čital sam neke priručnike za friziranje i saznal da je tolerancija za L kariku jako mala, tj. ako je cilindar (jbga, ne znam točno koliko u mikronima) potrošen pušta kompresija i to nije to, pa ako ga meštar krivo probuši ili prebrusi badava je sve
Ja sam odnija u provjerenu radionu za strojnu obradu motora
i virujem da će to bit uredu.
Malo sam zaboravija sve te kombinacije na tomosu
al se sićam kad smo mulci bili da je glavni alat bija čekić
i sve je radilo ja sam sada ležajeve stavlja u led, grija dekla
i tija sam da sve bude po ps-u al neke stvari opet bez čekića nisu tile sist
Šta oću reć mislim da se nemoraš zabrinjavat oko tih toleranci oko klipa sa L-karikama
Ima sam davno automatika sa L-klipom i bija je brži nego ovaj sa standardnim a traja je bar 20000km
pa sam se ja odlučija na L
a ok znaci najbolje kupiti prvo klip pa onda busiti prema njemu.
edit: sad vidim da sam gore napisal tisućinke. ostalo mi u glavi za svoj motor iz suzuki manuala. tomos je dvotaktni pa su tolerancije veće valjda.
u svakom slučaju pratim temu dalje
Isključivo klip pa po klipu brušenje i honovanje jer su inače odstupanja prevelika.
Npr. DS ima veći konus od Meteora ili Montisa.
Elko za Tomos ( crna kutija) gotovo da i nema. Ima za Puch Monzu, ali je niže čelo...