Uvoz motocikala poslije 01.07.2013.

Baš čitam ovaj članak iz večernjeg (jest da je od veljače, ali...)

http://www.vecernji.hr/auti/nove-trosarine-poticu-kupnju-automobila-nekoj-drugoj-drzavi-clanak-511208

Pa me zanima da li su zaživili ovi termini unosa i uvoza?
Jer koliko čitam, ako bi se rabljeno vozilo kupilo od privatne osobe, nebi se platio PDV ni nikakav porez.

Onda se dakle samo plaćaju trošarine pri uvozu u Hrvatsku?
A šta onda s plaćanjem onih 5% poreza u Hrvatskoj? To će vjerojatno i dalje ostati?
:misli:
 
Mate sta si ono napiso, dozivio si carinsku kontrolu na Grobniku?
Hmm sta bi to moglo znacit za mene?
Pripremio sam 996 za Grobnik, motor ima njemacke papire ali posto je samo za stazu nisam ga prijavio, ali bio je na mene prijavljen. Mislio sam da bi od 01.07. sa 996icom mogo prelaziti preko granice i ako motor nije prijavljen, ali ako naletim na takvu carinsku kontrolu! Sta onda, ja jos uvijek imam HR putovnicu. Hmmm mogo bi dobiti probleme?
Jos mi stoji jedan Alfa Spider u garazi koji je vec dugo odjavljen ali je bio na mene prijavljen, njega sam isto mislio dovuc u HR i neka stoji u kuci na moru, njega sam mislio registrirat u HR.
Jeli ima neka ogranicenja za uvoz takvog starog auta. Spider je iz 96 i vec je 7 godina odjavljen.

Hvala za ovu temu, jako zanimljivo.
 
Što se tiče auta nemaš ograničenja na godišta i ostalo.
Kao povratnik možeš vratiti bilo kakav auto bez plačanja PDV-a i trošarina, pod uvjetom da je registriran i da je u tvom vlasništvu barem 6 mjeseci.
Tako je do 1.7. Kako će poslije bit reguliran taj detalj ne zna se.

Što se tiče motora poslije 1.7. Neće te više carina kontrolirat i nečeš bit u carinskom prekršaju, ali opet će ga nekako drukčije nazvati vjerojatno. :mrgreen:



Sent from my Phone.

 
Gizmo said:
Mate sta si ono napiso, dozivio si carinsku kontrolu na Grobniku?
Hmm sta bi to moglo znacit za mene?
Pripremio sam 996 za Grobnik, motor ima njemacke papire ali posto je samo za stazu nisam ga prijavio, ali bio je na mene prijavljen. Mislio sam da bi od 01.07. sa 996icom mogo prelaziti preko granice i ako motor nije prijavljen, ali ako naletim na takvu carinsku kontrolu! Sta onda, ja jos uvijek imam HR putovnicu. Hmmm mogo bi dobiti probleme?
Jos mi stoji jedan Alfa Spider u garazi koji je vec dugo odjavljen ali je bio na mene prijavljen, njega sam isto mislio dovuc u HR i neka stoji u kuci na moru, njega sam mislio registrirat u HR.
Jeli ima neka ogranicenja za uvoz takvog starog auta. Spider je iz 96 i vec je 7 godina odjavljen.

Hvala za ovu temu, jako zanimljivo.

Ne znam na koji post točno misliš, ali da, carinska kontrola na Grobniku se događala. U kojem će se obliku to događati nakon 1.7. ne znam. Koliko se sjećam ti živiš u Njemačkoj i imaš sve papire tako da ne bi smjelo biti problema.
 
@Mario: nisam povratnik nego mi ja samo ugodnije ako mogu sjest na avion i da me auto ceka u HR
@ Mate: tocno se sjecas
dobri odgovori, hvala vam. Bit ce onda malo brmm brmm po Grobniku, juhuuuu.
 
Pozdrav. Koliko sam ja shvatio ovo oko uvoza. Ja odem u italiju po skuter tipa Kymco Xciting 300ri )cijena cca 2000 eura

Na njegovu katalošku vrijednost ja bi trebao platiti 3,5 % (na obujam ) i 10 % ( na co2) + 5 % porez ako nije kupljen od pravne osobe te nije prikazan porez na računu.


npr.. kataloška vrijednost 20000 kn
    obujam 3,5 %  -  700 kn
ispušni plinovi 10 %  -  2000 kn
i to je to

Nadam se da je to to
 
To je to

Nisam siguran imas li jos nekakve troskove oko homologacije...ali to je sica.
 
