Sve o GSX 1400

Uspavala se tema...
Purol+elbow grease
 

Attachments

  • 20170922_152937-756x1008.jpg
    20170922_152937-756x1008.jpg
    155.3 KB · Views: 179
  • 20170922_153058-756x1008.jpg
    20170922_153058-756x1008.jpg
    203.2 KB · Views: 177
  • 20170922_153105-756x1008.jpg
    20170922_153105-756x1008.jpg
    168.2 KB · Views: 162
  • 20170922_154138-756x1008.jpg
    20170922_154138-756x1008.jpg
    183.1 KB · Views: 181
  • 20170922_154210-1209x1612.jpg
    20170922_154210-1209x1612.jpg
    298.1 KB · Views: 185
Pozdrav,

da vas malo trgnem iz sna :)

Frend sutra ide gledati ovaj motor:
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsx-1400-cm3-oglas-25021225

Zna li netko nešto u vezi tog motora?
 
Pričalo se da su modeli do 2005g imali problema sa drugom brzinom, to znači da bi i ovaj motor mogao imati problema s tim, jel tako?
Ok, kako bi bilo najlakše skužiti jel taj problem sa drugom brzinom postoji ili ne, ima li tko kakav savjet, što se točno događa, samo ispada iz druge ili, na nekom određenom broju okretaja, neka mi netko kaže tko je imao taj slučaj?
Kažu ljudi da nije dovoljno promijeniti samo zupčanik druge, to istina, koliki bi bili troškovi popravka?

Hvala
 
Pa provozaj ga i vidjeti ces dali ispada iz druge ili ne.  :misli:
A problem se moze pojaviti i poslije ako si siledija sa mjenjacem (ka ja npr).
Mjenjaju se zupcanici 2 i 6  ili 5 brzine (zaboravio sam vise) jer su upareni pa viljuske i naravno birac brzina ako je ozbiljno ostecen ali opet to ovisi koliko je ostecen.
Ovaj ima samo 9000 km sto mi je sumljivo :jesus: Sto ga ga je on u 12 godina vozio samo po kvartu????
Cjena popravka hmmm pa nece biti jeftino to je sigurno. Masina ide dole mjejac se treba raskopati. Ugl djelovi su skupi kako ih god narucivas preko neta ili od Noveme.
Meni je to radio Blazevic iz Podstrane na nekih 65000 km prije par godina a sada sam na 80 000 i nemam problema sa drugom brzinom vise.
Da ti sada pisem ovdje cifre nema smisla jer iskreno i ne sjecam se vise koliko je sve kostalo. Jos je mjenjao lamele (nije trebalo ali kad je masina raskopana zasto ne). Ugl nije neki problem ali treba imati love za djelove i naravno mestra kojem vjerujes.

Sve ovo napisano ne znaci da ce na ovom motoru otici druga brzna ali eto tako kad vec pitas. Osobno oglas je sumljiv jedna slika bez nekih detalja i samo 9000 kilometra???? Izgleda cista prevara ne kazem da jeste ali......
 
Mislim da je to motor za koji sam bio zainteresiran, ali nisam na kraju uzeo jer ima par grešaka. Udubljen je tank, vidi se na slici, pogrebana su oba dekla ako se ne varam, a ja sam tražio motor da bude u top vizualnom stanju. Mislim da je neka priča da je bajk kupljen na dražbi, nekom je oduzet tako da je i stajao dugo, znači treba tu dosta stvari mijenjati, gume su stare. Tako je bilo prije otprilike 6 mjeseci kad sam ja gledao.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

 
Hvala dečki, puno ste pomogli mom frendu. I on traži nešto u top stanju tako da ga u ovom slučaju neće ni ići gledati :)
 
Došlo vrijeme za nove gume.....imate li neki savjet šta kupiti? Koje ste probali do sada?
 
Angel ST mi je bil dobar ali s obzirom da zbog posla nemam previše vremena za vožnju neznam koliko traju, znam da sam ih mijenjal nakon 2 godine i nekih skoro 6t km jer su se počele sklizat. Potrošene oko 50-ak posto. Do onda su bile čisto u redu...relativno brzo su se grijale, dobro su držale na suhom i kiši, možda malo trome na spuštanju u zavoj i prebacivanju ali to je moj subjektivni osjećaj. Sad sam na M7RR i moram priznati da je za moje potrebe prilično bolja guma na kojoj budem ostal jedno vrijeme. Ak se voziš normalno uz povremeno koju bržu vožnju onda ti je Anđelko moja preporuka, ak si brži od toga onda M7.
 
Angel GT dva para potrosena. (y) Ne trose se prebrzo jpg ipak je to GT guma a drze odlicno. Malo je teze prebacivati u S zavoju ali kada je polegnes nema frke.
Kisa odlicne hladno vrjeme takoder.
 
Kiki_Rotten said:
Angel ST mi je bil dobar ali s obzirom da zbog posla nemam previše vremena za vožnju neznam koliko traju, znam da sam ih mijenjal nakon 2 godine i nekih skoro 6t km jer su se počele sklizat. Potrošene oko 50-ak posto. Do onda su bile čisto u redu...relativno brzo su se grijale, dobro su držale na suhom i kiši, možda malo trome na spuštanju u zavoj i prebacivanju ali to je moj subjektivni osjećaj. Sad sam na M7RR i moram priznati da je za moje potrebe prilično bolja guma na kojoj budem ostal jedno vrijeme. Ak se voziš normalno uz povremeno koju bržu vožnju onda ti je Anđelko moja preporuka, ak si brži od toga onda M7.
E vidiš, baš dobro da si ovo napisao....i ja imam sada ST gore. Treća im je godina i nisu previše potrošene(ovu godinu sam se slabo vozio), ali sam ovo "sklizanje" osjetio već drugu godinu nakon kupnje. A toga nije bilo u početku. Zato sam i stavio upit, ne bi li se netko javio sa sličnom pričom.
Mislio sam opet uzeti ST (zbog cijene), ali sad kad sam ovo pročitao.....ide ili GT ili nešto od Metzelera.
Ne vozim se po gradu, a po kiši jedino ako me baš ulovi. Ljetos me oprao pljusak od Josipdola do zagreba (po staroj), a Angel ST mi je klizao ko po ledu i to samo prednja. Svaka zakrpa na cesti je bila kao ledena ploča. Možda je razlog što mi je pritisak pao na 2,2 bara, ali niti s jednom gumom nisam imao sličnih iskustava po kiši. Zato sam i pokrenuo priču, što sljedeće staviti?.
 
singlica said:
Angel GT dva para potrosena. (y) Ne trose se prebrzo jpg ipak je to GT guma a drze odlicno. Malo je teze prebacivati u S zavoju ali kada je polegnes nema frke.
Kisa odlicne hladno vrjeme takoder.
Jesi li možda vozio ST prije toga i ako jesi, koja je razlika u odnosu na GT?
 
Da jesam i prebrzo se trosi plus prespicast mi je profil za GSX-a sto mi je cinio prednji kraj nemirnim pri manjim brzinama. Kada sam presao na GT sa tupljim profilom to je nestalo.
 
Ekipo, ima li možda netko da prodaje 2 originalna topa za Gsx-a?
 
imas verziju s jednim pa bi mijenjao ili ??
Ma imam ja na svom 4u2. U garaži imam grane i top 4u1. Ali frend treba 2 originalna topa.. A tebi treba originalni 4u1 ili...?