Uradi sam - Regler od 600RR '08 na '99 600F

aurellie

Active member
Manje više znaju svi da na putu do savršenstva Hondama stoje samo problematični regleri.

Nakon odvaljenih 70000km i moj je riknuo  :palacdolje: Doduše ne spektakularno topeći sve oko sebe, ali već zadnjih 10-15000km zajebava me sa punjenjem, praveći raznorazne probleme  :mrgreen:

Plan je bio ne potrošit silu love na novi originalni regler koji će opet crknut, već prištekat polovni regler od nekog novijeg motora. Izbor je pao na 600rr 2008 jer na ebay idu po 10-ak dolara, sve zajedno troška bude oko 150kn. Instalacija izgleda idealno, 3 faze, plus i nula, sve žica na žicu.

Evo prva slika, usporedba starog i novog reglera, mislim da nije teško uočit koji je stari a koji novi regler  :mrgreen:
 
Nakon pola sata posla (trebalo je rep rastavit) stari regler je van a novi prispojen. Stavio napunjeni akumulator, sve prispojio, stavio fancy ventilator  :inlove: :inlove: i sve radi kao urica.

Veselo se vozim kroz mjesto, napon 14.5V i na ler gasu sa upaljenim dugim svjetlima, a stari regler to nije mogao, nego bi motor znao malo zatrokirat na ispod 2000okr a sad radi fenomenalno. Sav sretan skupljam alat, napravim đir, i ostavim motor da se odmara i odoh ja za drugim poslima.
 
Idem maloprije u đir kad ono iznenađenje  :palacdolje: Akumulator skoro pa prazan, jedva je upalio motor. Čupam kose, tražim gdje je problem, i naravno u novom regleru  :palacdolje: Ili mi ga je lik uvalio, ili je instalacija drugačija na 600rr, ali uglavnom kad je kontakt izgašen kroz regler stalno curi oko 100mA struje. Nakon pola ure mozganja i neuspjelog traženja sheme od 600RR, na nulti vod iz reglera sam spojio relej koji zatvori krug kad se da konakt. Problem riješen ali ne onako kakosam zamišljao jer me sad taj relej bode u oči pod sjedalom (nema na slikama)

Regler sa ventilatorom sam stavio u rupu pod sicom i učvrstio i sad sve to zajedno radi veselo  :D I možda mi se samo čini ali kao da motor radi puno mirnije na leru, prije me ekipa uvjeravala da je to zbog auspuha ali nije nego do nedostatka struje  :D

Evo dvije slike još kako to izgleda
 
aurellie said:

ozbiljno pitam. Prejaka struja sjebe akumulator, žarulje pregaraju i sl. Imao sam takve probleme na autu, ali ne znam o kojem naponu se radilo odnosno koliko je normalno, koliko previše
 
DamirK said:
ozbiljno pitam. Prejaka struja sjebe akumulator, žarulje pregaraju i sl. Imao sam takve probleme na autu, ali ne znam o kojem naponu se radilo odnosno koliko je normalno, koliko previše

Mislim da nije previše, ipak rr ima još manji akumulator koji bi se prije shebao...(osim ako regler niej sheban naravno) Ipak ni meni nije bilo svejedno pa sam nalijepio termalnu sondu od kumpjutera na akumulator da znam ako mu dođe eksplodirat mi pod guzicom, i zasad izgleda ok, uopće se ne grije  :D  Ono što je meni bilo skroz iznenađenje nakon što sam usklonio regler, je da je motor puno jači i mirniji ispod 2000 okretaja. Otkad znam za sebe rastavljam karbove da podesim taj dio kako spada i sad ispada da je struja kriva za to?

