Triumph Tiger 800

Ovdje problem leži uglavnom u novcu a manje u snazi..općenito kad je triumph u pitanju.
 
Galiot said:
Ja sam uzeo Road verziju jer nemam off road afiniteta,sav moj off road uspješno savladavam i sa ovim. Glavni razlozi za road verziju su mi bili niža visina sica,krući ovjes u odnosu na xc,kao i veći izbor guma za cestu.

Da sam tad vidio ovu sliku,možda bi bio drugi izbor:
bugatamu.jpg


Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

Koliko si km prošao dosad, kakvi su utisci...? Jesi li zadovoljan, što bi rekao da su nedostaci motora ?
 
crni konjanik said:
Koliko si km prošao dosad, kakvi su utisci...? Jesi li zadovoljan, što bi rekao da su nedostaci motora ?
Road, jel to onaj model 800 abs? sa 17 prednjom felgom?
 
Zapru said:
Road, jel to onaj model 800 abs? sa 17 prednjom felgom?

Svi modeli od 2013 imaju ABS, prednja felga je 19 kod Road verzije, stražnji kotač je 17.
 
Cijela obitelj Tiger-a je prehebena, svaki ima ono " nešto" ....., trocilindraši su odličan izbor motora.
 
Napravio 12K km,uglavnom ture(3000km/6 dana,2000km/4 dana,ostalo vikend vožnje 300-600km) i jako sam zadovoljan. Promjenio vizir,stavio Kappa/Givi  Touring i druga pjesma,nema turbulencije ali mi je ljepši bio original. Po meni,"Katica za sve" motor,lako upravljiv,mogu skočiti do grada bez muke u gužvi i isto tako napraviti 600 km u danu. Kako dolazim sa nakeda,nisam kompetentan da komentarišem udobnost jer meni je svakako udobniji od prošlog Speed-a. Kolege na Tiger 800 forumu,koji imaju ili su imali druge dual sport/enduro motore biraju upravo Tiger 800 za put,uglavnom zbog lakoće vožnje i udobnosti.Ima,doduše jako malo,i onih koji zbog visine nisu baš zadovoljni,ali se to uglavnom vidim tamo reši nekim od djelova iz dobre aftermarket ponude. Motor generalno nema nekih mana,ako je neko zainteresovan za kupnju polovnog neka obrati pažnju na serijske žmigavce,bio je opoziv zbog pucanja stabla žmigavca. Takođe treba vidjeti sistem štelovanja zadnjeg amortizera koji se usled neaktivnosti zna zapeći pa pukne puž u njemu.To su neki poznatiji nedostaci.
Što se tiče mašine,rado se vrti i vuče od niskih obrtaja. U grupi se vozim uglavnom sa Yamaha FZ1 i Aprilia Caponord 1200 i nismo primjetili niko od nas da ne mogu da pratim ili diktiram tempo.
Ako se sjetim još čega dopisaću,a Vi slobodno pitajte.

Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

 
Galiot said:
Napravio 12K km,uglavnom ture(3000km/6 dana,2000km/4 dana,ostalo vikend vožnje 300-600km) i jako sam zadovoljan. Promjenio vizir,stavio Kappa/Givi  Touring i druga pjesma,nema turbulencije ali mi je ljepši bio original. Po meni,"Katica za sve" motor,lako upravljiv,mogu skočiti do grada bez muke u gužvi i isto tako napraviti 600 km u danu. Kako dolazim sa nakeda,nisam kompetentan da komentarišem udobnost jer meni je svakako udobniji od prošlog Speed-a. Kolege na Tiger 800 forumu,koji imaju ili su imali druge dual sport/enduro motore biraju upravo Tiger 800 za put,uglavnom zbog lakoće vožnje i udobnosti.Ima,doduše jako malo,i onih koji zbog visine nisu baš zadovoljni,ali se to uglavnom vidim tamo reši nekim od djelova iz dobre aftermarket ponude. Motor generalno nema nekih mana,ako je neko zainteresovan za kupnju polovnog neka obrati pažnju na serijske žmigavce,bio je opoziv zbog pucanja stabla žmigavca. Takođe treba vidjeti sistem štelovanja zadnjeg amortizera koji se usled neaktivnosti zna zapeći pa pukne puž u njemu.To su neki poznatiji nedostaci.
Što se tiče mašine,rado se vrti i vuče od niskih obrtaja. U grupi se vozim uglavnom sa Yamaha FZ1 i Aprilia Caponord 1200 i nismo primjetili niko od nas da ne mogu da pratim ili diktiram tempo.
Ako se sjetim još čega dopisaću,a Vi slobodno pitajte.

Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

(y)
 
Ovaj sa čeparicama jebeno izgleda. Da sad ponovo kupujem,  XC bi u moju garažu garant. Još da ima zadnju felgu od 18''...

©

 
Sjetio sam se nekih detalja. Naime,ergonomiju je moguće lako menjati jer se sic podešava u dvije visine(810 i 830mm od tla) i vjerujte da se osjeti razlika.Takođe,volan se može približiti ili udaljiti od tjela. Vjerujem da tako svako može naći sebi odgovarajući položaj. Jedna od stvari koju bih volio da ima je pokazivač vanjske temperature.Nije da "smrtno" nedostaje,ali ono,malo za ku.čenje :))
Ako Vas što drugo zanima,slobodno pitajte,ovako ispada da se hvalim ;)
Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

 
Galiot said:
Sjetio sam se nekih detalja. Naime,ergonomiju je moguće lako menjati jer se sic podešava u dvije visine(810 i 830mm od tla) i vjerujte da se osjeti razlika.Takođe,volan se može približiti ili udaljiti od tjela. Vjerujem da tako svako može naći sebi odgovarajući položaj. Jedna od stvari koju bih volio da ima je pokazivač vanjske temperature.Nije da "smrtno" nedostaje,ali ono,malo za ku.čenje :))
Ako Vas što drugo zanima,slobodno pitajte,ovako ispada da se hvalim ;)
Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

Imaš orginal auspuh ili ???
 
cosmic said:
Ovaj sa čeparicama jebeno izgleda. Da sad ponovo kupujem,  XC bi u moju garažu garant. Još da ima zadnju felgu od 18''...

©

Što fali Tenerki ?  :misli:
 
Galiot said:
Sjetio sam se nekih detalja. Naime,ergonomiju je moguće lako menjati jer se sic podešava u dvije visine(810 i 830mm od tla) i vjerujte da se osjeti razlika.Takođe,volan se može približiti ili udaljiti od tjela. Vjerujem da tako svako može naći sebi odgovarajući položaj. Jedna od stvari koju bih volio da ima je pokazivač vanjske temperature.Nije da "smrtno" nedostaje,ali ono,malo za ku.čenje :))
Ako Vas što drugo zanima,slobodno pitajte,ovako ispada da se hvalim ;)
Sent from my Triumph Tiger 800 using Tapatalk 2.

Neki manji auto termometar čičkom zalijepiš na mjesto koje nije izloženo vjetru.
Kada pljušti spremiš u džep  :wink: