USD vilica na FZ6

stankovukovic said:
Jos nekoliko slika na kojima se vidi boja na koju sam posebno ponosan (farbanje je odradio Mac)
vozdra Stankec valda bum i ja dobil koju slićicu kad bu motor gotov da ga stavim na stranicu :mrgreen: (y)
 
mac.airbrush said:
vozdra Stankec valda bum i ja dobil koju slićicu kad bu motor gotov da ga stavim na stranicu :mrgreen: (y)

Bit ce samo da ga usminkam do kraja  :mrgreen:
... a vec mi i nove ideje padaju samo ne za ovaj motor, ako ne ove onda sljedece g.
    tak da se cujemo  (y)
 
stankovukovic said:
Bit ce samo da ga usminkam do kraja  :mrgreen:
... a vec mi i nove ideje padaju samo ne za ovaj motor, ako ne ove onda sljedece g.
    tak da se cujemo  (y)

da li je ovo zadnja verzija, na jednoj prijašnjoj slici sam vidio bijeli prednji blatobran i pomislio pa nije valjda karbon farbao? inače motor izgleda  (y) (y)kolika te je došla cijena svega?
 
super izgleda....
mene zanima dali postoji razlika u dužini vilica jer ove sa rr motora su cesto krace te dali su i trokuti indeticni  po udaljenosti od osovine
 
Lucho 23 said:
da li je ovo zadnja verzija, na jednoj prijašnjoj slici sam vidio bijeli prednji blatobran i pomislio pa nije valjda karbon farbao? inače motor izgleda  (y) (y)kolika te je došla cijena svega?

Bijeli blatobran je od modela 2004 pa nije pasal, frend ni ja nismo skuzili dok nisam probal montirat  :x
Nije bilo skupo, vilica je slucajno naletila za sitne pare, i znas kak to ide, jedan frend poogne ovo, drugi ono, nesto sam odradis ....
 
STobulj said:
super izgleda....
mene zanima dali postoji razlika u dužini vilica jer ove sa rr motora su cesto krace te dali su i trokuti indeticni  po udaljenosti od osovine

Vilica je kraca cca 10 mm, kad uzmes u obzir da je prilicno tvrda dode na isto, ima razliku u udaljenosti izmedu trokuta i osovine (trn je produzen za 25 mm) ako na to mislis?
 
SP said:
di si kupia prednji blatobran,mislim na ovi od karbona,i kolika mu je cijena?

Blatobran je kupljen preko Serdarevica, njegov fren ih radi, sto se tice cijene zvrcni Serdarevica.
Pazi blatobran je od R1, neznam dal ima kalup i za FZ!
 
stankovukovic said:
Vilica je kraca cca 10 mm, kad uzmes u obzir da je prilicno tvrda dode na isto, ima razliku u udaljenosti izmedu trokuta i osovine (trn je produzen za 25 mm) ako na to mislis?
pitao sam zbog toga jer kad sam ja sebi mjenjao prednji kraj onda je također bio malo kraci.... uglavnom dolazi do promjene geometrije motora.predtraga ........
Prije nego sam  stavio produžetke za vilicu na naglo dodavanje gasa prednji kraj kao da bi želio pobjeci u stranu.... puno...puno reaktivniji i osjetljiviji u okuci ... toliko da me i strašilo 

Uglavno ako osjetiš kakve negativne stvari.... koje ti se ne sviđaju znaš što ti je ciniti i za koliko produžiti, na forumu ima vec par postova o produžecima ,slike......
1cm kod ovjesa je puno ali možda se tebi potrefi tj. budes imao srecu da ti i odgovara  te da si dobio motor koji više naginje sportu ... a da ne prođe granice "normalnog" ukusa i užitka u vožnji  
 
STobulj said:
pitao sam zbog toga jer kad sam ja sebi mjenjao prednji kraj onda je također bio malo kraci.... uglavnom dolazi do promjene geometrije motora.predtraga ........
Prije nego sam  stavio produžetke za vilicu na naglo dodavanje gasa prednji kraj kao da bi želio pobjeci u stranu.... puno...puno reaktivniji i osjetljiviji u okuci ... toliko da me i strašilo 

Uglavno ako osjetiš kakve negativne stvari.... koje ti se ne sviđaju znaš što ti je ciniti i za koliko produžiti, na forumu ima vec par postova o produžecima ,slike......
1cm kod ovjesa je puno ali možda se tebi potrefi tj. budes imao srecu da ti i odgovara  te da si dobio motor koji više naginje sportu ... a da ne prođe granice "normalnog" ukusa i užitka u vožnji 

Motor je vozen proslu sezonu sa tom vilicom, ciklistika se nije promjenila, cak mi se cini da je vozniji od org. pogotovo kod nagle promjene pravca,
mozda su tome pridonjele gume vise nego vilica?
 
super (y)
ovakav fz6 treba biti u serijala izvedbi (y)
 
stankovukovic said:
Motor je vozen proslu sezonu sa tom vilicom, ciklistika se nije promjenila, cak mi se cini da je vozniji od org. pogotovo kod nagle promjene pravca,
mozda su tome pridonjele gume vise nego vilica?