Nazalost nije bas tako jednostavno.
Moras uzeti u obzir KATALOSKU VRIJEDNOST, koju su od 1.7 kod nas ultra-napuhali!

u kratkim cu crtama objasniti moje iskustvo...i kako sam se prevario da ce nakon ulaska u EU uvoz, odnosno UNOS biti jeftiniji i brzi nego prije... :(

Kupujem u italiji Ducati Monster 620 iz 2002.god, bio nasao jedan u Trstu pred 8 mj za sitne novce i kad izracunam PDV, carinu itd...na katalosku vrijednost (a bila je tada za taj motor 28 000kn ako se ne varam), kazem si, zasto bacat pare i zezat se papirologijom, spedicijom itd kad mogu pocekat malo i nakon 1.7 to puno jeftinije i brze napravit...
i tako pred neki dan, nasao ja "svoj motor" i idem se informirati kako ga uvest, odnosno unesti u HR...izracunam da cu za trosarinu morat platit 14,5% (10% za normu EURO II  i 4,5% "nes drugo").
Sve je super bilo dok nisam cuo koliko taj motor odjednom vrijedi u RH...a to je 79.600,00 kn (10.613 eur, KOLIKO I NOVI)!!!
To je naime cifra po kojoj se onda placa tih 14,5%...=1.538 EUR; = NEISPLATIVO!

ODustajem od uvoza, jer za te pare se isto moze nac i kod nas :(
 
Juuuuuuupiiiiiiiii
znaci nista od jeftinih uvoznih motora iz EU.


8)
 
chryso said:
Nazalost nije bas tako jednostavno.
Moras uzeti u obzir KATALOSKU VRIJEDNOST, koju su od 1.7 kod nas ultra-napuhali!

u kratkim cu crtama objasniti moje iskustvo...i kako sam se prevario da ce nakon ulaska u EU uvoz, odnosno UNOS biti jeftiniji i brzi nego prije... :(

Kupujem u italiji Ducati Monster 620 iz 2002.god, bio nasao jedan u Trstu pred 8 mj za sitne novce i kad izracunam PDV, carinu itd...na katalosku vrijednost (a bila je tada za taj motor 28 000kn ako se ne varam), kazem si, zasto bacat pare i zezat se papirologijom, spedicijom itd kad mogu pocekat malo i nakon 1.7 to puno jeftinije i brze napravit...
i tako pred neki dan, nasao ja "svoj motor" i idem se informirati kako ga uvest, odnosno unesti u HR...izracunam da cu za trosarinu morat platit 14,5% (10% za normu EURO II  i 4,5% "nes drugo").
Sve je super bilo dok nisam cuo koliko taj motor odjednom vrijedi u RH...a to je 79.600,00 kn (10.613 eur, KOLIKO I NOVI)!!!
To je naime cifra po kojoj se onda placa tih 14,5%...=1.538 EUR; = NEISPLATIVO!

ODustajem od uvoza, jer za te pare se isto moze nac i kod nas :(

Hoces reci da je kataloska vrijednost za isti motor prije 01.07. bila 28.000 a nakon 01.07. 79.600? :LOL:

Ajde ti malo provjeri svoje podatke prije nego sto lupis i ostanes ziv :wink:
 
Maestral said:
Hoces reci da je kataloska vrijednost za isti motor prije 01.07. bila 28.000 a nakon 01.07. 79.600? :LOL:

Ajde ti malo provjeri svoje podatke prije nego sto lupis i ostanes ziv :wink:

Na moju i vasu zalost TAKO JE!!! Nevjerovatno...cijela serija od 2002 - 2007 je procjenjena da vrijedi toliko...jedino sta me mozda jos tjesi (a odgovora na to jos nisam uspio dobit) je da mozda ima neki koeficijent s kojime se mnozi zbog "starosti vozila"...ali kao sto rekoh, nisam dobio nikakve naznake da tako nesto uopce postoji...i naravno koji god telefon okrenes i ured gdje se obratis "niko nis nezna"!
Ta je vrijednost inace NOVOG motora bila...a mislim i da je dan danas novi monster tu negdje s cijenom :eek:
 
:shock: :shock:  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:  Sjedi 5  dugo me netko nije ovoliko nasmijao  (y)


btw

Fahrzeugart
Kraftrad
Hersteller
Ducati
Haupttyp
Monster
Untertyp
M 620 I.E.
Motor
Motor 618 ccm - 44,3 kW
Karosserie
Kategorie: Motorrad
Ausstattungslinie
Bitte auswählen
Marktindex
DE - M 620 i.e., 2001 - 2004
Wertermittlung

