Uradi sam - Regler od 600RR '08 na '99 600F

Whatever. ja imam 10 godina star motor sa reglerom starim 2 mjeseca, i mutant kombinacija radi evo već 2 dana savršeno, bez obzira na forumske komentare  :mrgreen: Sad moram čekat još 70000km do idućeg problema  :cool:

Ti si jedan obični zasljepljeni Honda fan, jer da nisi pogledao bi na stvari objektivo. Kažeš sam da ti prođe koliko Hodni kroz ruke, i onda bi trebao znao da se crkavanje reglera na hondama ne dogodi "tu i tamo" već da je to ozbiljan problem. 600rr 03-04 je pored svega imao i problem da se regler pregrije zbog blizine grane auspuha. Kad je to riješeno sve 100rr 04-05 su pozvane natrag radi statora koji su izgledali kao da ih je dijete namotalo  :palacdolje: Vidiš, čak i inženjeri u hondi znaju kiksat, i to poprilično često. Samo se onda nađu likovi poput tebe koji mažu narodu oči i pjevaju kako je sve savršeno

Nevezano sa temom. Ja obožavam čitat teme gdje netko napravi neku preradu ili nešto izmisli ili izradi na neklasičan i neobičan način. Pogotovo kad su ti zahvati da motor ide brže, koči bolje, ili lakše skreće, sve je dobrodošlo  (y) Ali na ovom forumu sve što nije original se odmah popljuva ma kako dobro radilo i bilo bolje od originalnog.
I ovo je bio posao od oko sat vremena, i nisam ni prvi ni zadnji koji ovo radi, samo ja imam običaj stavit sve na net. Brojne druge prerade su isto tu, sad će i one pomalo na net čim zazimi... :D
 
ajde pusti dečka namiru, neka se zabavlja i nešto nauči pa makar na svojim greškama (y)

i smanjite malo loše vibre, to nikome ne pomaže.
 
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: imam ti ja namotaje za 600f 99g posto bus ih uskoro trebal ,akumulator imas u svakom ducanu a zaruljice u satovima nebus nigdje nasel ,pasu one male za aute ali se klimaju u ulosku pa nebuju dugo trajale, previse ti puni motor ,izmjeri bez potrosaca na 5-6000 okretaja imat ces 17,18,19 volti prema akumulatoru

a kam ti je isla ta struja koja ti je nestala iz akumulatora negdije se morala isprazniti ,da ti nije malo zagrijala namotaje  :misli:  :mrgreen:
 
aurellie said:
Whatever. ja imam 10 godina star motor sa reglerom starim 2 mjeseca, i mutant kombinacija radi evo već 2 dana savršeno, bez obzira na forumske komentare  :mrgreen: Sad moram čekat još 70000km do idućeg problema  :cool:

Ti si jedan obični zasljepljeni Honda fan, jer da nisi pogledao bi na stvari objektivo. Kažeš sam da ti prođe koliko Hodni kroz ruke, i onda bi trebao znao da se crkavanje reglera na hondama ne dogodi "tu i tamo" već da je to ozbiljan problem. 600rr 03-04 je pored svega imao i problem da se regler pregrije zbog blizine grane auspuha. Kad je to riješeno sve 100rr 04-05 su pozvane natrag radi statora koji su izgledali kao da ih je dijete namotalo  :palacdolje: Vidiš, čak i inženjeri u hondi znaju kiksat, i to poprilično često. Samo se onda nađu likovi poput tebe koji mažu narodu oči i pjevaju kako je sve savršeno

Nevezano sa temom. Ja obožavam čitat teme gdje netko napravi neku preradu ili nešto izmisli ili izradi na neklasičan i neobičan način. Pogotovo kad su ti zahvati da motor ide brže, koči bolje, ili lakše skreće, sve je dobrodošlo  (y) Ali na ovom forumu sve što nije original se odmah popljuva ma kako dobro radilo i bilo bolje od originalnog.
I ovo je bio posao od oko sat vremena, i nisam ni prvi ni zadnji koji ovo radi, samo ja imam običaj stavit sve na net. Brojne druge prerade su isto tu, sad će i one pomalo na net čim zazimi... :D

samo dati velim da se za te nove honde koje ti spominjes struja radi u kini  :palacdolje: i sve imaju problema sa cjelokupnom instalacijom i radom satova i antena cod kljuca


