jesus:
fali mi prostor ispod sica :zid:


za dekicu? :mrgreen:



Srki
 
gigi said:
Samo ti jebi po tavanu - pustil bum ti rejsera nazad pa njemu objašnjavaj kaj je pravi mačo motor  :njanja:

  REJSER traži povrat na forum , obečao je da će biti dobar ! :shock:
 
Evo službeno uzeo sam Gsx-a, u Rijeci zamisli od jednog maminog dobrog prijatelja....imam za njega dva shacala i već napravljenje priključne cijevi za ta dva topa..čekam da se još oblik plaćanja sredi pa ću negdje za 10 dana ponosno voziti tu mrcinu
 
eh zaboravio, koje gumje stavljate na njega.. jer imam pla malo putovati po Hrvatskoj ništa strašno s bratom koji je uzeo novoga z 750, onako volim umjerenu vožnju s naznakama brže vožnje... ali sam sigurniji ako imam gume koje nude više nego što ja mogu voziti
 
ja imam BT021 ...gume su  (y) ..namjesti si još ovjes po želji i deri
nema nas puno u Ri s tom mrcinom..nadam se da ćemo se sresti ubrzo i čestitam na novom motoru  :D



btw ako netko želi kupit kompletni original auspuh za ovu mrcinu nek se javi na pm  :)
 
primo said:
ja imam BT021 ...gume su  (y) ..namjesti si još ovjes po želji i deri
nema nas puno u Ri s tom mrcinom..nadam se da ćemo se sresti ubrzo i čestitam na novom motoru  :D



btw ako netko želi kupit kompletni original auspuh za ovu mrcinu nek se javi na pm  :)


btw imam i ja jedan lijepi orginalni auspuh na tavanu :mrgreen: mislim, ak neko hoće kupit. čvrst ko tenk, lijep ko Ducati, tzv. cornat type :mrgreen:


kaj se guma tiče, ja sam sa Bridgestona prešo na Michelin Pilot Power. Evo ih 10tkm i još su za malo vozit. Kad sam ih stavio, skužio sam da se s tom kravom može i po zavojima dobro vozit :mrgreen:



Srki
 
i kakvu su utisci s tim gumama? bolje su ti od bridgestona?

ja ću si na jesen uzimat nove pa si možda i te ubodem..a šta kažete za dunlop qualifier rr?


btw budući kupci mog prekrasnog auspuha ne slušajte srkija..kornet type i retro stil je u modi  :mrgreen:
 
Ja sam nakon Bridgestona BT020 koje sam dobio s njim i napravio cca 13000 km , stavio MICHELIN Pilot Power 2CT i potpuno se oduševio . Motor mi se neusporedivo bolje ponašao , samopouzdanje u zavojima nekoliko puta bolje (samim time i naginjanje) , guma drži odmah bez puno zagrijavanja i po dosta hladnom vremenu a što je naj bolje nekoliko puta je bolja na mokrom . Napravio sam s njima cca 14000 km i pred kraj sam primjetio da se vole pregrijat ali je to valjda kaj su bile već fakat tanke .
Sad vozim na Bridgestone BT 014 , razlikuju se od Michelina po tome što bolje drže na zebrama i crtama , treba ih malo zagrijat i dosta su lošije na mokrom ali imam bolji osječaj za cestu i samim time se bolje naginjem i brže prolazim zavoje , apsolutno sam siguran da će trajat pol manje (bumo vidli) po meni lagana prednost Bridgestonu .
Moraš probat ipak je to individuano , ne pretjeruj s otvrdnjavanjem ovjesa .
 
Dunlopice nemam namjeru ni probat jer ih je dosta ljudi shračkalo. A ja nisam taj kaj bi pokušal pa da tvrdim suprotno.

Uglavnom, nikad više touring guma bilo koje vrste. Za tih 4-5 soma kaj bi duže trajalo mi se ne isplati stiskat zube po nekim zavojima i molit se svevišnjem da ne pusti.

A i puuuno ljepše i lakše se vozi sa nekom sportskom gumom, tak da gore opet ide Pilot Power 2CT



Srki
 
Pa nebih pretjerivao sa otvrdnjavanjem ovjesa nego sam ja malo teži plus mi se malko učinilo da mi prednja vilica jače ponire pri nekom odlučnijem kočenju a i čisto bi probao...

Imao sam motor kod sebe blizu dva tjedna jednostavno sam se oduševio, jedva čekam da krenem malo dalje da vidim ogrtomnu razliku između male cagive i ove mrcine... a i volim ga podesiti više sportski iako misli da nisam baš neki brzi vozač...

Koliko dođe set tih michelin power 2ct??
 
primo said:
ja imam BT021 ...gume su  (y) ..namjesti si još ovjes po želji i deri
nema nas puno u Ri s tom mrcinom..nadam se da ćemo se sresti ubrzo i čestitam na novom motoru  :D



btw ako netko želi kupit kompletni original auspuh za ovu mrcinu nek se javi na pm  :)

E svi ih imamo pa tako i ja kad stavim shacale gore imam dva topa viška, haha!!
Pa mogli bi se naći kad uzmem motor i malo popričati o suzi. Takve teme su po meni neiscrpne a i mogu pobrati par savjeta....
 
Sphinx said:
Pa nebih pretjerivao sa otvrdnjavanjem ovjesa nego sam ja malo teži plus mi se malko učinilo da mi prednja vilica jače ponire pri nekom odlučnijem kočenju a i čisto bi probao...

Imao sam motor kod sebe blizu dva tjedna jednostavno sam se oduševio, jedva čekam da krenem malo dalje da vidim ogrtomnu razliku između male cagive i ove mrcine... a i volim ga podesiti više sportski iako misli da nisam baš neki brzi vozač...

Koliko dođe set tih michelin power 2ct??

  Za poniranje pri jačem kočenju nema pomoći : motor je težak , vilice su klasične , nema progresivne opruge u njima ; pa se s tim nemoj previše niti zamarati .Za utjehu meni je nekoliko puta blokirala prednja zbog prenaglog paničnog kočenja u gustom gradskom prometu a nisam pao , zašto nije došlo do pada ni sam neznam , istina da sam naglo i pustio kočnicu , prednji kraj se momački strese i motor se sam od sebe smiri .
Ako bi otvrdnjavanjem ovjesa htio postić da je motor agilniji na ulasku u zavoj po meni ništa od toga , jedino što stvarno pomaže je širi i niži upravljač koji je meni puno pomogao . Agilnost ulaska u zavoj ima veze s kutem vilice i predtragom na koji nemožeš utjecat . Niži upravljač daje bolji položaj i osječaj sigurnosti a širi nekako više snage za rušenje u zavoj to je isto naravno dosta subjektivno jer je i to stvar iskustva : forumaš iz Siska gsx1402 (Boško) nije mijenjao upravljač na svojoj K4 a bio je u odnosu na mene jako brz u zavojima (od ovog prolječa vozi ZZR1400 pa se više nema kaj uspoređivat) tak da se i bez toga može juriti.
Po meni zadnji kraj mora bit dosta mekan s zatvorenijim povratom da dugački motor što mirnije guta neravnine i manje skače na dodavanje gasa .