Tracer 700

Dvije godine, 15000, 0 problema.
Jel se vozite u ovo vrijeme corona propusnica?

Lp i puno km s osmjehom na licu!

Poslano sa mog Redmi K20 Pro koristeći Tapatalk

 

Attachments

  • IMG_20190815_150513.jpg
    IMG_20190815_150513.jpg
    208.2 KB · Views: 125
Neki dan pricam s tipom i tip mi rece, novi zx10r ne ide.
:)
navodno ima u planu ima se provozati s nama ove godine, pa da vidimo jocu li ga moci otkacit dominatorom.
 
ybr125 said:
Ja nisam probao ništa jače pa sam još uvijek zadovoljan ali do 150 km/h ide sasvim dobro  :mrgreen:
Ide ide dosta dobro, ali iznad 160 posustaje malo, no za takav tip motora mislim da neke velike brzine nisu uopce bitne...


Sent using Tapatalk
 
Ha uvijek ima jacih i brzih a onome kome to nije na prvom mjestu je ok. Da sam htio to gledao bi r motor.

Kolega i ja smo uzeli prosle godine u 8'mje nove. Obojci je poceo stekat prekidac od paljenja i pojedine diode na stop svijetlu su otisle. Obzirom da imamo jamstvo sve je rijeseno i za sad nema problema. Za sad okrenuo 7000km i nisam pozalio kupnju. Stvarno lijepo vuce u svim rezimima rada, a na otvorenoj cesti pri 100-120 motor trosi ispod 4l. Trenutno sam u nabavi top case od 40l. Nebi htio veci da ne izgleda kao ormar iza, a iskreno ne idem na put dalji od 3-4 dana pa mi niti nije potreba. Original je zakon ali nedam duple pare. Givi V40 sam nanisanio.
 
Miranjosip said:
Motor je super. Istina da mu fali snage iznad 130-140, ali ionako se rijetko vozim iznad te brzine. Za te pare super motor za uzivanciju. Jeste imali problema sa prekidacem za paljenje ili sa zadnjim svjetlom?

S prekidačem za paljenje nikad nikakvih problema ( možda jer ga prilikom pranja ne smočim s vodom). Šta se tiče zadnjeg svjetla tu zadnja kočnica ( stop svjetlo) zna zaštekat ali prilikom 2-3 kočenja sve profunkcionira.

Ja sam s mojim napravio u 11 dana 4000 km ( bio sam u Makedoniji i Grčkoj) i potrošnja u dvoje bila je nekih 3.8l. Inače mi troši 4.4 a nije da ga baš štedim.
 
volil bi ja vidit kaxe ti to neštedno voziš od 3.8 do 4.4

semaforašenje 6.5 do 6.8

pristojno semaforašenje 5.5 do 5.8

izvan grada 5.2 do 5.5 nemrem ispod ni da vječno idem nizbrdo

BTW ova korona mi odmorila dušu i živce niđe nikog jutros od dugava do remize 6 minuta milina
 
I ja sam na otvorenoj 3.8. Lokalno do 4.4.
Nije da pazim na potrosnju niti ikad jesam ali niti ne ludujem i drzim motor do kraja. Kako sam napisao otvorena cesta 100-120 drzim.
 
Po gradu se uopće ne vozim, znači imam 90% otvorene ceste. Vozim ga većinom od 4000-7500 okretaja jer preko 8000 nema nekog efekta i to ti je rezultat te potrošnje. Napisao sam da mi prosječno troši 4.4 l/100km ( u svih ovih 31 000km) a naravno da je na nekim dionicama prosječna potrošnja između 5-6 litara (Plominka ili magistrala).
 
Ne znam sto bi joj trebao radit da trosi 6 i preko.
Vozit prvom, drugom i trecom stalno i autoputem.
 
jedan frend sa punim tankom ne moze izgurat preko 200km da mu se ne pali rezerva...kaze obicno se na 180 pali....meni se palilo uvijek na 220...
on ima sc, ja imao akrapovic titanium.....pa ti vidi razliku...a isti motor
 
Ja sam, iduci na posao, presao 260 km i upalila se rezerva, sipao 10 litara.
Za probu, normalna voznja, kao i autom.
Auspuff roads italia thunder.
 
Prosjek moje kombiniranje vožnje u prosjeku 4.4 l
Na otvorenoj cesti ista potrošnja tako da me to zadovoljava. Imam visoki vjetrobran, a ima i mene  :cool:
 
Miranjosip said:
Kako ste zadovoljni michelin pilot road 4 gumama? One sta dodju sa motorom jel?

Ok su gume ali ima boljih sport touring guma. S njima sam prošao 10500km. Nakon njih sam stavio Pirelli angel st koje su nešto bolje ali traju osjetno kraće ( 6700km). I sada sam već na drugom setu mitasa touring force koje su mi se pokazale bolje od obje. Prvi set mi je trajao 11 500 km. Ovako su izgledale nakon 11 500 km:

Jhw0DE0.jpg
 
Uh do kraja. Meni su road 4 predobre. Jako slabo se trose mi. Ok nisam rejser pa vjerojatno radi toga. Koliko je dubina ripne na sredini kad je nova guma 6 mm negdje. Cuo sam podosta da taj mitas hvale.
 
Ja radim dosta kilometara u dvoje i često sam na plominki i magistrali pa se zato više troše :)
Većina guma dok su nove na sredini imaju: prednja od 4-4.5mm a zadnja od 6-6.5 mm. Original michelinke imaju (P 4.4, Z 6.4mm, mjerio sam pa znam).
Nisu loše michelinke PR4 ali nebi se više vratio na njih. S njima mi je puno teže išlo prebacivanje iz zavoja u zavoj i imaju manje gripa u zavoju.
 
ybr125 said:
S njima mi je puno teže išlo prebacivanje iz zavoja u zavoj i imaju manje gripa u zavoju.

Pojasni ovo. Meni se bas prebacivanje cini fluidno i jednostavno. A za grip kako to znas?

Dobra mi je jer na 7000km zadnja guma ima 4.8mm mesa. Meka je na dodir po cjeloj sirini. Idem do ruba i nikad se nisam poskliznuo. Vozio cak i zimi isto nikakav problem, drzala iznenadjujuce dobro.

 
Primjetiti ćeš razliku ako pređeš na neke druge gume. Michelinke su tražile puno "napora" da motor podignem i spustim u sljedeći zavoj. Po tom pitanju mi se angel st pokazao najbolji od sve tri. Što se tiče gripa znam koliko sam brzo prolazi pojedine zavoje s michelinkama a koliko brzo sada prolazim s mitasicama (negdje je razlika i 10km/h).

Onda ćeš tim tempom proći i preko 15 000 km  (y)
 
Nisam neki grmalj cca 85kg a solo sam na motoru. Vecinom otvorena cesta.

Ma radi se o tome da sam toliko zadovoljan s gumama da nebi se htio zeznut i prijeci na nesto sta ce se sklizat u zavoju ili da ih mjenjam na 9000km. Vidjet cu jos ima do zamjene jos obzirom da je zabrana kretanja.
 
Tek uzeo Tracer-a, kažu zadnji od prijašnje serije pa me interesira koliko se od prilike može eko vožnjom prijeći na rezervi?
Vidim akrapom se štedi i gorivo uz ljepši zvuk pa zna li tko koja je cijena i gdje u okolici Zg-a se mogu obratiti za kupnju te ugradnju istoga?
Također me zanima ima li kakav kvalitetniji sic za crvenog ljepotana?
Naravno kada prođe ova Corona pošaljem i ja koju slikicu sa puta :021: