tehnicki pregled

A za custom ne znam, a krševa će na žalost biti i dalje jbg, nema veze što je npr dostavljačkom neosu auspuh izbušen od ispod jer je začepljen, ili mu se plastike drže na vezicama i trakama, ako je original na slici, prolazi  :mrgreen:
 
Taman san napisa u temi o atestu auspuha, s obziron da moran svog atestirat... sta je sa kratkim nosačima tablice? Očito ni to ne prolazi, može li se atestirat i njega, da ga kupim pa usput odradim to i auspuh? Šta nosač treba imat od "papira" kod kupnje? Ovo je sve otišlo u k... :LOL:
 
Nosač mora biti na sarafe ne brzoskljopljivi da bi prošao atest. Mora biti homologiran..

Nezz 50-70e plus atest nije baš jeftin sport radi estetike...
 
diesel power said:
Nosač mora biti na sarafe ne brzoskljopljivi da bi prošao atest. Mora biti homologiran..

Nezz 50-70e plus atest nije baš jeftin sport radi estetike...

Frend atestirao svoj top neki dan. Kaže da je dao 380kn
 
gledaj to kao ustedu  :mrgreen: vozis se normalno pa te slika radar sa 20 kmh prekoracenja jer ga nakelje kraj table 40, isplatis i nosac i atest umjesto samo jedne kazne :mrgreen:
 
Volcabar said:
Kasko je 3000 ili je skuplje 3000?

3000kn, tj. 20-ak kn manje, ali zaokružih.

Inače što se homologacije tiče, uskoro ću si na svoju R3 namontirati sportski paket opreme kojeg prodaje Yamaha, a koji sadrži veći vizir, LED žmigavce, nosač tablice, bočne slidere i nekoliko naljepnica. Za žmigavce i nosač tablice znam da će biti potrebno upisivanje u prometnu, a zna li tko kakva je situacija sa vizirom i sliderima? Jer i slideri i vizir su vizualno drukčiji od djelova koji dolaze serijski na motociklu
 
92Cuky said:
3000kn, tj. 20-ak kn manje, ali zaokružih.

Inače što se homologacije tiče, uskoro ću si na svoju R3 namontirati sportski paket opreme kojeg prodaje Yamaha, a koji sadrži veći vizir, LED žmigavce, nosač tablice, bočne slidere i nekoliko naljepnica. Za žmigavce i nosač tablice znam da će biti potrebno upisivanje u prometnu, a zna li tko kakva je situacija sa vizirom i sliderima? Jer i slideri i vizir su vizualno drukčiji od djelova koji dolaze serijski na motociklu
Sa vizirom i sliderima nebi trebalo bit nikakvih problema, bitnije im je ovo žmigavci,katadiopter,originalno štop svjetlo,auspuh...
 
Auspuh imam original, ono što smijem za na cestu mi nema smisla jer nema velike razlike u izgledu ili zvuku (osim naljepnica Akrapovič), stop svjetlo i katadiptere isto ne diram... a ovo ostalo valjda ne bi trebalo biti problema, sve proizvedeno i meni prodano od strane Yamahe.
 
Malo me brinu te priče o tome kak su postrožili tehničke preglede,čuo sam da su jednom tipu čak upisali da mu je lanac slabo podmazan.
Meni je problem to kaj mislim da auspuh koji imam nije tvornički,a motor sam takav kupio od bivšeg vlasnika pa tvornički auspuh nisam ni dobio.Do sad nije bilo problema,ali ipak se brinem da me ove godine zbog toga nebi rušili,jer nemam pojma gdje kupit tvornički auspuh,radi se o motoru koji se ne proizvodi već 18 godina i danas je već rijedak.Mogu se jedino nadat da neće znat jel auspuh tvornički ili ne baš zato jer se takav motor rijetko vidi.Evo slike na kojoj se vidi auspuh,nadam se da bi mogao proći kao tvornički:
75371558_2539269309486691_8514127057720967168_o.jpg

Evo za usporedbu kak izgledaju tvornički auspusi (ima dvije verzije):
84753322_2773272619419691_2428920876243091456_n.jpg

85152659_2773272706086349_1740790364358311936_o.jpg
 
Evo saznao sam neke dodatne informacije od CVH vezano za atest zmigavaca i stop svjetla, pa ko koga zanima:

1. Svi zamjenski elementi moraju na sebi imati oznake homologacije (znaci zaboravite aliexpress i to)
2. Razmak izmedju zmigavaca mora biti min 18cm
3. Straznji zmigavci mogu biti max 30 cm udaljeni (prema unutrasnjosti motocikla) od zadnje tocke motocikla
4. Zmigavci moraju biti vidljivi iz nekih realnih kuteva (nije htio precizirati, kaze da ima razlicitih pravilnika, ali se ide zdravorazumski)
5. Katadiopter moze biti iznad ili ispod tablice, u sredini motocikla, moze biti okrugli ili pravokutni, ne trokutasti
6. Atest pojedinog elementa je 260 kuna, ali u slucaju zamjene vise elemenata, jeftinije je pristupiti "kompletnom" atestu motocikla pa se sve odjednom upise u prometnu
 
Danas prosao tehnicki.

- macje oko minimalno, kao tanka crta nalijepljenja na donji dio nosaca tablice, 12eur u Louisu - nije bio problem, ima "E" oznaku
- naknadno ugradjen lightbar ispod kljuna motora (s zasebnim prekidacem, osiguracem i vlastitim strujnim krugom) - nije bilo problema
- greska koju baca zbog shocka koji je van kalibracije - nije problem (jer sam pazio da se ne vidi poruka dok palim motor  :mrgreen:)
- nedostatak lambda sondi (imam O2 eliminator kit) - nije bio problem (jer ispitivac ili nije primjetio da ih nema u granama, ili nije mario)
- zmazan motor - nije bio problem

S druge strane po prvi put imam relativno frisko vozilo pa me malo streslo dati soma kn na porez. :mrgreen:
 
Pozdrav momci. Uskoro kupujem novi motor, najvjerojatnije z900-2020 godina.  Zanima me, koliko bude me kostal tehnicki i registracija.? Za policu osiguranja sam dobio info da bi bila oko 2700 kuna posto je prvi motor i nemam popust..
Kao sve skupa da bi me doslo oko 3200 kuna..

Sad me zanima kakva su vasa iskustva sa kupnjom novog motora te regom i osiguranjem.?

Hvala!
 
Ovo ti je jos i izracun tehnickog + porez koji ces placat 10 godina. Doduse s godinama pada.. koliko nemam pojma jer uvijek vozim motore starije xD
 

Attachments

  • Screenshot_20200213-165400_Brave.jpg
    Screenshot_20200213-165400_Brave.jpg
    185.7 KB · Views: 106
Eh da. Jos plocice nove i dokumenti. Ne znam jel uracunato u cijenu al ne bi se cudio da i nije  :misli:
 
Sturm2791 said:
Pozdrav momci. Uskoro kupujem novi motor, najvjerojatnije z900-2020 godina.  Zanima me, koliko bude me kostal tehnicki i registracija.? Za policu osiguranja sam dobio info da bi bila oko 2700 kuna posto je prvi motor i nemam popust..
Kao sve skupa da bi me doslo oko 3200 kuna..

Sad me zanima kakva su vasa iskustva sa kupnjom novog motora te regom i osiguranjem.?

Hvala!
Ako imaš neko drugo vozilo na sebe ili člana obitelji ja ti dam broj telefona pa središ duplanje bonusa na novu policu

Poslano sa mog EML-L29 koristeći Tapatalk

 
plastikman said:
Ako imaš neko drugo vozilo na sebe ili člana obitelji ja ti dam broj telefona pa središ duplanje bonusa na novu policu

Poslano sa mog EML-L29 koristeći Tapatalk

Samo moped. Rekli mi u osiguranju, da moze samo motor za motor, onda kao mogu dobiti bonus, ako imam auto preko njega ne mogu dobiti popust za motor.. :/
 
diesel power said:
imas i godisnji porez tako da bude malo veća cifra od 3200...
Što se porez godišnji ne plaća odmah kod registracije

Poslano sa mog EML-L29 koristeći Tapatalk

 
Sturm2791 said:
Samo moped. Rekli mi u osiguranju, da moze samo motor za motor, onda kao mogu dobiti bonus, ako imam auto preko njega ne mogu dobiti popust za motor.. :/
Ovisi u kojem osiguranju.
Kod nekih se može duplicirat i sa auta na motor.



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone