tehnicki pregled

92Cuky said:
Meni su kad sam kupovao motor u Croatiji rekli da ne mogu duplirati bonuse sa auta na motor nego samo sa drugog motora ili skutera. Imao sam tada skuter, ali je on glasio na mamu i nije bilo bonusa. Onda sam zatražio na kompare.hr ponudu, nazvao me iduće jutro jedan od njihovih i nakon razgovora sam doznao da je (barem u to doba, prva polovica 2019) moguće bilo sa auta na motor duplirati jedino u Sava osiguranju. To sam preko njega riješio, dobio još neki dodatni popust i za moju R3 me ispalo 435kn sa tih 50%.

I pred mjesec dana bio se u Croatiji raspitat kolika bi cijena mi bila... 460-480kn, nisam točno zapamtio u kunu.
Ako si dobar sa nekim iz osiguranja sve moze. Moze se dobit i popust ako si vec dugo vremena vozac a nemaš kazni i prometnih nesreca. Sve oni mogu kad hoće
 
Evo bio na regi. Imam akrapa, nije me ni pita za njega. Imao sam spremnu knjizicu koju sam dobio pri kipovini akrapa. Znaci u toj akrap knjizici stoji broj akrapa,koji je i ugraviran na auspuh, i model mog motora. Pise street legal itd. Nista me nije pita za njega, al da je pitao, mislim da je knjizica dovoljna. Lik me pitao samo za zmigavce koji jesu stvarno aftermarket(oem), rekao sam da su na motoru od prvog dana iz ducana i cao. Gotov tehnicki.

Tako da nisam siguran u sve te price zadnjih godinu dana. Npr. Nije lanac podmazan i takve gluposti, a opet slikao je motor i vidi se lijepo akrap, mozda je sam vidio ugraviran e broj kad je bio sagnut da bi pogledao gume i zmigavce, pa nije nista ni pitao za akrapa.

U svakom slucaju podrzavam postrozene preglede, ali kada zafrkavaju ljude sa sitnicama,to je nedopustivo.

E da sad se sjetio, kad sam regao auto( na firmu), sve je bilo top, i imao sam i pozarni aparat,ali,muhamed ali., istekao aprat par mjeseci i lik me nije pustio, neg sam morao otic bazdarit ga ili kak se vec kaze, e za takve stvari popizdim, jer samo pozarni aparat moraju imat auti regani na firmu. I kazem liku, pa pusti me , napravit cu to radi sebe, nitko ti ne moze reci da ja nemam poz aparat, ma kuki lik ne da. E na to popizdim. Normalno odem u drugo auto i donesm aparat iz tog auta. E da ovog sam atsetira normalno, ali radi sebe. Jebao ih takav zakon, 80% auta ne treba imat, a 20% mora. Sta se mene tice ja bih stavio da svi moraju imat
 
Stvar je u tome u koju STP ideš, ponekad je razlika čak i u tome tko je u smjeni. U nekoj drugoj bi bilo "čelom nazad", naruči se s tom knjižicom od Akrapa u CVH na homologaciju, pa kad budu pisali u prometnoj, no frk, imaš prolaz. Isto i za žmigavce. Problem je da su trenutno ljudi jako zbunjeni jer ni sami ne znaju da li bude problema na tehničkom ili ne. Kod nekih sve prolazi, kod drugih ništa ili nešto. Mene prošle godine lik htio rušiti radi katadioptera ispod ili iznad reg. pločice. Tri rege zaredom u istom STP-u me nitko za to nije niti opomenuo, a kamoli htio rušiti na tehničkom. Nakon moljakanja "striček dajte najte :) smiloval se ali kao da to hitno riješim uz napomenu da mora biti kvadratni katadiopter površine min. 20 cm kvadratnih. Otišao, kupio u Tokiću za 10-20 kuna, ne sjećam se, montiral i sad sam bez brige. Ali zato za home-made top auspuha nije ni pital, bilo je ono: upali, dodaj gasa, ok je, gasi..pa sad ti budi pametan.
 
Nino777 said:
Stvar je u tome u koju STP ideš, ponekad je razlika čak i u tome tko je u smjeni. U nekoj drugoj bi bilo "čelom nazad", naruči se s tom knjižicom od Akrapa u CVH na homologaciju, pa kad budu pisali u prometnoj, no frk, imaš prolaz. Isto i za žmigavce. Problem je da su trenutno ljudi jako zbunjeni jer ni sami ne znaju da li bude problema na tehničkom ili ne. Kod nekih sve prolazi, kod drugih ništa ili nešto. Mene prošle godine lik htio rušiti radi katadioptera ispod ili iznad reg. pločice. Tri rege zaredom u istom STP-u me nitko za to nije niti opomenuo, a kamoli htio rušiti na tehničkom. Nakon moljakanja "striček dajte najte :) smiloval se ali kao da to hitno riješim uz napomenu da mora biti kvadratni katadiopter površine min. 20 cm kvadratnih. Otišao, kupio u Tokiću za 10-20 kuna, ne sjećam se, montiral i sad sam bez brige. Ali zato za home-made top auspuha nije ni pital, bilo je ono: upali, dodaj gasa, ok je, gasi..pa sad ti budi pametan.

Pa sigurno necu ici atestirat, ako mi nije ni pitao za akrapa, za kojeg imam bajdevej sve opisno u prethodnom postu, s tim da me i pitao, vjerujem da bi knjizica bila sasvim dovoljna imho. Al da je na koga naletis jedan od razloga, sigurno stoji. Samo mislim da ce se ispuhat taj balon do slijedece godine. Pa ukoliko motor jos bude u mom posjedu, vidit cemo kako ce proc na slijedecoj regi.

Vjerujem da izgled motora, koji kao nov iz ducana, pa prvi vlasnik, i sve u top stanju, igra isto veliku ulogu. Al do slijedece rege ima cijela godina

Kako sam i rekao u prethodnom postu. Pitao me za zadnje zmigavce koji su bajdvej sad standard na mom modelu, a ja ih stavio odmah pri kupovini u ducanu, i po nicemu se ne moze vidit da li su original ili naknadno stavljeni, on bas radi zbunjoze u pravilima pita za njih. A akrapa nije ni pogledao
 
Nike11 said:
Pa sigurno necu ici atestirat, ako mi nije ni pitao za akrapa, za kojeg imam bajdevej sve opisno u prethodnom postu, s tim da me i pitao, vjerujem da bi knjizica bila sasvim dovoljna imho. Al da je na koga naletis jedan od razloga, sigurno stoji. Samo mislim da ce se ispuhat taj balon do slijedece godine. Pa ukoliko motor jos bude u mom posjedu, vidit cemo kako ce proc na slijedecoj regi.

Vjerujem da izgled motora, koji kao nov iz ducana, pa prvi vlasnik, i sve u top stanju, igra isto veliku ulogu. Al do slijedece rege ima cijela godina

Kako sam i rekao u prethodnom postu. Pitao me za zadnje zmigavce koji su bajdvej sad standard na mom modelu, a ja ih stavio odmah pri kupovini u ducanu, i po nicemu se ne moze vidit da li su original ili naknadno stavljeni, on bas radi zbunjoze u pravilima pita za njih. A akrapa nije ni pogledao
S tom knjizicom ga ides upisivati u prometnu(atestirati), a taj papir ti je homologacija, znaci dokaz da je on za taj motor i na temelju njega tek upisujes u prometnu, tako da te uhvate i rade  kontrolu dobio bi kaznu jer nije atestiran. Ocito si naletio i ima ih takvih jos koji to jos uvijek ne sljive previse, jer moj motor je bio nov, i bio je samo kratki nosac tablice sa led zmigavcima i jedva sam se izvuko da me ne srusi jer stvarno nisam imo originalni blatobran(iako je kut tablice bio kako treba, vidljivi zmigavci,katadiopter. To je preinaka koja se mora upisat u prometnu i bok, inace ti je vozilo tehnicki neispravno
 
Upravo sam i ja razgovarao sa kompareom i napravit ce mi informativnu ponudu. Rekao da se moze duplirati bonus preko save i jos nekog osiguranja pa budem videl.

Hvala na info svima!
 
dipsi997 said:
S tom knjizicom ga ides upisivati u prometnu(atestirati), a taj papir ti je homologacija, znaci dokaz da je on za taj motor i na temelju njega tek upisujes u prometnu, tako da te uhvate i rade  kontrolu dobio bi kaznu jer nije atestiran. Ocito si naletio i ima ih takvih jos koji to jos uvijek ne sljive previse, jer moj motor je bio nov, i bio je samo kratki nosac tablice sa led zmigavcima i jedva sam se izvuko da me ne srusi jer stvarno nisam imo originalni blatobran(iako je kut tablice bio kako treba, vidljivi zmigavci,katadiopter. To je preinaka koja se mora upisat u prometnu i bok, inace ti je vozilo tehnicki neispravno

Samo ti dipli, a dogodine ce bit dogodine.  To sta oni izmisljaju zakone,plus ih ti & objasnjavate ovako ili onako, boli me kuki. Po svim normalnim zakonima, imam potvrdu proizvodaca i na papiru i ugraviranu na auspuh. I to je vise nego dovoljno, bez da ja placam dodatno bilo sta. Mogu jedino upisat je u prometnu i to mukte.To sta se vecina proba slepat  isprintanim papirima, koji se na kraju i ne slazu sa ugraviranim brojem(ako ga spuh uopce ima), pa ih vrati je drugi par cipela i onda placu kako ih je vratilo , naletio na kretena i tako to.nikad nisam slusao price i pricice, pa sam na regu otisao kao i uvijek, i prosao kao i uvijek.. Uvjeren sam da me nitko nece zafrkavat sa original knjizicom i istim ugraviranim brojem na spuhu i jos pise da je za moj motor.Al imamo cijelu g do nove rege.
 
