u početku bijaše Z1

limit said:
Inače ovo što imaš u avataru je moj oldtimer Benelli iz 1972  :mrgreen:
Bas je tvoj?? Neznam di sam izvadio sliku.
Zelis prodati?
 
Stvarno lijepi članak i svaka čast na trudu  (y)

Hm,sad mi ovo izgleda kao da je i ta marka,onako,nekako,kao motor sa dušom ?  :mrgreen:  :wink:
 
Kawasaki je kroz cijelu povijest motor s dušom...kad god bi konkurencija izbacila neki model, kawasaki bi odmah lansiro nešto bolje, brže, jače, krače... i to za manje para, počevši od macha, preko Z-a, zatim GPZ, ZXRa, ZX10 (preteće ZZRa), ZX9r, ZX12R pa do današnjeg ZX10R... konkurencija nemože ni prismrdit. Šteta kaj u zadnje vrijeme tržište diktira proizvodnju motora za prosječne vozače pa više nemogu ili nesmiju proizvoditi tzv. "ubojice iz japana"...  :no:

Barenstarke bikes fur kleine mause...  8)
 
ADAM said:
Stvarno lijepi članak i svaka čast na trudu  (y)

Hm,sad mi ovo izgleda kao da je i ta marka,onako,nekako,kao motor sa dušom :mrgreen:  :wink:
Stari "Z" je uvijek bio i ostat ce motor s dusom, (a to tvrdim ja kao vozac Honde)! (y)
 
Dosta tipova u Bosni kaže ma jebo Kawasaki,ali ne bih se složio Kawasaki se nije poakzao u GP-u. Cestovnih modela od 1. Z preko ZZR-a do 636,imao je šta pokazati. Isto i u drugim klasama i segmentima. U zadnjih nekoliko godina sve to za vrlo prihvatljivu cijenu.
 
zvonko situm said:
od sveg tog drloga što si nabrojao samo stare kawe Z serije su motori u pravom smislu riječi.... :jesus:
Hm,jako smiona izjava za jednog Situma neznam dali se to samo salis ili mislis ozbiljno ali ako mislis ozbiljno morat cu dodat komentar na tvoj post. :misli:
 
z-1000mk said:
Kawasaki je kroz cijelu povijest motor s dušom...kad god bi konkurencija izbacila neki model, kawasaki bi odmah lansiro nešto bolje, brže, jače, krače... i to za manje para, počevši od macha, preko Z-a, zatim GPZ, ZXRa, ZX10 (preteće ZZRa), ZX9r, ZX12R pa do današnjeg ZX10R... konkurencija nemože ni prismrdit. Šteta kaj u zadnje vrijeme tržište diktira proizvodnju motora za prosječne vozače pa više nemogu ili nesmiju proizvoditi tzv. "ubojice iz japana"...  :no:

Barenstarke bikes fur kleine mause...  8)
Stvar je slijedeca u biznisu nije Kawasakiu problem napraviti ubojicu nego je danas problem u opstanku na trzistu,u proslosti prije Z-modela postojalo je u Engleskoj nekoliko manufaktura koja su proizvodila odlicne motore ali su propali ne zbog kvalitete nego zbog prodaje,stvar je prodati sto vise motora da bi se on isplatio u proizvodnji,danas i mala pogreska u procjeni trzista moze dovesti firme u propast,zato se sve vise i udruzuju u proizvodnji.Treba napraviti sto jeftiniji motor i prilagoden siroj populaciji npr EN-6, Ili novi Suzuki Gladius.Meni je potpuno jasno zasto se tezi takvim motorima jer prodaja takvih motora spasava firme od propasti jer Koreanci i Kinezi nikad ne spavaju rade 24 sata na dan i svi ce se trebat dobro potruditi da opstanu na trzistu,eto toliko moje skromno misljenje. :wink:
 
zvonko situm said:
od sveg tog drloga što si nabrojao samo stare kawe Z serije su motori u pravom smislu riječi.... :jesus:

ja bi rekao,do 85. dok nije suzuki izbacio grbasa kawa je vodila glavnu rijec sta se tice tehnologije i noviteta.

danas su druga vremene,svi kopiraju svakoga i svi su jedan drugom do usiju.stvar ukusa.

da kawa ima dusu,ima :) barerm za nas okorjele zelenase



 
Z-Power said:
ja bi rekao,do 85. dok nije suzuki izbacio grbasa kawa je vodila glavnu rijec sta se tice tehnologije i noviteta.

danas su druga vremene,svi kopiraju svakoga i svi su jedan drugom do usiju.stvar ukusa.

da kawa ima dusu,ima :) barerm za nas okorjele zelenase
što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek grčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......   :LOL: :LOL: 
 
Ja sam od malena vikao ;Kawasakiii ! To ipak znači nešto...mislim da djeca osjete dušu 8).
zvonko situm said:
što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek hrčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......   :LOL: :LOL: 




Kad je ono Suzuki uveo vodeno hlađenje?
 
Bob Rock said:
Ja sam od malena vikao ;Kawasakiii ! To ipak znači nešto...mislim da djeca osjete dušu 8).



Kad je ono Suzuki uveo vodeno hlađenje?
  71. god. 
 
Je ,ali su ih dosta kasnije počeli stavljati na svoje najpoznatije -R modele...reklo bi se ,igrali su na sigurno-zračno/uljno hlađenje. Kawa je po mome uvijek bila inovantnija...moglo bi se reči talijan među japancima.
 