a da ne mislis da si najpametniji davno prije tebe su ljudi probali pripasati regler na hondu i svaki put je to zavrsilo sa vise ili manje dima i vatre

znas da u hondi mozes kupiti regler za svoj motor da ima rebra za hladenje
 
RC46 said:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: imam ti ja namotaje za 600f 99g posto bus ih uskoro trebal ,akumulator imas u svakom ducanu a zaruljice u satovima nebus nigdje nasel ,pasu one male za aute ali se klimaju u ulosku pa nebuju dugo trajale, previse ti puni motor ,izmjeri bez potrosaca na 5-6000 okretaja imat ces 17,18,19 volti prema akumulatoru

a kam ti je isla ta struja koja ti je nestala iz akumulatora negdije se morala isprazniti ,da ti nije malo zagrijala namotaje  :misli:  :mrgreen:

Izmjerio, uvijek je na 14.5  :mrgreen: Pa to je regleru i posao zar ne?  :misli: :LOL:
 
aurellie said:
ne stignem, motor mi leti ja se samo držim  :lolcry:

:LOL:

Da, čuo sam da te zadnji put na Grobniku Eškinja zamolio da se ideš voziti na susjedni sportski aerodrom  :rofl:

 
aurellie said:
Bi li mogla molim te kad budeš vozila svog cbr-a, pipnut prstom žice od statora (one 3 žute što ulaze u regler) jer su kod mene jako vruće, samo neznam jesu li i prije bile takve dok je stari regler bio normalan?  :misli: tnx  :D

nisu nesto pretjerano vruce, jedino kaj ih je masina zgrijala.. onak su... tople..  :mrgreen: nisu vruce.. ali nisu ni ledene..  :mrgreen:
me kuzis kaj hocu reci  :misli:

al kad drzim prst na njima, i motor radi, dajes malo gas, i one se ne griju..

tak da... imas problem  :mrgreen:

 
aurellie said:
Izmjerio, uvijek je na 14.5  :mrgreen: Pa to je regleru i posao zar ne?  :misli: :LOL:

je posao mu je da regulira ono sto namotaji proizvedu tokom vrtnje ali ni vise ni manje nego tvom motoru treba i sto akumulator i ostali el.sklopovi mogu podnjeti

e da imam ti i regler za prodati  :mrgreen: s rebrima za hladenje i garancijom ako ikad crkne dobis novi badava  (y)
 
Figure, tnx  (y) Skontao sam i ja što je, bile su vruće dok akumulator nije napunjen, sad je sve ok (mlake su, ali vruće ne)  :D

RC46, ne hvala, već imam dobar regler  (y)
:mrgreen:
 
Da Honde imaju problema sa time to je činjenica kao što je činjenica da je i Suzuki sa istim problemom ratovao na GS i GSX seriji početkom 80-tih.
Kad sam vidio na jednom VFR-u da su idioti stavili regler odmah iza ispušne grane, nisam mogao vjerovat.
Čini mi se da je taj sistem sa permanentnim magnetom poprilično glup i nepouzdan ( odnosi se na sve motore koji imaju taj sistem) jer sam princip rada mi ne uljeva povjerenje.
Koliko sam čitao taj regler radi na principu trošenja viška struje putem nekekvog velikog otpore i to je sve jaaaaako vruće, a na motoru sve treba biti što manje tako da stvar i ne šljaka kako bi trebala.
Nema do sistema sa četkicama, tu se ništa ne pregrijava jer kad skoči napon, smanji se pobuda i to je sva mudrost.
 
je daj ti to objasni inzinjerima koji teze tome da motor bude sto kraci sto laksi i sa sto manje agregata oko sebe koje mora vrtit,  :misli:
 
aurelije..nisi naveo najbitniju činjenicu....brijem da si popušio na težini s novim reglerom  :LOL:
 
Nakon malo šlajfanja po varovima na kosturu, novi regler je jedva nekako uguran na mjesto starog reglera...Za one koji su predviđali najgore, motor je već odvrtio oko 700km sa novim reglerom i radi besprijekorno  (y)
 
aurellie said:
Nakon malo šlajfanja po varovima na kosturu, novi regler je jedva nekako uguran na mjesto starog reglera...Za one koji su predviđali najgore, motor je već odvrtio oko 700km sa novim reglerom i radi besprijekorno  (y)


E ovo vec lici na nesto (y)