jolly the roger
Well-known member
ti govoriš o povećanju broja zubi pogonskog zupčanika primarnog prijenosa. upravo ovdje
nemoj sad prebacivati na mjenjač, pričao si o primarnom prijenosu porast snage odnosno momenta je koban za sve elemente prijenosa, a ne samo za prve članove. i ne gleda se moment, nego obodna sila na zubu. al ti to znaš jer si dimenzionirao peterostupanjski mjenjač, i na faksu isto (makar po programu ministarstva se dimenzionira jednostupanjski reduktor, a ne mjenjačka kutija)
mbalunovic said:neznam dal je kod uljare to moguce napraviti, al na 2T cvajama poput yamaha banshee kojoj se kubikaza dize i na cetvorostruku, se koristi trik da se poveca primar primarnog prenosa, a sekundar smanji, tako se manje redukuju okretaji, te manje "raste" momenat koji je koban u sustini za mjenjac a porastu okretaji u njemu, to na kraju rezultuje duljim prenosom koji se rjesi kracim finalnim prenosom.
nemoj sad prebacivati na mjenjač, pričao si o primarnom prijenosu porast snage odnosno momenta je koban za sve elemente prijenosa, a ne samo za prve članove. i ne gleda se moment, nego obodna sila na zubu. al ti to znaš jer si dimenzionirao peterostupanjski mjenjač, i na faksu isto (makar po programu ministarstva se dimenzionira jednostupanjski reduktor, a ne mjenjačka kutija)