Uradi sam - Regler od 600RR '08 na '99 600F

Ninja said:
E ovo vec lici na nesto (y)

Hvala  :mrgreen: Evo u 36 sati sam odradio oko 1400km, što puta, što staze, i ništa nije crklo, žice nisu pregorile, baš ništa se nije dogodilo, što mi je bilo malo čudno jer su mnogi forumski meštri predviđali najcrnje stvari  :mrgreen: Ukoliko još tko ima problema javite pa dovučem koji regler iz USA, tamo se to dijeli džabe  (y) :mrgreen:
 
aurellie said:
Hvala  :mrgreen: Evo u 36 sati sam odradio oko 1400km, što puta, što staze, i ništa nije crklo, žice nisu pregorile, baš ništa se nije dogodilo, što mi je bilo malo čudno jer su mnogi forumski meštri predviđali najcrnje stvari  :mrgreen: Ukoliko još tko ima problema javite pa dovučem koji regler iz USA, tamo se to dijeli džabe  (y) :mrgreen:
ne zovi vraga....sta je soma kilometara...nis...toliko ja sa skuterom napravim u tjedan dana... :jesus:
 
aurellie said:
Hvala  :mrgreen: Evo u 36 sati sam odradio oko 1400km, što puta, što staze, i ništa nije crklo, žice nisu pregorile, baš ništa se nije dogodilo, što mi je bilo malo čudno jer su mnogi forumski meštri predviđali najcrnje stvari  :mrgreen: Ukoliko još tko ima problema javite pa dovučem koji regler iz USA, tamo se to dijeli džabe  (y) :mrgreen:
Unbelievable, kako bi mi trkači rekli (y)
 
bmw m 5 said:
ne zovi vraga....sta je soma kilometara...nis...toliko ja sa skuterom napravim u tjedan dana... :jesus:

mozda mu onaj ventilatoric malo pomaze ali iz iskustva ti govorimo nikad to pripasivanje reglera nije proslo barem bez dima ako ne i vatre  :mrgreen:

nisam jednom to videl i slagal  (y)
 
RC46 said:
mozda mu onaj ventilatoric malo pomaze ali iz iskustva ti govorimo nikad to pripasivanje reglera nije proslo barem bez dima ako ne i vatre  :mrgreen:

nisam jednom to videl i slagal  (y)

ajde šutite možda ni neznamo da se družimo sa budućim "malim Teslom" :mrgreen: (y)

a i Tesli se puno puta zadimilo pa nije odusto :mrgreen:

samo ti misko nastavi sa eksperimentima (y)(baš se sjetim sebe iz adolescentnog razdoblja :mrgreen:)
no kad sam već tu,ajde ako imaš šemu tog ili original reglera pa da usporedim,naime stoji mi 10-ak godina skinut ispravan sa moje pokojne rashodovane Honde(pokoj joj duši bila krasna :mrgreen:).
 
RC46 said:
mozda mu onaj ventilatoric malo pomaze ali iz iskustva ti govorimo nikad to pripasivanje reglera nije proslo barem bez dima ako ne i vatre  :mrgreen:

nisam jednom to videl i slagal  (y)

Ventilatora više nema, bio je tu samo dok regler nisam smontirao na kostur.

Što si to spajao  :misli: baš me zanima, na što si i od čega pripasavao  :misli: I koji dio se izdimio, što se dogodilo? Ajde, nemoj štedit na riječima, baš me zanima, jer ako nešto ne valja onda to napiši tu da ostali znaju i ne pokušavaju

A boldani dio, daj prestanite više ko kokoši kvocat "iskustvo, isksutvo, kvoc kvoc"  :mrgreen: jer što je onda ovo na slikama? Jesam li ja te slike pokupio sa interneta negdje a priču izmislio? Možemo ovdje pisat svakakve teorije ali trenutno sam ja autor teme, koji ono što je napisano je sam izradio i stvar radi, a svi koji tvrde drugačije nemaju nikakvih argumenata osim malo prečesto spominjanog iskustva  :mrgreen:
 
KAMENI DJ said:
samo ti misko nastavi sa eksperimentima (y)(baš se sjetim sebe iz adolescentnog razdoblja :mrgreen:)
no kad sam već tu,ajde ako imaš šemu tog ili original reglera pa da usporedim,naime stoji mi 10-ak godina skinut ispravan sa moje pokojne rashodovane Honde(pokoj joj duši bila krasna :mrgreen:).

