Prebolesno za pomisliti što sve ljudi imaju po garažama. Za neke motore sam mislia da ce bit samo po stranim garazama, a ustvari i u Hr ima pedevea za izbiti 🤪Prva dva u HR prodana...
Entuzijasti su postali investitori.Ne bi vjerovao cega sve ima u HR garazama, na dva i cetiri kotaca. Jedino sto se to pretvorilo u investiciju dok su prije skupljali entuzijasti.
Baska je ovaj motor investicoja 😂 Tvoj je bio 5x veca investicija 😁Ne bi vjerovao cega sve ima u HR garazama, na dva i cetiri kotaca. Jedino sto se to pretvorilo u investiciju dok su prije skupljali entuzijasti.
Pa dok god se razgrabe dok reces kex, do tad ce se nudit zilijon specijalnih edicija. Vrlo jednostavnoNe znam, po meni izbacuju baš previše "limitiranih" modela u zadnjih par god...
V4 speciale, v4 sp1, v4 sp2, v4 superlegerra, v4 25 anniversario 916, v4 r (mk1), v4 r (mk2) i još samo treba v4 r (mk3)... vjv sam nekaj i zaboravil...
taman kupiš trenutno najjači i kao tjt i onda za 6 mjeseci izađe još jači i tak unedogled... lifecycle proizvoda je prekratak da ispadne investicija...
a kaj se motora tiče, motor je bomba, i baš me zanima kolko dalje mogu dizat te limite s konjićima jer zadnjih godina ta trka se eksponencijalno ubrzava
ČAk i da sliku kupiš kao inveticiju treba ju štititi i održavati. Ovo nakon toliko stajanja i ništa kilometra , nakon 10-20 i više godina samo može promijeniti vlasnika, a ako se misli voziti ne gine mu više nego veliki servis sa pozamašnim troškom ako i uspije naći dijelove.Slažem se, u biti sam htio reći da ima puno ljudi s puno novaca koji jednostavno kupuju baš sve najskuplje i drže u garažama. Hoće li biti investicija, vidjet ćemo za 20-30 godina.