mbalunovic said:mozda bi s turbinom pogonjenom radilicom (indirektno) a ne ispusnim plinovima bilo sve mnogo sigurnije i lakse za uskladiti :misli: al tko sam ja da ista kazem
ja ne mislim si stavljat turbo, najiskrenije, me ni neinteresuju makar na 4T motorciklima, al ako neko zeli tolko snage na motoreku, koja se recimo moze kontrolisati a ne odjednom da se pojavi, onda mislim da je kompresor, ili turbina na direktnom pogonu mnogo bolji od turba,Shtica said:frende, sjedni na novijeg nabrijanog RR od litre i gluposti o doradama originala ti same izađu iz glave
mbalunovic said:ja ne mislim si stavljat turbo, najiskrenije, me ni neinteresuju makar na 4T motorciklima, al ako neko zeli tolko snage na motoreku, koja se recimo moze kontrolisati a ne odjednom da se pojavi, onda mislim da je kompresor, ili turbina na direktnom pogonu mnogo bolji od turba,
strasilo said:dođoh do trenutka da se ne mogu odlučiti koju turbinu staviti ?!? :? :?
strasilo said:dođoh do trenutka da se ne mogu odlučiti koju turbinu staviti ?!? :? :?
gastajbarter said:turbo uljara II :wink:, prva verzija je preminula nakon iznenadne i teske bolesti ..mjenjac se rastavio na sastavne dijelove
poboljsana druga verzija-novi mjenjac naravno,malo vece stubline,druga veca turbina 8), nova cijev od turbine prema karburatorima-alu,nova crijeva i jos sitnih dijelova
gastajbarter said:turbo uljara II :wink:, prva verzija je preminula nakon iznenadne i teske bolesti ..mjenjac se rastavio na sastavne dijelove
poboljsana druga verzija-novi mjenjac naravno,malo vece stubline,druga veca turbina 8), nova cijev od turbine prema karburatorima-alu,nova crijeva i jos sitnih dijelova