Večeras na ARTE-u - "obični" građani i buka motora

Najvise govore o zabrani za motore sa "Standgerausch" (bukom u staticnom stanju) visom od 95 dB u Tirolu, i da li ce se to prosiriti. Ako te uhvate da vozis s motorom koji ima visi nivo - 220 € kazne.
 
Kako nitko ne protestira protiv debila na romobil ima i biciklima?Voze se u svim pravcima,prekršaja koliko hoćeš,istina ,ima i normalne ekipe ali
 
  • Like
Reactions: Feis123 and Dene
Najvise govore o zabrani za motore sa "Standgerausch" (bukom u staticnom stanju) visom od 95 dB u Tirolu, i da li ce se to prosiriti. Ako te uhvate da vozis s motorom koji ima visi nivo - 220 € kazne.
Moj Z900 2020 sa serijskim auspuhom je ilegalan na tim dionicama samo zato jer na plocici pise 97db (modeli 2017-2019 su legalani jer im na plocicama pise 92 ili 93 db), a u praksi je vjerojatno 90db, mozda i manje, znam da je prosli Z750 sa leo vinceom bio glasniji subjektivno 2-3 puta, a izmjereno mu je 97-98db ako se dobro sjecam (sve mjere na okretajima koji su pola od onih gdje je max snaga, kako se i navodi na plocici). Suludo.
 
Moj Z900 2020 sa serijskim auspuhom je ilegalan na tim dionicama samo zato jer na plocici pise 97db (modeli 2017-2019 su legalani jer im na plocicama pise 92 ili 93 db), a u praksi je vjerojatno 90db, mozda i manje, znam da je prosli Z750 sa leo vinceom bio glasniji subjektivno 2-3 puta, a izmjereno mu je 97-98db ako se dobro sjecam (sve mjere na okretajima koji su pola od onih gdje je max snaga, kako se i navodi na plocici). Suludo.
Problem je sto ta metoda mjerenja "Standgerausch" u stvari nista ne govori o stvarnoj buci u realnim uvjetima voznje...
 
Kako nitko ne protestira protiv debila na romobil ima i biciklima?Voze se u svim pravcima,prekršaja koliko hoćeš,istina ,ima i normalne ekipe ali
I sa autima - u Golfovima GTi, Mercedesima i Audijima sa sportskim ispusima
 
  • Like
Reactions: prpa and Dene
Ja osobnono nikad nisam osjecao potrebu da stavim ikakav auspuh mjesto fabrickog, ali problem je sto i moj motor (1993. g.) ima visu izmjerenu staticnu buku od te.

Da smo umjereni, i da se ne vozi na normalnom putu sa auspusima predvidjenim za stazu, ili sa uklonjenim dB kilerima, i da se prilagodi voznja kroz naseljena mjesta (da se vozi sa manjim brojem obrtaja - visi stepen prijenosa), ne bi bilo problema...

Ovako, kaze u emisiji da sirom Europe namjeravaju uvesti ovakva ogranicenja - Njemacka, Svajcarska, Francuska, i na nivou EU opcenito. A to znaci i u Hrvatskoj...
 
  • Like
Reactions: snoopyx
Ja sam se pripremio, bojler je montiran😅😔
 

Attachments

  • 068AC294-386D-4062-B880-F6D7BD823A8F.jpeg
    068AC294-386D-4062-B880-F6D7BD823A8F.jpeg
    3.5 MB · Views: 0
Moju stazu(2-3km od kuce) su zatvorili od 09h subotom do 21h nedeljeom to je kao proba do 10 mjeseca al ostaje za stalno. Meni to osobno ne smeta jer se ne vozim vikendom samo mi sve zabrane smetaju kad se kojem debilu nedigne spolovilo odma izmisljaju zabrane. Prvo su motori na redu pa ce polako sve ostalo. Za par godina kad sve bude E i motori ne budu pravili buku ne vjerujem da ce ukinuti te zabrane :poop:
 
Btw tko te pita što imaš stan pored Jaruna ili na Cvjetnom trgu pa cijelo ljeto nema spavanja od koncerata, prosvjeda i sl. Glavno da im smeta kad prođe motor po cesti.
Vjerojatno da su kupili stan pored Nordschleife ovi arhići bi se sjetili prosvjedovat kako je tamo bučno i da se zabrani vožnja. Što su mislili zašto su dobili kuću jeftino i po zimi?
 
Nisu kupili kuce pored NS al jesu pored staze TT Assen i uspjeli su s zalbama, samo par dana u godini se moze s otvorenim auspuhom voziti a tako je u Zolder Belgija (n)
 
Problem je sto ta metoda mjerenja "Standgerausch" u stvari nista ne govori o stvarnoj buci u realnim uvjetima voznje...
Problem u Tirolu je sto uopce ni ne mjere nego je dovoljno da na plocici pise vise od 95db i ide kazna bez obzira sto bi mjerenjem bilo bitno manje.


Al zato u HR bi uz toleranciju od 5db bio legalan sa cak 102db na 4750rpm samo to legalno ne mogu postic ni blizu jer bi morao mijenjat grane, a takve ne postoje homologirane za cestu. Ni da vozim bez topa sa serijskim granama nebi bio na 95db (zbog "kutije" iza katalizatora u kojoj je labirint cijevi i pregrada koji jako smanjuje buku).
Al ne, nije bitna buka nego broj na plocici.
 
Gle, stvar je, smijes vozit ono sto je proizvodjac homologirao za tvoj motocikl.
I krenuo je trend da neki proizvodjaci homologiraju 100 i vise decibela, ono, ako ne da njemacki TÜV, dati ce bugarski bla bla, za par tisuca eura, naci cemo tamo nekog da udari pecat, vazno je da ima E oznaku.

Meni svi govorili, s tim auspuhom nikad neces proci tehnicki, to je prebucno. Zaustavi me murja u alpama sa mobilnom stanicom za tehnicki pregled i ajmo. Mjerili su 93 decibela, motocikl homologiran na 91. Bio sam u toleranciji.
97 ili cak 100 decibela je suluda buka i treba je zabranit.

Meni se ovdje kurcila budala sa nekim amerom pikapom po noci, valjda ima klape u auspufima, krmak od 130 kila, u krizi srednjih godina, tipicni balkanski drmator.

Poslije se zalio da mu je netko napunio auspufe sa pjenom za prozore, a ja u cudu, de nemoj jebat.

:)
 
Gle, stvar je, smijes vozit ono sto je proizvodjac homologirao za tvoj motocikl.
I krenuo je trend da neki proizvodjaci homologiraju 100 i vise decibela, ono, ako ne da njemacki TÜV, dati ce bugarski bla bla, za par tisuca eura, naci cemo tamo nekog da udari pecat, vazno je da ima E oznaku.

Meni svi govorili, s tim auspuhom nikad neces proci tehnicki, to je prebucno. Zaustavi me murja u alpama sa mobilnom stanicom za tehnicki pregled i ajmo. Mjerili su 93 decibela, motocikl homologiran na 91. Bio sam u toleranciji.
97 ili cak 100 decibela je suluda buka i treba je zabranit.

Meni se ovdje kurcila budala sa nekim amerom pikapom po noci, valjda ima klape u auspufima, krmak od 130 kila, u krizi srednjih godina, tipicni balkanski drmator.

Poslije se zalio da mu je netko napunio auspufe sa pjenom za prozore, a ja u cudu, de nemoj jebat.

:)
Ja te apsolutno razumijem i slažem se s tobom. Ovjde na Trešnjevci neki debil se vozio na GSX-R i skroz otvorenim Akrom. Kroz podvožnjak, nakon ponoći, u 1. grmi sve okolo. Susjedu se djeca budila. Jel' to potrebno? Nije. Ako vozaći motora to ne uvide, da nisu sami na svijetu, i se i dalje ponašaju kao egomani biti će sve više i više zabrana. U razgovoru s susjedima već kužim kako im motoristi polako idu na živce zbog jedne budale.
To se isto tako odnosi na budale u Civic-u ili BMW trojci koji misle da sudjeluju u DTM-u.
 
Nisu tu problem vozači motora nego neiživljeni likovi. Ako nije motor, auto je -- protočni lonac ili bez lonca, paljenje guma usred noći...ako nema auto onda pripito/pijano urlikanje.....kazne su efektne isključivo ako se kažnjavaju oni koji ometaju normalno funkcioniranje ljudima. Ostali je demonstracija sile (vlasti) i punjenje proračuna.
 
ovo je jedan od najboljih pokazatelja koliko je svijet ošo u kurac od 1 do ∞ dok bosanćero u austriji naziva ljude balkancima jer imaju veći i bolji auto od njega pa im puni auspuhe pur pjenom
 
Interesantno, ove godine u Alpama jedini bučni motori su bili sa Talijanskim tablicama ali je zato bila masa bučnih automobila, omjer 1 naprema 10, ali ne čujem da se itko buni protiv automobila....
 
  • Like
Reactions: pikacu79