Nike11 said:
Samo ti dipli, a dogodine ce bit dogodine.  To sta oni izmisljaju zakone, boli me kuki. Po svim normalnim zakonima, imam potvrdu proizvodaca i na papiru i ugraviranu na auspuh. To sta se vecina proba slepat  isprintanim papirima, koji se na kraju i ne slazu sa ugraviranim brojem(ako ga spuh uopce ima), pa ih vrati je drugi par cipela. Uvjeren sam da me nitko nece zafrkavat sa original knjizicom i istim ugraviranim brojem na spuhu. Al imamo cijelu g do nove rege.

To što imas ko da nemaš ništa plati 260kn atest i upisi to u prometnu pa si legalan 100% kod nas...
 
diesel power said:
To što imas ko da nemaš ništa plati 260kn atest i upisi to u prometnu pa si legalan 100% kod nas...
Eto ti plati, ja necu niti trebam, taman ima koji dan regan motor
 
Izmisljeno da uzimaju 260 kn.. Neki dan montirao euro kuku na autu, original za taj auto sa svim certifikatima, brojevima i sta ja znam..placeno 1500 kn. Ali neee...sada treba platit jos 260 kn da gospodin na teh. sa metrom izmjeri kuku, jer se on u to kuži i upise u prometnu...
 
diesel power said:
To što imas ko da nemaš ništa plati 260kn atest i upisi to u prometnu pa si legalan 100% kod nas...
Nemojte pričati gluposti i strašiti ljude,to što on ima taj papir je  sasvim dovoljan i 100% je legalan kod policije.
Možda sam u krivu ali koliko ja znam policija ti neće pisati gaznu za auspuh ako imaš taj papir jer ga oni kao takvi priznaju. Ako ti znaš ili netko drugi da je netko dobio kaznu za auspuh a imao papire od proizvođaća onda napišite to da se zna i onda se ja ispričavan jer u tom slučaju ja pišem gluposti ali koliko ja znam sam u pravu i ako je tako ne srtašite ljude bez veze samo zato jer se netko boji svoje sjene pa čim čuje da se nešto može upisati on to odmah shvati kao mora upisati
 
Dene said:
Nemojte pričati gluposti i strašiti ljude,to što on ima taj papir je  sasvim dovoljan i 100% je legalan kod policije.
Možda sam u krivu ali koliko ja znam policija ti neće pisati gaznu za auspuh ako imaš taj papir jer ga oni kao takvi priznaju. Ako ti znaš ili netko drugi da je netko dobio kaznu za auspuh a imao papire od proizvođaća onda napišite to da se zna i onda se ja ispričavan jer u tom slučaju ja pišem gluposti ali koliko ja znam sam u pravu i ako je tako ne srtašite ljude bez veze samo zato jer se netko boji svoje sjene pa čim čuje da se nešto može upisati on to odmah shvati kao mora upisati

Zakonski rok je 15 dana za evidentiranje promjena na vozilu u prometnu.

ali mislim da nije neki problem ako nije preglasan spuh

ali do tehničkog bi ga trebalo obaviti atest i upisati ga...

Ionako ovi s road illegal auspisima metnu 1 dan original prođu tehnički i onda 364 dana voze s ovim drugim :mrgreen:

ali kad bi policija postrožila malo kontrole na cesti :pistoles:
 
To je druga stvar ako je auspuh ilegalan za cestu ali ako je to auspuh koji je proizveden za tvoj motor i ako je legalan za cestu i ako imaš knjižicu od proizvođača gdje sve to lijepo piše mislim da ti nitko neće reći da si ilegalan i mislim da te nitko neće slati na tehnički radi toga
 
diesel power said:
je ali nije evidentiran u prometnu :wink:

to normalno prolazi do prvog tehničkog
Pa o tom upisivanju se ovdje piše kao obaveznom več par godina a skoro nitko te nigdje ne pita ništa u vezi toga, večina onih što su upisali to u papire su to napravili tako da su oni to sami tražili
 
Dene said:
Pa o tom upisivanju se ovdje piše kao obaveznom več par godina a skoro nitko te nigdje ne pita ništa u vezi toga, večina onih što su upisali to u papire su to napravili tako da su oni to sami tražili


Ne znam kakva je situacija sa policijom i auspusima no par frendova na tehnickom su dosli sa auspusima koji imaju papire i nisu ni htjeli cut nego ih vratio doma.