to sigurno, ako si sa vilicima stavija odmah i novu gumu a stara je bila dosta potrosena a time i deformirana, ogromna je razlika u upravljivosti i prebacivanju motora kad nakon dosta istrosene stavis novu gumu  (y)
 
dosta je "osjetljiviji" na nagle promjene i zbog spuštanja prednjeg kraja ... zato sam i rekaa da treba imati srece pa možda produžeci i nece trebati
Naime nije to posao koji se tek tako radi... može biti i do velikih gubutaka kad se ide napamet, ovaj put je znaci sve dobro završilo
Mnogi su ukucali para i para u ovjes a da nisu poslje bili zadovoljni jer nisu pazili na osnovne stvari jer svaki mm je bitan i cini velike razlike u ponašanju
 
STobulj said:
dosta je "osjetljiviji" na nagle promjene i zbog spuštanja prednjeg kraja ...
istina (y)

:misli: stankec ima kakve razlike u geometriji trokuta fz6 i R1, mislim na tlocrt, dal je pravac koji tangira obje vilice jednako udaljen od središta trna na oba modela?  time se značajno može promjenit predtrag, rekao bi čak i više nego sa 10 mm kraćom vilicom. geometrijom trokuta (zakretanjem guvernala) dolazi/ne dolazi do relativno znaćajnog bočnog pomicanja prednjeg kraja kojem se pak suprotstavlja stabilizirajuća sila koja ga vraća u pravocrtno gibanje. mali će predtrag (vilice bliže trnu) imati i vrlo malu stabilizirajuću silu ali će zato motor i bit bolje upravljiv pri promjeni pravca..no vjerujem da je krak tvog širokog guvernal isto veliki plus u čitavoj kombinaciji (y)
 
grgaSH said:
istina (y)

:misli: stankec ima kakve razlike u geometriji trokuta fz6 i R1, mislim na tlocrt, dal je pravac koji tangira obje vilice jednako udaljen od središta trna na oba modela? 
na to sam i ja mislio u prvom pitanju  jer vjerojatno su u r1 vilice bliže trnu..... jednom sam vozio sa takvim trokutom(velika je bila razlika između originala i zamjenskog)  pa je motor pri vecoj brzini bio nestabilan tj. mogao se voziti ali nije davao onaj pravi osjecaj sigurnosti i upijanja ceste vec ko koza po kamenjaru

drago mi je da ipak vlasnik nije naletio na probleme jer ovo i nije tako mala promjena na cijelokupnu geometriju motora, imao je srece u slucaju da nije tražio baš ove vilice
Zato internet i specijalizirani forumi danas olakšavaju stvari jer se može pokupiti šlag a da je drugi sve to vec isprobao  :mrgreen:
 
grgaSH said:
istina (y)

:misli: stankec ima kakve razlike u geometriji trokuta fz6 i R1, mislim na tlocrt, dal je pravac koji tangira obje vilice jednako udaljen od središta trna na oba modela?  time se značajno može promjenit predtrag, rekao bi čak i više nego sa 10 mm kraćom vilicom. geometrijom trokuta (zakretanjem guvernala) dolazi/ne dolazi do relativno znaćajnog bočnog pomicanja prednjeg kraja kojem se pak suprotstavlja stabilizirajuća sila koja ga vraća u pravocrtno gibanje. mali će predtrag (vilice bliže trnu) imati i vrlo malu stabilizirajuću silu ali će zato motor i bit bolje upravljiv pri promjeni pravca..no vjerujem da je krak tvog širokog guvernal isto veliki plus u čitavoj kombinaciji (y)

      Zbog razlike u promjeru Usd i normalne vilice na mjestu prihvata u trokute, podatak o udaljenosti pravca koji tangira obje vilice i središta trna može zavarati. Mislio si na udaljenost spojnice središta vilica i trna koju stankec može lako izračunati za oba slučaja (ako već nije prodao staru varijantu). I mene zanima.
 
OldBoy said:
       Zbog razlike u promjeru Usd i normalne vilice na mjestu prihvata u trokute, podatak o udaljenosti pravca koji tangira obje vilice i središta trna može zavarati. Mislio si na udaljenost spojnice središta vilica i trna koju stankec može lako izračunati za oba slučaja (ako već nije prodao staru varijantu). I mene zanima.

u pravu si (y)
 
OldBoy said:
      Zbog razlike u promjeru Usd i normalne vilice na mjestu prihvata u trokute, podatak o udaljenosti pravca koji tangira obje vilice i središta trna može zavarati. Mislio si na udaljenost spojnice središta vilica i trna koju stankec može lako izračunati za oba slučaja (ako već nije prodao staru varijantu). I mene zanima.

R1 je zatvorenija, stapovi su blize trnu, kako je Oldboy rekao moze zavarati, izgleda da je razlika velika a radi se o 2mm.
Sto se tice stabilnosti pri vecim brzinama sve je ok i na 200+