imam isti runner kao tvoj, ako ga neko vrijeme ne vozim, isto ga moram upaliti na kurblu prva dva puta, nakon toga pali najnormalnijeZdravo momci
Imam Gileru Runner sp 50 2008
Dam kontakt sve mrtvo, moram na kurblu upaliti prvi put, poslije sve radi normalno.
Cak pali svaki slijedeci put na dugme.
Kad upalim duga svjetla ugasi mi se digitalni sat pa se upali, al motor normalno radi kad vratim na kratka isto se desi.
Akumulator sam mijenjao al nista sve isto.
Mozel mi ko pomoci
Hvala
A kad das kontakt prije paljenja jel ti radi khm sat ?imam isti runner kao tvoj, ako ga neko vrijeme ne vozim, isto ga moram upaliti na kurblu prva dva puta, nakon toga pali najnormalnije
ta dva puta nakon dugog nevozenja kad ga moram upaliti na kurblu, tada ne radi, inace se upali.A kad das kontakt prije paljenja jel ti radi khm sat ?
Kod mene ne radi
Samo kad ga upalim onda proradi
Hvala ti
Za sada ustanovljeno - otišao ECUAprilia Scarabeo 300
Vratio se s vožnje, podigao ga na nogare i u tom trenutku ugasi se svijetlo i svjetla na kokpitu... motor uredno radi, parkiram ga ugasim i odem spavat.
Sutradan neće da pali i ne radi svjetlo kokpita, čačkam po osiguračima i zamjenim jedan i proradi kokpit.... ne pokazuje nikakvu grešku....
ali neće da upali.... rastavljam plastike i dođem do sviječice - ne baca iskru.... probam sa drugom bobinom opet isto... ne baca iskru.....
Čuje se piumpa goriva odzuji, čak i pored bobine ima nešto i tamo se čuje "klik"
Šta raditi dalje?
Zvovem servise i majstore ali niko ne može preuzet ni za dijagnostiku za 15 dana.... a ja bi brže to