u početku bijaše Z1

evo listajući u preradama sam našao temu

kawasaki z1000st
čovjeku svaka čast na trudu i novcima ali mi nije to to :(

ipak  je otišao predaleko sa preradama,bolje da ga je ostavio u orginalu :?

z1000st sa kardanskim prijenosom sigurno nema mnogo u hrvatskoj  šteta skinuti kardan i stavit remen :palacdolje:
 
Odlična tema! Evo par fotki;

 
Icek said:
Koj je Z vozio onaj tip u Mad Maxu 1 ????

Ako se ne varam onda je to  Z1-R, 1977.god. I bilo je dosta prerađenih na taj model
http://www.youtube.com/watch?v=YLWwNhSnw30
Taman zadnja slika prije mene
 
limun said:
Ako se ne varam onda je to  Z1-R, 1977.god. I bilo je dosta prerađenih na taj model
http://www.youtube.com/watch?v=YLWwNhSnw30
Varaš se, sudeći po slici iznad! Pogledaj rezervoar!! No, što se ja mješam, mislim da su limit i grgash kompetentniji...

 
Malo sam zakasnio s odgovorom, zato evo par prerada  :mrgreen:...

 
još malo..
 
..
 
..
 
stari je imao prije desetak godina  kawasaki LTD 750 
vidim da ima jako puno slicnosti s z-ovima ovim ... starim...
znam da mi je to tad letilo ko ludo  :mrgreen:
kad bi otiso negdje na put koristio sam priliku da se prokurcim s kawicem  :)
sam ga nisam mogo ukrast pa sam imao pomocnike koji su pridrzavali da mogu krenit...​
koliko se sjecam rezervar , felge , satovi su na oko isti ... 
(y) a tema je  (y)
 
Icek said:
Koj je Z vozio onaj tip u Mad Maxu 1 ????

Svi motori u filmu su z900-1000 A modeli. nakratko se u jednoj sceni može vidjeti jedna forka 750 i jedan mach III...  8)
 
merlin68 said:
Jos jedan Kawa mrzac he he ,taj drlog je onda isao debelo preko 250 km i jako dugo ga nema u originalu po oglasnicima,oni koji ga imaju sigurno ga drze zato kaj je drlog  :jesus:unitrag isto tako,gpz 900 r isto tako oko 250 a o stabilnosti i udobnosti  i karizmi da ne govorim a o zx 12 da ne trosim rijeci zna se ko je prvi probio granicu od 300 km.Kako veli Majcan do 300 km dodes dok trepnes a onda jos ima gasa i ides u zonu sumraka pa je bolje zmirit da se ne padne u nesvijest.Hajabusa isto ide zalosno bi bilo da ne ide ali ne mogu se oteti dojmu sa zadnjim krajem u stilu cafe racera totalni promasaj,kad je kawac postavio visoke standarde normalno da konkurencija ne spava ali za moju utjehu   tu je zzr 1400 i utrka se nastavlja na nase zadovoljstvo.
ma Z na najbolji nema govora o tome i Kawu uopste ne mrzim ali sto je bolje bolje je ma koliko mi bili zaljubljeni...evo ti lista mojih kawa..modeli i kako sam ih kupovo po redu..
zxr 750 92',
unitrak 1100,
zxr 750 90',
zzr 1100 92',
ZX 12 R 04'
 
pero1986 said:
stari je imao prije desetak godina  kawasaki LTD 750   
vidim da ima jako puno slicnosti s z-ovima ovim ... starim...
znam da mi je to tad letilo ko ludo  :mrgreen:
kad bi otiso negdje na put koristio sam priliku da se prokurcim s kawicem  :)
sam ga nisam mogo ukrast pa sam imao pomocnike koji su pridrzavali da mogu krenit...​
koliko se sjecam rezervar , felge , satovi su na oko isti ... 
(y) a tema je   (y)

Je li imao dva ili četiri cilindra? Vjerojatno četiri, njih je bilo više...

 
gastajbarter said:
ma Z na najbolji nema govora o tome i Kawu uopste ne mrzim ali sto je bolje bolje je ma koliko mi bili zaljubljeni...evo ti lista mojih kawa..modeli i kako sam ih kupovo po redu..
zxr 750 92',
unitrak 1100,
zxr 750 90',
zzr 1100 92',
ZX 12 R 04'
Vidi se da imas ukusa pogotovo za zxr-a 1990 taj me zanima.
 
limit said:
Idemo dalje  :mrgreen:

Epizoda:  ŽIVOT POSLIJE Z1!
...

limit said:
Z1000A3 (MKII) - Z1000E1 (ST)
...
U sljedećoj epizodi: Položaj Kawasakija u Americi i Europi krajem 70ih/početkom 80ih

svaka čast na volji  (y)  ...ko da Z-a voziš  :jesus:
 
limit said:
Evo par autentičnih fotografija da razbijemo ovaj šund od prerada  :mrgreen:
:LOL:.. to su švapske i američke prerade...
Što se mene tiče, ovo je sasvim dovoljno; Akrontova širija zadnja felga, Marving 4 u 1 ( frula ) i ovakvo sjedalo za solo ili originalno sjedalo ako se vozi dvoje...

 
limit said:
Evo par autentičnih fotografija da razbijemo ovaj šund od prerada  :mrgreen:

:naklon:

Zlatko said:
:LOL:.. to su švapske i američke prerade...
Što se mene tiče, ovo je sasvim dovoljno; Akrontova širija zadnja felga, Marving 4 u 1 ( frula ) i ovakvo sjedalo za solo ili originalno sjedalo ako se vozi dvoje...

1. Sve prek 130 je pretjerivanje
2. Marvinga imam sad al bum ga zamenil za 4u2 jer mi je prazan sa lijeve strane a i zvuk mi je bolji (sjeti se početak Mad maxa 2 kad wardog iščupa samostrel iz ruke i propne gpZa na zadnji...e taj zvuk želim... :LOL:)
3. Giuliari je bolji i za jednog a i dvoje se puno ljepše stišče (osim ak ti je žena) provjereno...  (y) :mrgreen:

 
Kawasaki Z Manija je jedina koja postoji do dan danas a Suzuki nema ni jednog Modella da se proslavi kako treba  (y)

Bio sam mislim 2004 na Z-Susretu kod Ulma i bilo je ludo  :D



Suzukisti nemaju sta traziti na ovu temu  :palacdolje:


U Njemackoj blizu mene ima barem 300 stari zekana koji su od ajme do opa stanje i svako ko prica o njima ima sjaj u ocima a osim 2-3 boldorke nema nista !

Ja sam osobno ljubitelj stari zekana ali me ipak vuce vise na CB Homde i vijerujem da se vise istijece barem kod mene nego bilo koja Zeka  (y)


 
limit said:
Malo :neznam: sam nadopunio post na prvoj stranici sa  Epizodom: POSJEDOVANJE I VOŽNJA KAWASAKIJA Z1. Šta ću, krenilo me  :mrgreen:
Da kao sto sam i pretpostavljao opet je Limit sve super objasnio,kod tih starih motora kod vecine je taj ovjes tj. okvir zaostajao za mogucnostima motora ali onda se pojavil stricek Egli i to dobrano popravio ali uz baslosnovnu cijenu. (y)
 
Ko što naslov teme kaže, u početku bijaše Z1, tako smo i mi tek na početku, pošto se Z gamma motora proizvodi i dan danas... stoga predlažem da idemo dalje... sljedi Z1000J (preteća GPZa), zatim GP-Z, tad bi mogli skočit na godinu 1989 i obradit beskompromisni superbike ZXR-H1, zatim na big-bikeove ZX10, kasnije ZX9 i ZX12 a za kraj Z gamme ZX10R 2004, tu bi još povuko paralelu kako je od od jednog beskompromisnog trkačeg stroja s godinama poboljšavanja na kraju ispala R1... :povraca:

I kad završimo Z gammu tada bi mogli preći na K gammu ili ti off-road paletu kawasaki motocikala... mogli bi poćeti sa KXom, zatim KL, pa KLRom do KLEa (poznato je da se taj stroj održao nepromjenjen punih 25 godina, međutim nezna se da prije nego ga je kawasaki 1983 ugradio u GPZ, agregat je već bio dobro provjeren od strane japanske vojske... :mrgreen:), za kraj KLVa možemo i preskočit... :LOL:

Il si ninđa il si minđa... :mrgreen: