Triumph Tiger 800

crni konjanik said:
Krivo sam se izrazio što se tiće bonusa, moguće je dobiti bonus do 70%,( nakon puno godina bez prom.nesreće),  s time da novi vozači startaju sa 50% malusa u prvoj godini, dakle ako nešto košta 500EUR, moraju platiti 750EUR kao početnici. Nakon ulaska Česke u EU pale su drastično cijene svih vrsta auto osiguranja, tamo su derali slično kao kod nas, pojavila se konkurencija i cijene su pale za duplo i više. Što se tiće Hrvatske jako sam skeptičan, mi uzimamo izvana sve što ne valja, a ne što valja...živi bili pa vidjeli što će se dogoditi.

Istina jer su mladi vozači vrlo rizična kategorija, tako ih npr. u Britaniji više košta godišnje osiguranje nego olupina koju su kupili kao prvo vozilo.
 
crni konjanik said:
Krivo sam se izrazio što se tiće bonusa, moguće je dobiti bonus do 70%,( nakon puno godina bez prom.nesreće),  s time da novi vozači startaju sa 50% malusa u prvoj godini, dakle ako nešto košta 500EUR, moraju platiti 750EUR kao početnici. Nakon ulaska Česke u EU pale su drastično cijene svih vrsta auto osiguranja, tamo su derali slično kao kod nas, pojavila se konkurencija i cijene su pale za duplo i više. Što se tiće Hrvatske jako sam skeptičan, mi uzimamo izvana sve što ne valja, a ne što valja...živi bili pa vidjeli što će se dogoditi.
problem kod nas ti je osiguravateljskog lobija, na zalost  :palacdolje: nis drukcije nije ni s pederskim bankama  :? :x
 
Super Jura said:
Istina jer su mladi vozači vrlo rizična kategorija, tako ih npr. u Britaniji više košta godišnje osiguranje nego olupina koju su kupili kao prvo vozilo.
sad zamisli koji bi to bio dernek da je tak i kod nas  :misli:

npr, puno osiguranje za moj auto je cca 5000kn

kod nas kreces, ak se ne varam s bonusom 15% sto bi bilo 4250kn ...

a da je ko tamo, kreces znaci 7500kn ... pa tko bi onda kod nas regal auto?
 
Zapru said:
sad zamisli koji bi to bio dernek da je tak i kod nas  :misli:

npr, puno osiguranje za moj auto je cca 5000kn

kod nas kreces, ak se ne varam s bonusom 15% sto bi bilo 4250kn ...

a da je ko tamo, kreces znaci 7500kn ... pa tko bi onda kod nas regal auto?

Mama i tata kao i kod nas  :mrgreen:
 
Zapru said:
sad zamisli koji bi to bio dernek da je tak i kod nas  :misli:

npr, puno osiguranje za moj auto je cca 5000kn

kod nas kreces, ak se ne varam s bonusom 15% sto bi bilo 4250kn ...

a da je ko tamo, kreces znaci 7500kn ... pa tko bi onda kod nas regal auto?

osiguranje npr. u Njemačkoj je puno puno povoljnije nego kod , osim toga početnici prvih godina voze vozila male snage koja su izuzetno povoljna za reg. Porez godišnji je veći nego kod nas, s time da kad kupiš novo vozilo 3 godine si oslobođen plaćanja poreza, nakon toga ide po EURO normi koliko vozilo zagaduje zrak, razlikuju benzince od dizela. NPR. stari je plačao prije za BMW 330 i  (257 KS), osiguranje obavezno, djelomični i potpuni kasko oko 600 EUR-a godišnje....kod nas bi to bilo sigurno 2000 EUR-a godišnje. :misli:
 
Evo malo svježih slika iz Milana čisto da se podsjetite..
 
Dobat Tiger a josh bolji je sa twobro, zakon!!!!  (y)
 
payser said:
  (y)

iz ovog downu under iskusta mogu reci da je two brothers nakon par stotina km u jednom dahu vrlo naporan, dok je Arrow bas po mjeri da malo popravi i produbi tvornicki zvuk...generalno, Arrow se vrlo dobro slaze sa triumphovih tri cilindra.... A i sa two bro imam osjecaj da malo gubi na snazi u donjem rezimu  :021: :021: :021:
 
Iskreno,two bros mi se sviđa ali ne želim auspuh koji će me "umoriti" u vožnji. Sviđa mi se što eliminiše zvuk "šivaće mašine" :)
Arrow mi je tako-tako,pogotovo me odbija jer zahtjeva posebnu mapu koja donosi veću potrošnju.

Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

 
Nikako ne znam kad bi kupovao Tigera 800 da li bi kupio XC verziju ili običnog…??? Vožnja po cesti je ipak više od 90%, mislim da bi skoro i obični bio sasvim dovoljan za povremeni izlet po makadamu. I na običnom je prednji 19 cola kao na većini Maksi-E, i težina nije pretjerana, dok sa XC verzijom "makar u mislima" možeš otići na put oko svijeta.
 
Ja sam uzeo Road verziju jer nemam off road afiniteta,sav moj off road uspješno savladavam i sa ovim. Glavni razlozi za road verziju su mi bili niža visina sica,krući ovjes u odnosu na xc,kao i veći izbor guma za cestu.

Da sam tad vidio ovu sliku,možda bi bio drugi izbor:
bugatamu.jpg


Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

 
Galiot said:
Ja sam uzeo Road verziju jer nemam off road afiniteta,sav moj off road uspješno savladavam i sa ovim. Glavni razlozi za road verziju su mi bili niža visina sica,krući ovjes u odnosu na xc,kao i veći izbor guma za cestu.

Da sam tad vidio ovu sliku,možda bi bio drugi izbor:
bugatamu.jpg


Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.



Jako me se dojmio XC i najvjerovatnije bi ga bio kupio ali je problem bio u snazi jer imam polozeno samo za A2. Mozda jednog dana...

(y)