Turbo na karburatore

Ajde ajde, ovo je moto forum. Nije fora staviti slike i reći "gotovo je", nego da malo vidimo kako se mrcvariš :)
 
Ovo je frende kita a ne vožnja.......... :palacdolje: :palacdolje: to je preopasno i kada stoji....Turbo motor nikada nije bio usavršen do kraja... Evo moj turbak slikano prije cca 10-12 godina.
 
dosta sam citao o autima sa karburatorom i turbom i imaju problem da auto u voznji ostaje pod gas i kad se gas pusti,to je na autima bilo opasno,onda mogu mislit kako je na motorima,sigurno se takvo nesto dogadalo i sa tvornickim turbo motorima,onda je takvo nesto i za ocekivat i na homemade turbacima :mrgreen:
 
mozda bi s turbinom pogonjenom radilicom (indirektno) a ne ispusnim plinovima bilo sve mnogo sigurnije i lakse za uskladiti  :misli: al tko sam ja da ista kazem
 
frende, sjedni na novijeg nabrijanog RR od litre i gluposti o doradama originala ti same izađu iz glave  (y)
 
mbalunovic said:
mozda bi s turbinom pogonjenom radilicom (indirektno) a ne ispusnim plinovima bilo sve mnogo sigurnije i lakse za uskladiti  :misli: al tko sam ja da ista kazem

    ...fakat nisi taj od koga se išta pametnog u idućih par godina može čuti  :wink: (y).

      Probaj u tim svojim tehničko-tehnološkim meditacijama razmisliti poput normalnog čovjeka i zaključiti daje sve ono što bi ti radio neko daleko kompetentniji probao i usrao se.
 
Shtica said:
frende, sjedni na novijeg nabrijanog RR od litre i gluposti o doradama originala ti same izađu iz glave  (y)
ja ne mislim si stavljat turbo, najiskrenije, me ni neinteresuju makar na 4T motorciklima, al ako neko zeli tolko snage na motoreku, koja se recimo moze kontrolisati a ne odjednom da se pojavi, onda mislim da je kompresor, ili turbina na direktnom pogonu mnogo bolji od turba,
 
mbalunovic said:
ja ne mislim si stavljat turbo, najiskrenije, me ni neinteresuju makar na 4T motorciklima, al ako neko zeli tolko snage na motoreku, koja se recimo moze kontrolisati a ne odjednom da se pojavi, onda mislim da je kompresor, ili turbina na direktnom pogonu mnogo bolji od turba,

    ...ti bi turbo na 2T? Takvih je ovdje već bilo dosta. Uglavnom tvoji vršnjaci. Uvjek bi na odlasku rekli: javim vam se kada to složim. Za ni jednog više nismo čuli.
 
dođoh do trenutka da se ne mogu odlučiti koju turbinu staviti ?!?  :? :?

307983_375668639180338_1283504290_n.jpg
 
turbo uljara II  :wink:, prva verzija je preminula nakon iznenadne i teske bolesti :mrgreen:..mjenjac se rastavio na sastavne dijelove :LOL:

poboljsana druga verzija-novi mjenjac naravno,malo vece stubline,druga veca turbina 8), nova cijev od turbine prema karburatorima-alu,nova crijeva i jos sitnih dijelova (y)


 
gastajbarter said:
turbo uljara II  :wink:, prva verzija je preminula nakon iznenadne i teske bolesti :mrgreen:..mjenjac se rastavio na sastavne dijelove :LOL:

poboljsana druga verzija-novi mjenjac naravno,malo vece stubline,druga veca turbina 8), nova cijev od turbine prema karburatorima-alu,nova crijeva i jos sitnih dijelova (y)
(y) (y)

koje karburatore je stavio? oce biti kakva snimka?
 
gastajbarter said:
turbo uljara II  :wink:, prva verzija je preminula nakon iznenadne i teske bolesti :mrgreen:..mjenjac se rastavio na sastavne dijelove :LOL:

poboljsana druga verzija-novi mjenjac naravno,malo vece stubline,druga veca turbina 8), nova cijev od turbine prema karburatorima-alu,nova crijeva i jos sitnih dijelova (y)

što bi rekli ... UH ...  :mrgreen:
 
i sto je najcudnije jos je u zivotu :misli: a predjeno dosad bar jedno 7-8000km..par sitnih kvarova tipa pukne crijevo od ulja ili odlomi se komad grane od auspuha zbog vibracija al nista strasno. Jedno 5-6 zadnjih guma normalno polovnih uvijek posto je besparica :mrgreen:
 
Nije to ništa čudno, moja Busa sa turbom ima oko 25.000 km, a ukupno 127.000.