Nažalost nemam ništa osim strujnih shema oba motora  :palacdolje: sa ničim drugim nisam radio, nego instrumenat  ruke i molit Boga da će stvar radit normalno... :D
Od koje Honde imaš regler?
 
aurellie said:
Nažalost nemam ništa osim strujnih shema oba motora  :palacdolje: sa ničim drugim nisam radio, nego instrumenat  ruke i molit Boga da će stvar radit normalno... :D
Od koje Honde imaš regler?

VF ili VFR 750, moram se još malo prisjetiti(mozak mi nije još na radnoj temperaturi :mrgreen:)
 
aurellie said:
Ventilatora više nema, bio je tu samo dok regler nisam smontirao na kostur.

Što si to spajao  :misli: baš me zanima, na što si i od čega pripasavao  :misli: I koji dio se izdimio, što se dogodilo? Ajde, nemoj štedit na riječima, baš me zanima, jer ako nešto ne valja onda to napiši tu da ostali znaju i ne pokušavaju

A boldani dio, daj prestanite više ko kokoši kvocat "iskustvo, isksutvo, kvoc kvoc"  :mrgreen: jer što je onda ovo na slikama? Jesam li ja te slike pokupio sa interneta negdje a priču izmislio? Možemo ovdje pisat svakakve teorije ali trenutno sam ja autor teme, koji ono što je napisano je sam izradio i stvar radi, a svi koji tvrde drugačije nemaju nikakvih argumenata osim malo prečesto spominjanog iskustva  :mrgreen:

2 puta na rc 30 ,nekoliko puta na vfru 750 rc 24,jedan puta na malom vfr-u nc 30 ,i na starim cbr-ima 600 i na cbru 750 i na yamahi rd 250 ,i da frendu se nedavno zapalil orginalni na vfr 750 rc36 ,regleri su bili od svega i svacega pripasivani ,od tome vinkovica do kawasakijevih i suzukijevih problem su stvarale tri zute zice ili ti faze i koje su se grijale,znali su i odlaziti namotaji ,o eksploziji akumulatora necu ni pricati ,i samo zapaljenja reglera,regler probije posalje struju u namotaje,zice se rastope i zapale instalaciju ,akumulator se prefila i iskipi a zna i eksplodirati,a i regler sa pregrije i otopi plastike ili zapali  :palacdolje:


niti jedni namotaji osim istih motora ne rade isto struje ,zice nisu iste debljine,magneti nisu isti,regleri ne rade isto ,motori nemaju isti broj okretaja,nemaju isto faza,ne trose isto struje itd  :palacdolje: tak da ti ne nabrajam vise uglavnom ako i neki majstori koji godinama rade motore kazu da to neide onda neide ,mozda si imal srece pa bu tvoj radil ali ja neznam za niti jedan pripasani regler ili viklane namotaje koji je izdrzal sezonu ,mislim da se vozi ne u garazi  :mrgreen:
 
ja msa sad takav da nznas sto si ti napiso ali svakako cu sutra razmotit tvoj odgovor  :lolcry: :lolcry: :wink: :mrgreen: :mrgreen:
 
krubv ste vi to na ontiratli ako je izgorio, valjda spijili plus naminus  :mrgreen:
 
ma aureliac nema veze samo ti vozi ,javi se na ljeto kad bus ga vozio na +37 pa da vidimo jel kipil ili goril  :mrgreen: a nakon jos 1000-1500 km pogledaj akumulator dali se napuhal,ili zbacal kaj iz sebe ,nadam se da si stavil suhi akumulator  (y)
 
DamirK said:
2 promila najmanje  :LOL:

2 čašice  :LOL: :LOL:

RC46, hvala na tvom trudu što mi pokušavaš ukazat da ovo zapravo ne radi iako radi, samo sam i ja više Bogu dojadio odgvorajaći na tvoje postove, pa neću više. Budem na ljeto osvježio temu akobogda budem živ a do tad dosta o reglerima, bilo mi ga je dosta dok nije radio a ne moram sad slušat o njemu i kad radi normalno  :LOL:
 
RC46 said:
elektromehaničar ?  :misli:  ja ???  :mrgreen:


meni su se sve te stvari događale na yamahama ,a uvijek su bili originalni dijelovi gore ! tako da znam da spojevi nemaju veze sa tim,oni izgaraju zbog lošeg kontakta i zagrijavanja materijal usljed toga ...
 
brainlessmaniac said:
elektromehaničar ?  :misli:   ja ???  :mrgreen:


meni su se sve te stvari događale na yamahama ,a uvijek su bili originalni dijelovi gore ! tako da znam da spojevi nemaju veze sa tim,oni izgaraju zbog lošeg kontakta i zagrijavanja materijal usljed toga ...
upravo tako ... i svi tu napadate tipa a on je slozio nesto sto radi...

ako je on stavio regler sa nekog drugogo motora cija ukupna potrosnja struje ima naprimjer 500 w

a njegova honda trosi max 400 w nema razloga da mu to ne radi zauvjek ako su spojevi dobri... svi spominju struju i da je taj regler "prejak" da propusta prejaku struju jer je sa motora koji ima i injaction i jos neke potrosace koje on nema.. ali neki tu ocito ne kuze svrhu i nacin rada reglera....

njegov zamjenski regler je "jace " nazivne snage (koliko sam skuzio iz  postova) a samim time i " sposobniji  ispraviti i "vece" kolicine struje(nemojmo  zaboraviti da je u regleru i ispravljac "rectifier"), takoder je "sposobniji" i vece kolicine struje uzemljiti tojest "unistiti ako za to dodje potreba (kad su okretaji veliki a nisu ukljuceni potriosaci), stoga nema razloga da mu to nebi radilo josh i bolje nego prije...

e sad to sto su neki pripasavali svakakve reglere na svasta i onda je to gorilo to je isto normalno ako nije regler "kompatibilan" sa instalacijom,i ja sam jednom na tenerejki 750 pregorio regler i centralinu (nije bash jaka fora kad morash covjeku to novo kupit) bas tim krivim pripasivanjem, odnosno pripasivanjem neadekvatnog reglera. ali ako je on nasa slican regler koji "radi na isti mod" i koji je dapace "jaci" znaci ima jaci ispravljac i jaci otpornik to moze samo bit bolje... (y)


a to da je sustav sa samoindukcijom bolji to stoji ali kod nazovimo ih sportskih motora to ne dolazi bash u obzir zbog mase gabarita..

p.s. moj suzuki ima cetkice i ja nemam problema sa reglerom  :wink:
 
eh da zaboravih u ovakvim temama bi trebao bit neki pasword za uc u temu i to u stilu da morash odgovoriti na par pitanja, u ovom slucaju to bi bilo koja je razlika izmedju struje i napona?? :mrgreen:

regler regulira napon a kolicina struje koja ce proteci kroz regler je definirana potrosacima koji su sa "druge strane žice" ukljuceni i "vuku" struju....

i ako je regler na njegovom bajku "jaci" od onog koji je bio prije gore zanci kroz njega moze teci jaca struja nego sto ce se to ikad desiti jer jednostavno nema dovoljno potrosaca onda nebi smio pregoriti..

osim naravno ako nema dodatnih potrosaca... sta ja znam maglenke ili tako nesto... vidio  sam cak na nekim "customima/chopperima"  zaklopke u auspuhu koje su pogonjene elektromotorom..  tim zaklopkama se onda kao smanjuje buka iz auspuha... konkretno na dragstarki 1100 je frendu riknuo regler bash zbog toga, jer kad bi se ukljucija taj elektromotor skupa sa ostalim potrosacima bi povuklo vise struje nego sto je regler moga podnesti, i  tako mu je malo pomalo to izjebalo regler.

eto toliko od mene :mrgreen:
 
nixy said:
eh da zaboravih u ovakvim temama bi trebao bit neki pasword za uc u temu i to u stilu da morash odgovoriti na par pitanja, u ovom slucaju to bi bilo koja je razlika izmedju struje i napona?? :mrgreen:

:LOL: :LOL: (y) (y) (y)