Dok sam čekao regler vozio sam se samo na akumulatoru, motor izdrži po 3-4 dana sa el. paljenjem, ako se iskopčaju svi power suckeri. I sad mi je već pala nova ideja za dodatno skidanje kila za moj race projekt  :mrgreen:, pitam se koliko bi stator, rotor, regler i anlaser mogli sve zajedno težit?  :mrgreen:
 
nisam mislio na drastične posljedice kao eksplozija, baš me zanima kaj vele električari na to
 
los primjer.....regler od 1999 modela.....da odgovara regleru modela 2008....koji ima sasvimk drugaciju instalaciju...i alternator....i uz to ubrizgavanje..... :?
 
bmw m 5 said:
los primjer.....regler od 1999 modela.....da odgovara regleru modela 2008....koji ima sasvimk drugaciju instalaciju...i alternator....i uz to ubrizgavanje..... :?

Hoćeš reć da je regler proračunat točno onako kakav treba bit?  :misli:

Zašto onda crkavaju  :LOL:

Najbolje istrest lovu za originalni regler pa opet za 2 godine novoga, jel da  :palacdolje:

I zašto je loš primjer? Stvar radi, i 10 puta je jeftinija od vožnje na servis. I ne samo to, nego je vjerojatno i puno bolje rješenje od onog što je honda prije 9 godina zamislila.
 
kad bolje pogledam slike....tebi taj regler apsolutno stoji na krivome mjestu....on bi trebao biti cvrsto zasarafljen na metalnoj podlozi tako da cijelom svojom povrsinom dodiruje tu podlogu...nebi bilo lose izmedu te dvije povrsine staviti i pastu za brze odvodenje topline(upotrebaljava se u radio industriji kao i u informatici)....po potrebi nebi bilo lose napraviti komad aluminijskog nosaca(sa sto debljim poprecnim presijekom)...na njega staviti(zasarafiti cvrsto regler)..i zatim sve zajedno zasarafiti na karoseriju...Zasto crkava regler ?....radi losih i neodgovarajucih akumulatora....radi labavih klema...ili voznje bez akumulatora...ili pak radi greske u instalaciji izmjenicne struje alternatora....ili pak njega samoga.......Za tvoj motor treba originalan dio...i amen..Da je dobro pozicioniran i da ima iza sebe adekvatnu povrsinu koja ce mu odvoditi toplinu...badava ti neki fancy comp. ventilatori....to mu pak ne pomaze nista.....mani se toga...i plasticnih vezica...ucvrsti to kako bog zapovijeda..... :mrgreen:
 
bmw je upravu, na metalnoj površini mora bit...
nemoš ti hondu poboljšat  :LOL:
 
bmw m 5 said:
..Zasto crkava regler ?

regler crkne na 80% hondi, jer je smeće. I povuče akumulator sa sobom i treba molit boga da crkne tako da ne puni a ne tako da prepunja pa da ti gruhne pod guzicom

Na ostalo se uopće neću obazirat, ja sam svoj problem riješio jeftino i nemam se više što mislit. Usput ako se sjećaš ja sam već prije otvarao temu o neadekvatnom hlađenju reglera na hondama (samo je finula u birtiji pa nestala) gdje sam spominjao poliranje baze reglera i njegovog nasjeda na kosturu repa i termalnu pastu i ventilator, pa su me likovi tipa zvonko situm podjebavali i gdje si onda bio sa prosipanjem znanja? To sve što ti tipkaš sam ja radio dok sam bio još mali zato pusti mene da radim svoj poso  :mrgreen:
 
tebi bi trebalo biti punjenje 14 do 15 V na 5000okr..
neznam kak to bude na kraju sve ispalo, al nadam se da zbog toga neces zeznut motor..
 
figure said:
tebi bi trebalo biti punjenje 14 do 15 V na 5000okr..
neznam kak to bude na kraju sve ispalo, al nadam se da zbog toga neces zeznut motor..

