Test neizdržljivosti - Ducati 1098

znam ...  :mrgreen:

sreća pa ni ja nemam pojma, pa mi svatko može svašta napričati ...  :x
 
strasilo said:
samo jedan je kriv...  :LOL: :LOL:

kao što rekoh.... desmo je malo zakasnio ...  :mrgreen:

a ako si ti to rastavio, znamo i tko je kriv... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

marljivi vlasnik... :LOL:

no tebi svakako odajem prizanje za hrabrost ili umišljenost svejedno... (y)
 
bregovljan said:
Moje je mišljenje da motore koji ne mogu  preći 25000 km bez gadnih kvarova treba izbjegavati bez obzira kako se zvali i kakvu dušu imali. To su motori za gledanje ili za ljude koji imaju previše novaca.
rekao bi CRO jal  :LOL: :LOL:
 
DaRRth Vader said:
a ako si ti to rastavio, znamo i tko je kriv... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

marljivi vlasnik... :LOL:

no tebi svakako odajem prizanje za hrabrost ili umišljenost svejedno... (y)

pa iskreno ... neznam tko je kriv ... i nitko i svi ...  :misli: :misli:

remenica ima tri "prošlicane" rupe pomoću kojih je moguće zakretanje bregastih (iako mi nije jasno zašto, kad postoje točne oznake kako treba stajati) i desilo se to da su se tri mala šarafića koja to drže jednostavno popustila i došlo je do neželjenog zakretanja bregaste i bliskog kontakta klipa i ventila ?!?!?! Kako i zašto se to popustilo, ostat će misterija... :neznam:

sreća u nesreći je da je samo taj jedan ventil "popušio"  :mrgreen:

vlasnika motora nebih krivio u ovom slučaju ... možda najprije onoga tko je motor održavao prije... u Italiji ...  :mrgreen:
 
strasilo said:
pa iskreno ... neznam tko je kriv ... i nitko i svi ...  :misli: :misli:

remenica ima tri "prošlicane" rupe pomoću kojih je moguće zakretanje bregastih (iako mi nije jasno zašto, kad postoje točne oznake kako treba stajati) i desilo se to da su se tri mala šarafića koja to drže jednostavno popustila i došlo je do neželjenog zakretanja bregaste i bliskog kontakta klipa i ventila ?!?!?! Kako i zašto se to popustilo, ostat će misterija... :neznam:

sreća u nesreći je da je samo taj jedan ventil "popušio"  :mrgreen:

vlasnika motora nebih krivio u ovom slučaju ... možda najprije onoga tko je motor održavao prije... u Italiji ...  :mrgreen:

I moraš priznat' da je to posao od 2 sata zar ne i trošak je taj jedan ventil ako ga kupuješ, neću navoditi drugu opciju  8)
A koji problem, trošak i posao je kad' se to desi na R4 motoru?
I šta je jeftinije i brže za popraviti?
 
ventil i vjerovatno kapice za štelanje ...  :mrgreen:

posao je zaista "piškin dim" ... kao da skidaš glavu sa cvaje ...  :LOL: :LOL:

desmo mi je sad čak postao u zanimljiv kad sam vidio uživo kako i šta radi ... iskreno, da nije povratne klackalice, šteta bi bila nesrazmjerno veća..  :?
 
strasilo said:
ventil i vjerovatno kapice za štelanje ...  :mrgreen:

posao je zaista "piškin dim" ... kao da skidaš glavu sa cvaje ...  :LOL: :LOL:

desmo mi je sad čak postao u zanimljiv kad sam vidio uživo kako i šta radi ... iskreno, da nije povratne klackalice, šteta bi bila nesrazmjerno veća..  :?


:hehehe:

Bar nešto pozitivno kod tog smeća....

Al ko bu to ufazio i poštelo ventile?

:mrgreen:
 
zašto? Pa svaka garaža negdje u kutu ima alat za stavljanje Ducatija u fazu, da ne pričam o pločicama za podešavanje ventila (klackalica)... a znanje za napraviti to? Ma, nema do Googlea, Google je najbolji Ducati Meccanico (y)
 
DooDo said:
zašto? Pa svaka garaža negdje u kutu ima alat za stavljanje Ducatija u fazu, da ne pričam o pločicama za podešavanje ventila (klackalica)... a znanje za napraviti to? Ma, nema do Googlea, Google je najbolji Ducati Meccanico (y)
di taj Google ima radionu  :misli:


:mrgreen:
 
Ducati pustite Tončiju (redovno) i dugo će Vam trajati.
 
Prerijetko zalazim u ovu temu...ima tu jelenskog potencijala.... :LOL:  (y)
 
bregovljan said:
Oni ne voze dukce jer žive daleko od ovlaštenih servisa. Zbog toga moraju imati pouzdane motore.  (y)

slazem se,i ja sam se zajebo,servis mi je 12 000 km daleko  8)

 
bregovljan said:
Oni ne voze dukce jer žive daleko od ovlaštenih servisa. Zbog toga moraju imati pouzdane motore.  (y)

Gledaj, ne želim ispasti bezobrazan, ali kaj se tiče pouzdanosti ti vjerojatno nemaš s time problema, budući da voziš (sudeći po tvom avataru) motor pretpotopne tehnike, a naravno, ne pada ti na pamet da imaš nekakav noviji primjerak koji vuče porijeklo iz Italije, zar ne? Kad te na tvom motoru prođe nekakav talijanski skuter iste kubikaže, koji ide, lijepo koči, i fino drži cestu, sigurno ti srce zagrije i ispuni ponosom činjenica da ti ne voziš to "talijansko smeće" nego pravo japansko savršenstvo proizvedeno u skladu s tehnologijom s kraja osamdesetih prošlog stoljeća.

Jednostavno ne kužim potrebu ljudi da daju komentare sadržaja poput tvog.
 
bregovljan said:
Moje je mišljenje da motore koji ne mogu  preći 25000 km bez gadnih kvarova treba izbjegavati bez obzira kako se zvali i kakvu dušu imali. To su motori za gledanje ili za ljude koji imaju previše novaca.

Uff to su uvijek isti komentari od onih sto dukca jos nikad nisu ni vijdjeli. Odakle ti takve informacije. Cekaj ja cu ti odgovriti, negdje si to cito ili si cuo ili znas nekog sto nekog zna i on je vec sjedio na dukcu, jeli tako. Samo ti vozi CBa sigurno je to dobar motor za tebe.

A i krivica da ljudi misle tako su komentari ko od Strasila. Nije kriva tehnika nego je "majstor" sjebo stvar, ali poznato je da je na balkanu uvijek neko ili nesto drugo krivo jer sa ustima su svi majstori. I vidite sta je ispalo. I Stras umjesto da sad priznas da ti to neide sad ces nastaviti ventil ugraditi i desmodromiku sredivati.
I onda ce na kraju biti zakljucak: Dukac govno samo se kvari.