DAT €uropa-Code®
03 240 005 017 0001 DE001 3860
Bitte beachten Sie, dass wertbeeinflussende Faktoren, wie z.B. Regionalfaktoren, unterschiedliche Serien- und Sonderausstattungen sowie der individuelle Zustand Ihres Fahrzeugs hier nicht berücksichtigt werden konnten. 
Aktueller Händler-Einkaufswert incl. Mehrwertsteuer und Serienbereifung
2.079,00 EUR
 
:misli:Ako ikako postoji nacin da se kataloska vrijednost nekako umanji siguran sam da cu ga naci te sljedecih dana to ovdje objaviti (y)

Evo privitak kao potvrda za to sto govorim
 
smeća rade po našim katalozima vrijednosti a ne po eurotaxu,što bi morali inače gdje je vrijednost motocikla poštenija s obzirom na godine i kilometražu

sve u svemu bježi od motora s euro 2 normom jer če te oderat,
btw svi skoro  dukci do 2006 su ti euro 2,čak i euro 1
i gledaš motore u globalu mlađe od 2006
 
chryso said:
Na moju i vasu zalost TAKO JE!!! Nevjerovatno...cijela serija od 2002 - 2007 je procjenjena da vrijedi toliko...jedino sta me mozda jos tjesi (a odgovora na to jos nisam uspio dobit) je da mozda ima neki koeficijent s kojime se mnozi zbog "starosti vozila"...ali kao sto rekoh, nisam dobio nikakve naznake da tako nesto uopce postoji...i naravno koji god telefon okrenes i ured gdje se obratis "niko nis nezna"!
Ta je vrijednost inace NOVOG motora bila...a mislim i da je dan danas novi monster tu negdje s cijenom :eek:

Koliko ja znam, to postoji, dobro se informiraj, bilo je i ovdi rijeci o tomu.
 
Pa ispod 3000 ga kupis u Rvata, a ovo sa katalogom ti ne stoji...., ja sam veliki euroskeptik i protivnik aktualnih, ali ovo nakon 1.7. Je pjesma...!
Samo ako malo potražiš zbog sranja u HR, većinu motora nađeš i doma za ok cijenu! Samo "egzote" poput Victory, Triumph, GS 800 i sl. Koji se nisu uvozili u HR, od sada su dostupni po normalnim cijenama - baš je jedan GS 650 (800 ccm) ušao u HR, ukupno 5300 Eur kaže gazda!

A vidi ovo:
Auto kupljen prije 1.7. U DE, nije ocarinjen i došao 1.7. I sad ga šeću vec 2 mjeseca, jer neznaju kud ce s njim... ( nije vrlika vrijednost pa je gazda već odlučio da će u dijelove) - Mondeo 2,2 tdci! - ima li tko sličnih iskustava ili saznanja što sa tim?
 
chryso said:
:misli:Ako ikako postoji nacin da se kataloska vrijednost nekako umanji siguran sam da cu ga naci te sljedecih dana to ovdje objaviti (y)

Evo privitak kao potvrda za to sto govorim

Ma odi na carinu, pa se raspitaj...

Ovo si sam zaključio surfanjem na netu. Nema šanse da ti taj ducati procjene na 70000kn.

Procjena može i preko eurotax-a, i preko umanjene kataloške vrijednosti. Sam odlučuješ šta ti više paše. Tablicu umanjenja kataloške vrijednosti imaš na stranicama carine.

Nemoj dezinformirati ovaj napačeni narod.
 
Rimtu said:
Ma odi na carinu, pa se raspitaj...

Ovo si sam zaključio surfanjem na netu. Nema šanse da ti taj ducati procjene na 70000kn.

Procjena može i preko eurotax-a, i preko umanjene kataloške vrijednosti. Sam odlučuješ šta ti više paše. Tablicu umanjenja kataloške vrijednosti imaš na stranicama carine.

Nemoj dezinformirati ovaj napačeni narod.


Jeste, imas pravo, iskopao sam napokon kako cijela procedura funkcionira (zahvaljujuci i jednom thredu na ovom forumu).

Postoji tablica deprecijacije po kojoj se vozilo cijeni ili to moze napraviti procjenitelj porezne/ili carine...
sva sreca da nisam bio u pravu, odnosno da su prve informacije koje sam dobio krive/nepotpune  :D

a sad se bacam na listanje oglasa u ITA; u potragu za dobrim bajkom: Monster, BMW f650 cs ili slicno  (y) :021: :wink: