mac.airbrush
Well-known member
vozdra Stankec valda bum i ja dobil koju slićicu kad bu motor gotov da ga stavim na stranicustankovukovic said:Jos nekoliko slika na kojima se vidi boja na koju sam posebno ponosan (farbanje je odradio Mac)
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](/styles/default/xenforo/smilies/xenforo/mrgreen.png)
vozdra Stankec valda bum i ja dobil koju slićicu kad bu motor gotov da ga stavim na stranicustankovukovic said:Jos nekoliko slika na kojima se vidi boja na koju sam posebno ponosan (farbanje je odradio Mac)
mac.airbrush said:vozdra Stankec valda bum i ja dobil koju slićicu kad bu motor gotov da ga stavim na stranicu![]()
![]()
stankovukovic said:Bit ce samo da ga usminkam do kraja
... a vec mi i nove ideje padaju samo ne za ovaj motor, ako ne ove onda sljedece g.
tak da se cujemo![]()
Lucho 23 said:da li je ovo zadnja verzija, na jednoj prijašnjoj slici sam vidio bijeli prednji blatobran i pomislio pa nije valjda karbon farbao? inače motor izgleda![]()
kolika te je došla cijena svega?
STobulj said:super izgleda....
mene zanima dali postoji razlika u dužini vilica jer ove sa rr motora su cesto krace te dali su i trokuti indeticni po udaljenosti od osovine
SP said:di si kupia prednji blatobran,mislim na ovi od karbona,i kolika mu je cijena?
pitao sam zbog toga jer kad sam ja sebi mjenjao prednji kraj onda je također bio malo kraci.... uglavnom dolazi do promjene geometrije motora.predtraga ........stankovukovic said:Vilica je kraca cca 10 mm, kad uzmes u obzir da je prilicno tvrda dode na isto, ima razliku u udaljenosti izmedu trokuta i osovine (trn je produzen za 25 mm) ako na to mislis?
STobulj said:pitao sam zbog toga jer kad sam ja sebi mjenjao prednji kraj onda je također bio malo kraci.... uglavnom dolazi do promjene geometrije motora.predtraga ........
Prije nego sam stavio produžetke za vilicu na naglo dodavanje gasa prednji kraj kao da bi želio pobjeci u stranu.... puno...puno reaktivniji i osjetljiviji u okuci ... toliko da me i strašilo
Uglavno ako osjetiš kakve negativne stvari.... koje ti se ne sviđaju znaš što ti je ciniti i za koliko produžiti, na forumu ima vec par postova o produžecima ,slike......
1cm kod ovjesa je puno ali možda se tebi potrefi tj. budes imao srecu da ti i odgovara te da si dobio motor koji više naginje sportu ... a da ne prođe granice "normalnog" ukusa i užitka u vožnji
stankovukovic said:Motor je vozen proslu sezonu sa tom vilicom, ciklistika se nije promjenila, cak mi se cini da je vozniji od org. pogotovo kod nagle promjene pravca,
mozda su tome pridonjele gume vise nego vilica?
istinaSTobulj said:dosta je "osjetljiviji" na nagle promjene i zbog spuštanja prednjeg kraja ...
na to sam i ja mislio u prvom pitanju jer vjerojatno su u r1 vilice bliže trnu..... jednom sam vozio sa takvim trokutom(velika je bila razlika između originala i zamjenskog) pa je motor pri vecoj brzini bio nestabilan tj. mogao se voziti ali nije davao onaj pravi osjecaj sigurnosti i upijanja ceste vec ko koza po kamenjarugrgaSH said:istina
:misli: stankec ima kakve razlike u geometriji trokuta fz6 i R1, mislim na tlocrt, dal je pravac koji tangira obje vilice jednako udaljen od središta trna na oba modela?
grgaSH said:istina
:misli: stankec ima kakve razlike u geometriji trokuta fz6 i R1, mislim na tlocrt, dal je pravac koji tangira obje vilice jednako udaljen od središta trna na oba modela? time se značajno može promjenit predtrag, rekao bi čak i više nego sa 10 mm kraćom vilicom. geometrijom trokuta (zakretanjem guvernala) dolazi/ne dolazi do relativno znaćajnog bočnog pomicanja prednjeg kraja kojem se pak suprotstavlja stabilizirajuća sila koja ga vraća u pravocrtno gibanje. mali će predtrag (vilice bliže trnu) imati i vrlo malu stabilizirajuću silu ali će zato motor i bit bolje upravljiv pri promjeni pravca..no vjerujem da je krak tvog širokog guvernal isto veliki plus u čitavoj kombinaciji![]()
OldBoy said:Zbog razlike u promjeru Usd i normalne vilice na mjestu prihvata u trokute, podatak o udaljenosti pravca koji tangira obje vilice i središta trna može zavarati. Mislio si na udaljenost spojnice središta vilica i trna koju stankec može lako izračunati za oba slučaja (ako već nije prodao staru varijantu). I mene zanima.
OldBoy said:Zbog razlike u promjeru Usd i normalne vilice na mjestu prihvata u trokute, podatak o udaljenosti pravca koji tangira obje vilice i središta trna može zavarati. Mislio si na udaljenost spojnice središta vilica i trna koju stankec može lako izračunati za oba slučaja (ako već nije prodao staru varijantu). I mene zanima.