TDM impresije

ja nisan vozija TDM-a ali ga vozi moj prijatelj (nick jere) i on to vozi da se useres tako da mi nije jasno sta se gori pise da motor ne valja ili da nit mirise nit smrdi. motor je ja mislin za ono za sta je napravljen vise nego dobar.  (y)
 
VypeRS said:
I nije mi jasno koja je to razrada da ga smiš vrtit do 4000 rpm  :misli: pa nisi kupija dvotaktni motor  :?
Ne slušaj nikoga drugoga koji ti govori drugačije od manuala.Ipak ovi koji su pisali manual imaju malo više škole i iskustva od forumaša
 
munjen said:
Ne slušaj nikoga drugoga koji ti govori drugačije od manuala.Ipak ovi koji su pisali manual imaju malo više škole i iskustva od forumaša
(y)
 
Samo ga ti lipo vozi do 4k rpm do prvog servisa i pusti sta ti drugi govore. Ja sam svoga taman razradio prije neki dan i sad ga vidam do mile volje! Inace je motor zakon i ide ko blesav  (y)
 
Koliko san skuzija damir_st nekaze da je TDM trom na gasu nego na naglin promjenama putanje (S okuke).
To ti je vjerovatno zato jer je TDM tezi od svega sta si vozija i ima vjerovatno sire gume pa se zato moras vise  "pomucit" za naglo prominit putanju.
Sve je stvar navike  (y)
 
roberto said:
Samo ga ti lipo vozi do 4k rpm do prvog servisa i pusti sta ti drugi govore. Ja sam svoga taman razradio prije neki dan i sad ga vidam do mile volje! Inace je motor zakon i ide ko blesav  (y)
upravo to,motor ti je za 5
 
ajde, kad nisan napisa u prethodnom postu evo sad ,oba navedena motora nikako se ne mogu usporedit u vožnji sa TDM,oni su za usporedbu tek druga liga ,ali borba za opstanak.
ma tribaš samo malo upoznat motor i bit če sve OK.
 
damir_st said:
Da mislim da u tom grmu lezi zec :)

@ Rivi a ono, nesmin ga zavrnit al 2. i 3. imaju puno potencijala dok kod 4.5.6. pomalo je uspavan :)

Nego primjetija sam jedan glupi bug. Kad sam na ravno kumplung mi odvaja normalno (sad po sredini) kad zavrtim volan skroz na stranu onda mi odavaja skroz na kraju. 2 puta sam se izvrnija zamalo kad sam se isa polukruzno okrenit radi toga.

provjeri kako ti je sajla provedena, mozda ju nesto napinje kada smotas volan.
inace potrazi ja jubitou kako ekipa vozi tdm-a, za nevjerovat.
 
Hornet_Fan said:
Koliko san skuzija damir_st nekaze da je TDM trom na gasu nego na naglin promjenama putanje (S okuke).
To ti je vjerovatno zato jer je TDM tezi od svega sta si vozija i ima vjerovatno sire gume pa se zato moras vise  "pomucit" za naglo prominit putanju.
Sve je stvar navike  (y)

Je na to sam mislija, i ja sam vise nego zadovoljan bajkom. Udobniji masu, vise snage , brze mogu po okukuma sa njim... Eto poceo sam se navikavat na motor i mogu rec sve najbolje o njemu.
 
Bija sam do servisa sta se tice problema sa kumplungom i to je "fićr" kod svih TDMova. Japanci stede na sajli mhhh, nekih 5cm vise i nebi bilo ovih problema.
 
postao i ja ponosan vlasnik novog TDM-a, crvenog s ABS-om. i meni su u servisu rekli da ga ne dižem preko 4000 okretaja prvih 1000 km. nego visok sam 190 i vidim da ću uskoro morati poraditi na novom višem vjetrobranu pa me zanima ima li tko kakav savjet i jeli već netko mijenjao serijskog. i nužno zlo - kofer, koji je najbolje staviti gore, odnosno koji će najmanje smetati u vožnji? inače motor je odličan, kako za gledati tako i za voziti. :D
 
roberto said:
Samo ga ti lipo vozi do 4k rpm do prvog servisa i pusti sta ti drugi govore. Ja sam svoga taman razradio prije neki dan i sad ga vidam do mile volje! Inace je motor zakon i ide ko blesav  (y)
POTPISUJEM !  (y)
 
damir_st said:
Pozdrav ekipi!

Eto kao ponosni vlasnik novog TDMa i 200km iza sebe imam jedno pitanjce. Imam iza sebe nekih 40k km (Typhoon 125, XT600 i Transalp) pa možda i nisam previše iskusan.

Naime pošto još traje razrada i ne mogu ić preko 4k rpm primjetija sam da je TDM dosta lijen u kratkim zavojima, nekako mi tromo djeluje. Npr transalp i XT su lezali super po zavojima i nisam ima problema sa brzim promjenama putanje al kod TDMa mi to sve nekako tromo izgleda, treba ga baš povuč da se legne sa njim, ne slijedi zavoj sam ko transalp ili XT. Jel to normalno ponašanje svih takvih motora koji su slični tdmu (fazer , xjr, cbf ) ili je to samo kod TDMa? Navika sam se na endurase pa mi je pomalo cudno ovakvo ponasanje TDMa.
Jesi se snašao sa TDM-om?
Daj sada napiši neke utiske.. ako si ga razradio..
 
ako mu je trom nek stavi zupčanik za zub manje naprijed :misli:
 
roberto said:
Nema sta vise komentirat kad je skuzija da je motor zakon  :mrgreen:

Je nakon razrade je skroz druga price :), skroz sam zadovoljan eto malo je masivan pa recimo kad oces brzo minjat smjer ili radit brze osmice nemoze to bas tako lako ko recimo sa nekim fazerom600 ali zadovoljan sam.  Ionako mi nije bija cilj jurcat se  :)
 
vidim da si iz Splita, pa ako možda poznaš Kokića iz Ghetta, e pa taj TDM je bio moj :mrgreen: :wink:
 
prijatelj mi ima ovog novog ABS 900 i stavio je dva Leovince,odličan zvuk i odličan motor samo se još moraš naviknut na njega on je vozio XT prije njega isto mu je malo zapinjalo u startu a da ga vidiš sad.
 
dosta je recimo mekan, mozda bi mu to zamjerija...

Ono ide lagana okuka, preletis preko grbe cili motor se trese jos 1-2 sekudne, kao da se njise na amortizerima.


I ona sitnica kad sitno dam gasa (kad se krece), zna zastucat al kazu mi da je to normalno.