Tuono...podijelite svoja iskustva

Ajde sad kad ste se dogovorili oko dijelova, da i ja napišem nešto. Uzeo sam motor...koji ubojica, jučer sam se cijeli dan vozio a i danas ću, ma zaljubljen sam, ko da mi je prvi motor :mrgreen:
 
Freelancer said:
Ajde sad kad ste se dogovorili oko dijelova, da i ja napišem nešto. Uzeo sam motor...koji ubojica, jučer sam se cijeli dan vozio a i danas ću, ma zaljubljen sam, ko da mi je prvi motor :mrgreen:

O pa čestitam grdosauruse! (y)
Znači Z je otišao u Metković?
 
Freelancer said:
Ajde sad kad ste se dogovorili oko dijelova, da i ja napišem nešto. Uzeo sam motor...koji ubojica, jučer sam se cijeli dan vozio a i danas ću, ma zaljubljen sam, ko da mi je prvi motor :mrgreen:

:hura:

welcome to the club!

sad imas zweRR od motora ;)
 
to tigre  (y) APRILIA RULES!! :mrgreen:
 
Ja sam imao Tuono 2003 godište,motor t je dobar,jedina boljka ti je bendix na anlaseru ali to ti nije nikaj strašno,a dijelove ne brini,osim toga ja sam pljusnuo sa njega pa su čepovi spasili stvar. Motor je jedan od boljih kaj se ležanja tiče,a i krajnja brzina mu je dobra! Pazi se kada ti je rezervar prazan a imaš suvozača,motor se propinje na ler gasu-inače moje mišljenje je da je to odličan motor! Sretno (y)
 
Bandit said:
Na prvo: da je to istina, već bi delali dvanaestocilindraše za motocikle. Ali nije istina pa...


vec se  debelo experimentira sa V5 motorima (y)
 
Bagi said:
Ja sam imao Tuono 2003 godište,motor t je dobar,jedina boljka ti je bendix na anlaseru ali to ti nije nikaj strašno,a dijelove ne brini,osim toga ja sam pljusnuo sa njega pa su čepovi spasili stvar. Motor je jedan od boljih kaj se ležanja tiče,a i krajnja brzina mu je dobra! Pazi se kada ti je rezervar prazan a imaš suvozača,motor se propinje na ler gasu-inače moje mišljenje je da je to odličan motor! Sretno (y)

i mislio sam da bi s time moglo biti problema, nekada (recimo svaki drugi put) kad ga gasim, nebitno jel na ključ ili kill-switch, nakon što se motor ugasi čuje se kako anlaser nakratko zavrti, isti zvuk kao da ga vrti dok mašina radi :palacdolje:...ma ide i samo sa mnom u zrak (y) a kamoli sa suvozačicom (dečke ne pelam, jelte :mrgreen: )
 
ne gasi motor na kill switch! kill switch se rabi samo u slucaju opasnosti kako bi se prekinuli svi strujni krugovi!

gasi motor na kljuc, zdravije je...

ak mi ne vjerujes, procitaj u user manualu sto tvornica kaze za kill switch
 
demza said:
ne gasi motor na kill switch! kill switch se rabi samo u slucaju opasnosti kako bi se prekinuli svi strujni krugovi!

gasi motor na kljuc, zdravije je...

ak mi ne vjerujes, procitaj u user manualu sto tvornica kaze za kill switch

Čekaj malo, di sam ja napisao da ga uvijek tako gasim? Ovo je bilo samo za probu da vidim dal se isto ponaša, inače svaki motor do sada sam gasio na ključ. Ali zanimljivo je recimo to što u KMSu tvrde da se mora gasiti baš na kill switch iako u manualu izričito piše na ključ... :misli:
 
vodio sam se ovim

Freelancer said:
... kad ga gasim, nebitno jel na ključ ili kill-switch...

drzi se onoga sto pise u manualu.. ipak bolje zna tvornica nego netko tko ga prodaje ;)
 
demza said:
vodio sam se ovim

drzi se onoga sto pise u manualu.. ipak bolje zna tvornica nego netko tko ga prodaje ;)

tako sam ga probao par puta da vidim dal ima razlike...al nema...uglavnom, i dalje gasim na ključ
 
Totalno zaboravih, imam 2 ožiljka na ljevom listu noge od Tuona, obavezno pripazi da ga ne guraš nogama dok sjediš na njemu.  :mrgreen: