Tricikl samo s B kategorijom ?

dakle ovo ide s B dozvolom? :cool:
 

Attachments

  • images.jpg
    images.jpg
    4.6 KB · Views: 0
  • rewaco-rf1-or-5.jpg
    rewaco-rf1-or-5.jpg
    129.6 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: Luke
Baš sam se ulovio u razmišljanju o Nikenu. Koliko god mi zvučalo logično za manje skutere, bez A kategorije već 300+ kubika mi je malo upitno a pogotovo za Niken. Premda piše za vozilice snage veće od 15 kW...
 
ja kad vidim te šta voze trokolice ili šta po 25 portala se raspituju jel može trokolica sa B dozvolom, vidim:
a) škrtace kojima je teško dat parsto eura za ful A dozvolu,
b) plašljivce kojih je strah motora i polaganja na motoru
pravdanje da uštede na trošku polaganja je smiješan, jer su takva vozila skuplja od klasičnih motora ili skutera, a i zamjena guma je minimalno 33,33% skuplja.
stabilnost i ciklistika takvih vozila je veća od stadardnih motora samo pri brzini 0-5kmh. ovih 5kmh je već i upitno, al aj. nisam ih probao voziti, ovo je onako, neka moja paušalna ocjena...koliko god ta autoškola za motor smiješna, naučiš nešto osnovno... ovako iz auta na 300 kubika i jače... al ono, kad mogu oni sa romobilima radit cirkuse i sa biciklama, što ne bi i ovi...
 
za ovog na desnoj slici iz prijasnjeg mog posta bih rekao da je prilicno stabilan 😄
 
ja kad vidim te šta voze trokolice ili šta po 25 portala se raspituju jel može trokolica sa B dozvolom, vidim:
a) škrtace kojima je teško dat parsto eura za ful A dozvolu,
b) plašljivce kojih je strah motora i polaganja na motoru
pravdanje da uštede na trošku polaganja je smiješan, jer su takva vozila skuplja od klasičnih motora ili skutera, a i zamjena guma je minimalno 33,33% skuplja.
stabilnost i ciklistika takvih vozila je veća od stadardnih motora samo pri brzini 0-5kmh. ovih 5kmh je već i upitno, al aj. nisam ih probao voziti, ovo je onako, neka moja paušalna ocjena...koliko god ta autoškola za motor smiješna, naučiš nešto osnovno... ovako iz auta na 300 kubika i jače... al ono, kad mogu oni sa romobilima radit cirkuse i sa biciklama, što ne bi i ovi...
Ja prvi ne bi dao ni kune za dozvolu ako nema potrebe. Kao da ma autoškola ikad išta naučila, posebno na motoru. A ni matematika oko guma ti ne pije vodu. :mrgreen:

Općenito, ne sudite ako niste probali. Niken je izvrstan. MP3 također, samo prevelik za moje potrebe.
 
ma ok, za te škole, to je nula bodova...al opet se dobije neki osjećaj ko prvi put sjedne na motor.
a sa tom B kategorijom neki bi htjeli i avione vozit...
i napisao sam za trokolice da me ne zanimaju i nisam ih vozio, al me evo zanima namjena tih vozila. izvrstan je po čemu? koje su prednosti nad recimo klasičnim motorom ili skuteru? da li imaju bolje vozne karakteristike? osim što na mjestu ne trebaš spuštat noge... po meni jedina namjena tih vozila je zaobilaženje polaganja vozačkog ispita.... kvadovi mi imaju bolju neku upotrebljivost od tricikala... iako se i sa njima izvrće ekipa, padaju ka cone...misli 4 kola pa može šta oće...
 
Quad je najopasnija stvar koju sam vozio generalno a ako pričamo i o prometu onda ih slijede skuteri od 50 ccm. Kad bi B pokrivala125 ccm nadam se da bi isti iščezli. Zapravo, sad s pojavom električnih tek ne bi jer je to ista stvar.
Vozne osobine Nikena su izvrsne, nema razlike od klasičnog motora osim što si puno sigurniji kad te naprijed drže dva kotača. 80% padova je zbog prednjeg, bilo u gradu ili otvorenoj cesti, već sama ta činjenica pobija bilo kakvu raspravu. Dosta sam se s vozio s njim i znam da sam sljemensku cestu i pola Zagorja odvozio nikad brže. A mrzim njihove ceste: uske, prljave, izbušene, nauljene, nasipane.... Puno ljudi na isti način percipira gradske ceste, i ne može se reći da su u krivu, a sigurnost je imperativ. Da nemam iskustva i tražim skuter koji je kao prevozno sredstvo u gradu nazamjenjiv, to bi mi bio izbor.
 
  • Like
Reactions: Shepa
Lipo objašnjeno... nikad ne bi reka da je sigurnije, al kad čuješ nekog ko je vozio i motor, onda je to to (y)
 
Ja imam trokolicu , nakon jedne sezone odvezene na njoj nebi vise nikad kupio normalni skuter za po gradu .
 

Attachments

  • IMG_20230219_170018341.jpg
    IMG_20230219_170018341.jpg
    3.9 MB · Views: 0
Ja po gradu normalno godinama vozim transalpa bez drame... Mozda bi skuterom bilo lakse, al ne zelim 2 motora uz 3 auta u kuci...
 
  • Like
Reactions: vespinjo
Koje su prednosti trokolice u odnosu na skuter?
Samo sigurnost. Imam nekoliko poznanika koji su u kasnijim godinama odlučili uzeti skuter i to je bio primarni razlog. Za razliku od većine, voze se mirno i defenzivno tako da im nemogućnost guranja između auta ne predstavlja problem.
Navodilo se i to sa spuštanjem nogu po kiši ali uglavnom vozimo u cipelama koje imaju džonove. :mrgreen:
 
a to za sigurnost može biti kočenje prednjom, kako si napisao, stabilnost pri nekoj brzini tipa poviše 40kmh ne znam.. al provlačenje, gužve i to, ja sa normalnim motorom radim, ni skuter mi ne treba... jedino ljeti znaju malo jaja uskuvat i to je cila muka koju imam... al lipo mi je reka jedan skandinvac, to šta ti motor grije jaja tebi je mana 2 mjeseca, a nama prednost 12 mjeseci...
 
Samo sigurnost. Imam nekoliko poznanika koji su u kasnijim godinama odlučili uzeti skuter i to je bio primarni razlog. Za razliku od većine, voze se mirno i defenzivno tako da im nemogućnost guranja između auta ne predstavlja problem.
Navodilo se i to sa spuštanjem nogu po kiši ali uglavnom vozimo u cipelama koje imaju džonove. :mrgreen:
Nisam vozia trokolicu pa ne znam koliko je sigurnija, ali ne bi se odreka pole positiona na semaforu zbog(minimalno?, veće) sigurnosti.
Mozda je do kasnijih-ranijih godina.:p
 
  • Like
Reactions: vespinjo