Bob Rock said:
Je ,ali su ih dosta kasnije počeli stavljati na svoje najpoznatije -R modele...reklo bi se ,igrali su na sigurno-zračno/uljno hlađenje. Kawa je po mome uvijek bila inovantnija...moglo bi se reči talijan među japancima.
ma kakva inovativnost ??? 

ova usporedba sa talijanima stoji.... i da im suzuki nije uskočio u motoprogram-kawa bi i završila motoarijeru kao i talijani... :jesus:
 
Kad pogledamo unatrag,1983 GPZ1100 UNITRAK, IDE KO KUGA ,I danas se neki mogu sakrit iza njega, pa zx 10¸1988god najbrzi onda i danas ide ohho pa zzr 1100 1990god opet opet dugo najbrzi ,pa 1000 rx o njemu nema smisla govoriti klasa za sebe pa tiha patnja zxr 1990 i i za kraj ne najbrzi ali po nekim misljenjima a i po meni najkompletniji GPZ 900 R dovoljno govori podatak koliko se godina prodavao I izradivao, mislim najvise od 1983 god ,o zx 10 je sve receno i za kraj neponovljivi zx 12 r.Dovoljno je otici u Kaptol-Kargo i pogledati od vlasnika zx12 r i kad se provozate na tim motorima i imate ih u vlasnistvu nekoliko, reci nesto tipa da kawici nisu dobri moze reci samo neko....... da ne budem prost. :wink:
 
merlin68 said:
Kad pogledamo unatrag,1983 GPZ1100 UNITRAK, IDE KO KUGA ,I danas se neki mogu sakrit iza njega, pa zx 10¸1988god najbrzi onda i danas ide ohho pa zzr 1100 1990god opet opet dugo najbrzi ,pa 1000 rx o njemu nema smisla govoriti klasa za sebe pa tiha patnja zxr 1990 i i za kraj ne najbrzi ali po nekim misljenjima a i po meni najkompletniji GPZ 900 R dovoljno govori podatak koliko se godina prodavao I izradivao, mislim najvise od 1983 god ,o zx 10 je sve receno i za kraj neponovljivi zx 12 r.Dovoljno je otici u Kaptol-Kargo i pogledati od vlasnika zx12 r i kad se provozate na tim motorima i imate ih u vlasnistvu nekoliko, reci nesto tipa da kawici nisu dobri moze reci samo neko....... da ne budem prost. :wink:
...moze reci samo okorjeli Suzaljubac Sile, (nemoras biti prost :LOL:).
 
zvonko situm said:
što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek grčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......   :LOL: :LOL: 

za mene ni jedna ceverotaktna suza do katane i gsx-a nije vrijedna neke posebne paznje,ali ja sam pre zelen  :mrgreen:(a ti pre plav :wink: )u dusi :mrgreen: pa neznam jeli mogubiti objektivan(vidis,imamo neke slicnosti :LOL: :jesus:)

necemo sa o tome i nemoj nam off-at temu :jesus:

:mrgreen:

 
Gato said:
...moze reci samo okorjeli Suzaljubac Sile, (nemoras biti prost :LOL:).
Ja to govorim zato sto imam i suzukia i kawasakia i za mene nema loseg motora samo ima loseg gazde.
 
merlin68 said:
Kad pogledamo unatrag,1983 GPZ1100 UNITRAK, IDE KO KUGA ,I danas se neki mogu sakrit iza njega, pa zx 10¸1988god najbrzi onda i danas ide ohho pa zzr 1100 1990god opet opet dugo najbrzi ,pa 1000 rx o njemu nema smisla govoriti klasa za sebe pa tiha patnja zxr 1990 i i za kraj ne najbrzi ali po nekim misljenjima a i po meni najkompletniji GPZ 900 R dovoljno govori podatak koliko se godina prodavao I izradivao, mislim najvise od 1983 god ,o zx 10 je sve receno i za kraj neponovljivi zx 12 r.Dovoljno je otici u Kaptol-Kargo i pogledati od vlasnika zx12 r i kad se provozate na tim motorima i imate ih u vlasnistvu nekoliko, reci nesto tipa da kawici nisu dobri moze reci samo neko....... da ne budem prost. :wink:

otkud ti 1000RX na ovoj listi...veci drlog nisi mogo nac :mrgreen:,unitrak nije bio los al je GSX 1100 bio puno bolji,gpz fino motorce al samo to..nista vise, ZX 12 R odlican motor al je hajabusa bolja..to mislim cika Sile hoce da kaze :wink:
 
zvonko situm said:
od sveg tog drloga što si nabrojao samo stare kawe Z serije su motori u pravom smislu riječi.... :jesus:

Kak je Z pomel forku, tak je i ZX12 pomel XXa, a onda je Suza sa Hajaguzom našla zlatnu sredinu između ta dva motora i uzela svoj dio kolača...  :jesus:

zvonko situm said:
što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek grčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......   :LOL: :LOL:  

4 ventila, 3 lanca i ko zna kaj sve ne a opet su bili sporiji i kvarljiviji... poanta ko maže taj i vozi... :starac:

zvonko situm said:
ma kakva inovativnost ??? 

ova usporedba sa talijanima stoji.... i da im suzuki nije uskočio u motoprogram-kawa bi i završila motoarijeru kao i talijani... :jesus:

Mislim da Kawasaki po veličini može kupiti ostale 3 japanske tvornice...kak vele kawasaki proizvodi motore od špene kaj ostane od space shuttlova...  :jesus:


Let the good times roll...  :mrgreen:
 
gastajbarter said:
otkud ti 1000RX na ovoj listi...veci drlog nisi mogo nac :mrgreen:,unitrak nije bio los al je GSX 1100 bio puno bolji,gpz fino motorce al samo to..nista vise, ZX 12 R odlican motor al je hajabusa bolja..to mislim cika Sile hoce da kaze :wink:

:misli:

Po čemu ??? Jest možda za prosječne vozače, stabilnija je i sporija...  :jesus: