Da, naročito taj u krivini poviše 50 kmh, on livo, a inercijon tilo udesno...za ovog na desnoj slici iz prijasnjeg mog posta bih rekao da je prilicno stabilan 😄
Ja prvi ne bi dao ni kune za dozvolu ako nema potrebe. Kao da ma autoškola ikad išta naučila, posebno na motoru. A ni matematika oko guma ti ne pije vodu.ja kad vidim te šta voze trokolice ili šta po 25 portala se raspituju jel može trokolica sa B dozvolom, vidim:
a) škrtace kojima je teško dat parsto eura za ful A dozvolu,
b) plašljivce kojih je strah motora i polaganja na motoru
pravdanje da uštede na trošku polaganja je smiješan, jer su takva vozila skuplja od klasičnih motora ili skutera, a i zamjena guma je minimalno 33,33% skuplja.
stabilnost i ciklistika takvih vozila je veća od stadardnih motora samo pri brzini 0-5kmh. ovih 5kmh je već i upitno, al aj. nisam ih probao voziti, ovo je onako, neka moja paušalna ocjena...koliko god ta autoškola za motor smiješna, naučiš nešto osnovno... ovako iz auta na 300 kubika i jače... al ono, kad mogu oni sa romobilima radit cirkuse i sa biciklama, što ne bi i ovi...
Koje su prednosti trokolice u odnosu na skuter?Ja imam trokolicu , nakon jedne sezone odvezene na njoj nebi vise nikad kupio normalni skuter za po gradu .
dakle gubis glavnu prednost skutera?Ne moraš spuštat noge na semaforu.
Ali si preširok za vozit između kolona.
Samo sigurnost. Imam nekoliko poznanika koji su u kasnijim godinama odlučili uzeti skuter i to je bio primarni razlog. Za razliku od većine, voze se mirno i defenzivno tako da im nemogućnost guranja između auta ne predstavlja problem.Koje su prednosti trokolice u odnosu na skuter?
Nisam vozia trokolicu pa ne znam koliko je sigurnija, ali ne bi se odreka pole positiona na semaforu zbog(minimalno?, veće) sigurnosti.Samo sigurnost. Imam nekoliko poznanika koji su u kasnijim godinama odlučili uzeti skuter i to je bio primarni razlog. Za razliku od većine, voze se mirno i defenzivno tako da im nemogućnost guranja između auta ne predstavlja problem.
Navodilo se i to sa spuštanjem nogu po kiši ali uglavnom vozimo u cipelama koje imaju džonove.