tehnicki pregled

Stp Split
Policijska represija.
Izvanrendni teh pregled...radi do 04h
 

Attachments

  • Screenshot_20220828-050927_Facebook.jpg
    Screenshot_20220828-050927_Facebook.jpg
    583.4 KB · Views: 0
Last edited:
To je normalno sad priko lita...u 5-6 sati ujutro se vozi ka na grobrniku.Nema prometa i ugodno je
Ali zimi,dok puse bura,oko 2-3ujutro,cujem po brzoj cesti...neko mu vadi dusu...koji su to lickovi?
 
  • Like
Reactions: JosipS
Dali se žmigavci moraju homologirat ili se samo ode na tehnicki sa žmigavcima koji imaju na sebi E oznaku mislim jel se moraju atestirat (homologirat) ?
 
Atest i homologacija nije isto.

Atest se sastoji u provjeri jesu li žmigavci (homologirani za tvoj motor) ispravno montirani na vozilo, i blinkaju li propisanom frekvencijom.
 
Atest i homologacija nije isto.

Atest se sastoji u provjeri jesu li žmigavci (homologirani za tvoj motor) ispravno montirani na vozilo, i blinkaju li propisanom frekvencijom.
dobro jel se moraju posebno ici homologirat ili se moze na tehnicki tako samo otfurat? Nisu led, halogeni su i imaju e broj na sebi
 
dobro jel se moraju posebno ici homologirat ili se moze na tehnicki tako samo otfurat? Nisu led, halogeni su i imaju e broj na sebi

Narucis se za upis tj pregled koji platis, oni salju u cvh i nakon njihovog zelenog svjetla ti propisno svijetlis narancasto i upisan u prometnu.
 
dobro jel se moraju posebno ici homologirat ili se moze na tehnicki tako samo otfurat? Nisu led, halogeni su i imaju e broj na sebi
Nemoj nis "tako samo otfurat", tako sam i ja pa je bik pisao pad, sad se jebem vec tjedan dana s auspuhom umjesto da sam odmah podmazao negdje.
Zmigavce mi je rekao da su original i da su okej. Okej jesu, ali original svakako nisu.
 
Pitanje - ima li tko iskustava s mijenjanjem kompletnog fara na motoru? Mislim se staviti Puigov uiverzalni led (za koji na stranicama Puiga stoji da je homologiran ali nigdje nema dokumenata o tome) pa ne znam što bi točno trebao napraviti niti kako provjeriti da takve preinake mogu proći, da se ne dogodi da kupim far koji onda ne mogu upisati u prometnu.
 
Pitanje - ima li tko iskustava s mijenjanjem kompletnog fara na motoru? Mislim se staviti Puigov uiverzalni led (za koji na stranicama Puiga stoji da je homologiran ali nigdje nema dokumenata o tome) pa ne znam što bi točno trebao napraviti niti kako provjeriti da takve preinake mogu proći, da se ne dogodi da kupim far koji onda ne mogu upisati u prometnu.
Na faru stoje homologacijske oznake( e brojevi) za poziciju,kratko,dugo. Ccca 33e ti je atest..
 
Pitanje - ima li tko iskustava s mijenjanjem kompletnog fara na motoru? Mislim se staviti Puigov uiverzalni led (za koji na stranicama Puiga stoji da je homologiran ali nigdje nema dokumenata o tome) pa ne znam što bi točno trebao napraviti niti kako provjeriti da takve preinake mogu proći, da se ne dogodi da kupim far koji onda ne mogu upisati u prometnu.
Prvo, hvala, nisam ni znao za ovaj far. Sad ga moram i ja okaciti na CBjku izgleda.

Mora ti imati e oznaku i papire na kojima pise da je namijenjen za tvoj model motora i na kojima je ta oznaka. Mislim da ovo "univerzalno" ne prolazi, meni su za auspuh specificno rekli da mora pisati moj motor.
Pitaj ih mailom ako se moze na papire napisati tvoj model zbog atesta.
Atest ti je 36e, uslika ti motor sa svih strana, uslika far, oznake, i onda salje u CVH. Onda ili cekas ili kao ja maltretiras CVH telefonski dok ne odobre.
 
Prvo, hvala, nisam ni znao za ovaj far. Sad ga moram i ja okaciti na CBjku izgleda.

Mora ti imati e oznaku i papire na kojima pise da je namijenjen za tvoj model motora i na kojima je ta oznaka. Mislim da ovo "univerzalno" ne prolazi, meni su za auspuh specificno rekli da mora pisati moj motor.
Pitaj ih mailom ako se moze na papire napisati tvoj model zbog atesta.
Atest ti je 36e, uslika ti motor sa svih strana, uslika far, oznake, i onda salje u CVH. Onda ili cekas ili kao ja maltretiras CVH telefonski dok ne odobre.
Nema na čemu :).

Pitam jer sam uzeo rabljenog Gladiusa (onaj 'ružni' SV) koji je već imao zamjenski led far (na kojem, usput, stoji E oznaka) ali to nisu htjeli atesitrati jer nije imao papire. To što se motor uredno vozio po Njemačkoj s tim farom nikoga nije zanimalo. Kako mi originalni far Gladiusa stvarno kvari ukupnu sliku (s okruglim motorin izgleda skroz dobro), tražio sam nešto što se može atesitrati. Ništa, kontaktirati ću zastupnike Piuga za HR i vidjeti može li se dobiti papir.
 
  • Like
Reactions: tegla
Nema na čemu :).

Pitam jer sam uzeo rabljenog Gladiusa (onaj 'ružni' SV) koji je već imao zamjenski led far (na kojem, usput, stoji E oznaka) ali to nisu htjeli atesitrati jer nije imao papire. To što se motor uredno vozio po Njemačkoj s tim farom nikoga nije zanimalo. Kako mi originalni far Gladiusa stvarno kvari ukupnu sliku (s okruglim motorin izgleda skroz dobro), tražio sam nešto što se može atesitrati. Ništa, kontaktirati ću zastupnike Piuga za HR i vidjeti može li se dobiti papir.
Ne, ne zanima ih to nimalo. Ja sam sada imao slicnu situaciju sa auspuhom. Motor je uvezen iz DE prije 3g sa tim auspuhom, homologacija je napravljena sa tim auspuhom, ima fotke, sve. 2g je prolazio tehnicki sa tim auspuhom. I onda ja dodjem prosli tjedan i ruse me jer nije upisan. Zvao STP gdje je radena homologacija, kaze momak da je bila greska, i trebali su me poslati odmah na atest.
Sad sam jedva papire nekako nabavio, atestirao, eto upravo idem na tehnicki po 4i put da mi ga upisu napokon. Muka isusova.

Golf duja bez pola poda prolazi sa 200kn u prometnoj bez problema, ali slucajno da far sija na drugaciji nacin od tvornickog, e to nije sigurno za prometnice nikako.
Tako da, uci na mojoj greski i nemoj ni ici bez papira, inace bezveze poludis, skocis nekom u na glavu i ode ti sezona bezveze jer sjedis u bajbuku.
 
A ima svega.
Upravo se čuh s CVH, zvao odjel za ispitivanje vozila. Čovjek s druge strane jako ljubazan, točno je znao o kojem svjetlu govorim (Puigovom). Rekao je da za to konkretno svjetlo prolema nema jer ima urednu EU homologaciju i sve potrebne oznake. Također je rekao da treba biti oprezan kod kupnje zamjenskih farova jer na tržištu ima svega - farova koji imaju E9 homologaciju ali ne i neke dodatne koje su potrebne da bi motor na atestu prošao (tako da je to vjeorojatni razlog zašto ovaj kojeg sam dobio s motorom nije mogao proći). Eto, ako sam kome pomogao... :D
 
  • Like
Reactions: tegla and snoopyx
Šta ne bi s e-brojem trebalo prema europskim zakonima biti specificiran neovisno o modelu? A na tehničkom se provjerava samo ispravna montaža. Za LED žmigavce nitko ne provjerava jesu za tvoj model odobren, nego jesi li ih dobro montirao (visina, širina, vidljivost od iza itd.). Tako bi trebalo biti i za glavni far.
 
A ima svega.
Upravo se čuh s CVH, zvao odjel za ispitivanje vozila. Čovjek s druge strane jako ljubazan, točno je znao o kojem svjetlu govorim (Puigovom). Rekao je da za to konkretno svjetlo prolema nema jer ima urednu EU homologaciju i sve potrebne oznake. Također je rekao da treba biti oprezan kod kupnje zamjenskih farova jer na tržištu ima svega - farova koji imaju E9 homologaciju ali ne i neke dodatne koje su potrebne da bi motor na atestu prošao (tako da je to vjeorojatni razlog zašto ovaj kojeg sam dobio s motorom nije mogao proći). Eto, ako sam kome pomogao... :D
Ajde stavi sliku toga kojeg nije prošao, pa da se nađe za buduće upite a i mene zanima ;)
 
Šta ne bi s e-brojem trebalo prema europskim zakonima biti specificiran neovisno o modelu? A na tehničkom se provjerava samo ispravna montaža. Za LED žmigavce nitko ne provjerava jesu za tvoj model odobren, nego jesi li ih dobro montirao (visina, širina, vidljivost od iza itd.). Tako bi trebalo biti i za glavni far.
Ne znam zasto onda nije za auspuh tako, eventualno da izmjere buku i provjere prisutnost db killera.