USD vilica na FZ6

stankovukovic said:
R1 je zatvorenija, stapovi su blize trnu, kako je Oldboy rekao moze zavarati, izgleda da je razlika velika a radi se o 2mm.
Sto se tice stabilnosti pri vecim brzinama sve je ok i na 200+
ne vidim da si napisao kako se osjeti ta promjena u voznji ... osim ove stabilnosti na pravcu ...
mali komentar ...
 
markookram said:
ne vidim da si napisao kako se osjeti ta promjena u voznji ... osim ove stabilnosti na pravcu ...
mali komentar ...

stankovukovic said:
Motor je vozen proslu sezonu sa tom vilicom, ciklistika se nije promjenila, cak mi se cini da je vozniji od org. pogotovo kod nagle promjene pravca,
mozda su tome pridonjele gume vise nego vilica?

Velikih promjena nema vozan je sad ko i prije (malo lakse se sa ovom vilicom mjenja pravac, lakse se rusi, dok je kod vecih brzina osjetljiviji na zaokretanje govrnala, ali to je za nijansu), najveca promjena se osjeti pri kocenu, sa originalnom vilicom se motor cudno "zapikaval" i tesko je bilo dozirati kocnicu.
 
Kako si rijesija volan i prihvat za volan za gornjen trokutu od R1 koji inace nema tu nista.
Gornji trokut od FZ6 je saliven skupa sa nosacen volana.

Vidija san da si stavlja neke imbuse, ali mi nije jasno kako si zavida? :misli:
I kako si napravija nosac volana, ispila sa starog trokuta ili nesto aftermarket? :misli:
Također nosac brave i sata, ono ka da je rađeno na CNC-u? :misli:
 
VypeRS said:
Kako si rijesija volan i prihvat za volan za gornjen trokutu od R1 koji inace nema tu nista.
Gornji trokut od FZ6 je saliven skupa sa nosacen volana.

Vidija san da si stavlja neke imbuse, ali mi nije jasno kako si zavida? :misli:
I kako si napravija nosac volana, ispila sa starog trokuta ili nesto aftermarket? :misli:
Također nosac brave i sata, ono ka da je rađeno na CNC-u? :misli:

Pretpostavljam da je nosač volana aftermarket, ali za spajanje na gornji trokut mislim da samo bušenje i urezivanje navoja nije dovoljno obzirom na opterećenja u odnsou na debljinu trokuta; da li su korišteme matice s donje strane trokuta?
 
Lucho 23 said:
Pretpostavljam da je nosač volana aftermarket, ali za spajanje na gornji trokut mislim da samo bušenje i urezivanje navoja nije dovoljno obzirom na opterećenja u odnsou na debljinu trokuta; da li su korišteme matice s donje strane trokuta?

VypeRS said:
Kako si rijesija volan i prihvat za volan za gornjen trokutu od R1 koji inace nema tu nista.
Gornji trokut od FZ6 je saliven skupa sa nosacen volana.

Vidija san da si stavlja neke imbuse, ali mi nije jasno kako si zavida? :misli:
I kako si napravija nosac volana, ispila sa starog trokuta ili nesto aftermarket? :misli:
Također nosac brave i sata, ono ka da je rađeno na CNC-u? :misli:

Trokut ima org. rupe od hebli, u njima sam narezal M 10 x 1 navoj, na tom mlestu trokut ima pojacanje i nema straha da nije dovoljno cvrsto  (y)
Nosac je radio frenc na CNC-u ali nisam zadovojan jer je cjeli nosac pre robusan, milim da cu raditi drugi!
nosac km/h je isto radil frend na CNC-u, adapter za bravu sam radil sam(pila + turpija).
 
Molio bi, ako netko slucajno ima Puig-ovu masku, da mi posalje sliku,
ako je moguce malo vece rezolucije.... da vidik tocno kak stoji na org. FZ.
Hvala
 
maroje said:
Svaka cast Stanko, samo naprijed
Takoder, svaka cast!  (y) Ocekujemo detaljne izvjestaje. Napisi malo sta sve mislis raditi, sta ces staviti, kad bi moglo biti gotovo.....
 
Samo naprid, baš me zanima kako ce se FZ vozit sa svin ovin promjenama.
Steta sta ne izlaze ovakvi iz tvornice :mrgreen:
 
BARNI said:
još stavi ralicu i krilca na kiler i to je to ako te to zanima javi jel bi onda motor izgledao super

gdje nabavit ova krilca, ili je hand made?