Jebeš to,šaltaj dva put nižu k po gasuProblem u Tirolu je sto uopce ni ne mjere nego je dovoljno da na plocici pise vise od 95db i ide kazna bez obzira sto bi mjerenjem bilo bitno manje.
Al zato u HR bi uz toleranciju od 5db bio legalan sa cak 102db na 4750rpm samo to legalno ne mogu postic ni blizu jer bi morao mijenjat grane, a takve ne postoje homologirane za cestu. Ni da vozim bez topa sa serijskim granama nebi bio na 95db (zbog "kutije" iza katalizatora u kojoj je labirint cijevi i pregrada koji jako smanjuje buku).
Al ne, nije bitna buka nego broj na plocici.
Gas, niža, plot, hiža....Jebeš to,šaltaj dva put nižu k po gasu
Sve je to dobro dok ne počnu s ovakvim idejama...
Panoniaring je na njivi, kome tamo smeta buka.
kravamaSve je to dobro dok ne počnu s ovakvim idejama...
Panoniaring je na njivi, kome tamo smeta buka.
Ovaj nemože ni sebi drkicu napraviti a ne nju zadovoljiti. Bit će još više frustrirana i nadrkana a onda smo gotoviInteresantno, ove godine u Alpama jedini bučni motori su bili sa Talijanskim tablicama ali je zato bila masa bučnih automobila, omjer 1 naprema 10, ali ne čujem da se itko buni protiv automobila....
?Ovaj nemože ni sebi drkicu napraviti a ne nju zadovoljiti. Bit će još više frustrirana i nadrkana a onda smo gotovi
Evo kazu greta nasla potencijalnog jebaca...
Mozda ako je lik dobro izjebe, mozda ona bude manje nadrkana i mi se budemo mogli voziti kako treba....
Vidio na youtubeu da na Laguna Seca stazi stavljaju neke limove na spuh koji usmjeruju zvuk auspuha prema kotacu (lijevo) kako bi zavarali mjerenje buke koja je s desne strane staze
Najvise govore o zabrani za motore sa "Standgerausch" (bukom u staticnom stanju) visom od 95 dB u Tirolu, i da li ce se to prosiriti. Ako te uhvate da vozis s motorom koji ima visi nivo - 220 € kazne.
Pa valjda te puste da se vratiš istim putem kojim si i došao, da izađeš iz područja te savezne zemlje. Nisam siguran.A dali te puštaju dalje uz samo novčanu kaznu ili te isključe iz prometa?