Tako je bilo sa starim reglerom dok nije crknuo, Ali ovaj drži ravno 14.x (neznam točno jer je mjerač iz doba Isusa :)) i na 1000 i na 13000 okretaja :) Ja se nadam da neće ništa crknut, ali ako i crkne, to meni samo daje ideje za daljnje pothvate  :mrgreen:
Bi li mogla molim te kad budeš vozila svog cbr-a, pipnut prstom žice od statora (one 3 žute što ulaze u regler) jer su kod mene jako vruće, samo neznam jesu li i prije bile takve dok je stari regler bio normalan?  :misli: tnx  :D

Što si ti napravila sa svojim reglerom, čitao sam nedavno da ti je bio crknuo?  :misli:
 
figure said:
tebi bi trebalo biti punjenje 14 do 15 V na 5000okr..
neznam kak to bude na kraju sve ispalo, al nadam se da zbog toga neces zeznut motor..
nemreš hondu zeznut više.. u startu su je 100% zeznuli..
 
aurellie said:
Tako je bilo sa starim reglerom dok nije crknuo, Ali ovaj drži ravno 14.x (neznam točno jer je mjerač iz doba Isusa :)) i na 1000 i na 13000 okretaja :) Ja se nadam da neće ništa crknut, ali ako i crkne, to meni samo daje ideje za daljnje pothvate  :mrgreen:
Bi li mogla molim te kad budeš vozila svog cbr-a, pipnut prstom žice od statora (one 3 žute što ulaze u regler) jer su kod mene jako vruće, samo neznam jesu li i prije bile takve dok je stari regler bio normalan?  :misli: tnx  :D

Što si ti napravila sa svojim reglerom, čitao sam nedavno da ti je bio crknuo?  :misli:

neznam, samo ti velim da bi na tolko trebal puniti..
meni je riknul u 5 mjesecu..na kojih 60 000.. kupila zamjenski.. zamjenila za 5min, i dan danas nakon 13tkm radi savrseno..

kaj se tice ovih zica sutra ti javim kad napravim djir..
 
aurellie said:
regler crkne na 80% hondi, jer je smeće. I povuče akumulator sa sobom i treba molit boga da crkne tako da ne puni a ne tako da prepunja pa da ti gruhne pod guzicom

Na ostalo se uopće neću obazirat, ja sam svoj problem riješio jeftino i nemam se više što mislit. Usput ako se sjećaš ja sam već prije otvarao temu o neadekvatnom hlađenju reglera na hondama (samo je finula u birtiji pa nestala) gdje sam spominjao poliranje baze reglera i njegovog nasjeda na kosturu repa i termalnu pastu i ventilator, pa su me likovi tipa zvonko situm podjebavali i gdje si onda bio sa prosipanjem znanja? To sve što ti tipkaš sam ja radio dok sam bio još mali zato pusti mene da radim svoj poso  :mrgreen:
tebi se ne isplati nis reci....svaku dobro namjernu kritiku ne prihvacas....vidim da se pravis jako pametan...u najmanju ruku inzinjer....ajde....ja ti sredim da odes raditi u hondu...imam veze... :mrgreen: Imas pravo...badava trosim svoje vrijeme na tvoje nebulozne postove i ideje...zato ti motor ima vise radnog staza u garazi...bez plastika nego na mjestu gdje bi trebao biti...na cesti. Samo ti radi svoj posao(ako ga tako mozemo nazvati)...ovo sto ti radis..to bi mogao i moj mali od pet godina....I pusti ti zvonka....on je za tebe doktor nauka...Ti si neki isfrustrirani momak...ti si jedini koji pljuje po hondinim reglerima....A vjerojatno taj regler crkava tvojom nekompetentnoscu i gluposcu...Milion motora kao sta imas ti proslo je i prolazi kroz moje ruke...jos uvijek...i nikad problema....Desi se da crkne...ali ne kako to ti opisujes...A ti kako neznas prepoznati simptome kada regler previse puni...ili uopce ne puni...pa unistis bateriju...tu ti nemogu ja pomoci...to su osnove znanja o autoelektrici.....Ti si izgleda jos jedan tipicni vozac tipa...vozim dok se sve spije ne upale i dok motor ne stane.... :LOL: