Viking Biking Tour 2016. - NordkappA do poda!!!

Ispričavam se na pauzi, lijen sam...  :mrgreen:

Epizoda 17: Warszawa – Krakow / Vraćam se Krakowe tebiiiiiii....

Jutro je osvanulo rano ujutro i osim nas vjerovatno iznenadilo i samo sebe kako je danas lijepo i sunčano. Duboko zakopani u katakombama ispod naše zgrade, naši vjerni vranci su čekali da ih natovarimo i krenemo prema Krakowu, prema kojem smo skrenuli jer je prvobitno odredište bilo Prag u Češkoj. Iz Krakowa smo htjeli preko BludimFešte zaključiti ovu epopeju, ali nam nije bilo suđeno. Željeli smo još malo istražiti Warszawu, pa smo se sa po tkoznakojiput nakrcanim motorima uputili opet u centar grada na neki doručak.

IMG_0447.jpg

IMG_5987.jpg

IMG_5991.jpg

IMG_5992.jpg

IMG_5993.jpg

IMG_5998.jpg

IMG_6004.jpg

IMG_6007.jpg

IMG_6010.jpg

2016_07_08_11_34_45.jpg


Nonšalantno se šetajući po centru nakon obilatog doručka, nismo se mogli oteti utisku da i Warszawa skriva još mnoge ljepote koje ćemo, kao i mnoge druge na ovom putu, ostaviti za otkrivanje nekom drugom prilikom. Sunce nas je opet veselo pratilo i gurkalo dalje na naš put, pa smo onako lagano, kaubojski nehajno, krenuli dalje. Krakowa smo se dočepali ovog puta dajući povjerenje germanskoj preciznosti Josipovog GPSa, koji nas je pravocrtno i najbržecestno doveo u ovaj, po čuvenju, nezaobilazni grad.
Pronašli smo hotelić u centru odnosno jako blizu njega, smjestili se i promptno izletjeli van.

IMG_6024.jpg

IMG_6025.jpg

2016_07_08_19_15_52.jpg

IMG_6048.jpg

IMG_6057.jpg

2016_07_08_18_07_41.jpg

IMG_6058.jpg


Kakav je Krakow i kakav je dojam ostavio na nas, barem na mene osobno, najlakše vam mogu opisati da se vratite na sve superlative koje sam do sada napisao za ljepote Norveške, dodate Tallinn i sve to pomnožite s Rigom, kvadrirate s Warszawom i blizu ste. Ova mala manufaktura slatkiša me oborila s nogu, razina šećera u krvi nakon posjete je probila plafon...

IMG_6089.jpg

IMG_6090.jpg

IMG_6091.jpg

IMG_6092.jpg

IMG_6094.jpg

IMG_6097.jpg

IMG_6099.jpg


Jednostavno, Krakow me je oduševio i tu je večer skočio na top listu 5 mojih fejvorit gradova na vascelom svetu. A biliv ju mi, vidio sam ponešto lijepih gradova i naputovao se za ovih 43 godine života.
Uglavnom, u centru je bilo veselo, sve krcato turistima i raznim događanjima, restorani i kafići puni, cijene više nego popularne, pa smo se nas trojica čudom čudili k'o mala djeca kako smo skoro promašili ovaj divan grad. I što je dan više odmicao nama se naša avantura primicala kraju, a Krakow nam je i više nego dostojno zaokružio naše doživljaje.

IMG_6100.jpg

IMG_0478.jpg

IMG_6105.jpg

IMG_6108.jpg

IMG_6115.jpg

IMG_6120.jpg


Sve u svemu, mjesto gdje ću se sigurno vratiti ali idući put na malo više dana, jer mislim da to svakako zaslužuje. Lijepo smo se proveli, dostojno smo odjavili ovo naše putovanje u Krakowu, bila je to izvrsna točka na I vikinške avanture.
Umor se već bio akumulirao u duši i tijelu, hrabri vikinzi još moraju doći doma k svojim ženama i nejači, pa se u tišini šetamo prema hotelu, spokojni i zadovoljni jer znamo da smo doživjeli nešto nezaboravno...
 
Baš si zapostavio putopis :wink:...ja već i zaboravio da sam bio tamo s vama :mrgreen:
......uffff, jedva čekam đir 2017!!!!!
 
gianni said:
Krakow je i mene neplanirano oduševio :D
koja su ti ostala 4 top grada :misli: baš me zanima :mrgreen:

Santa Barbara, Firenza, New York i London ne nužno tim redom.
Poslije Splita naravno, jer nima grada do Splita, a, e....  :0648:

:mrgreen:
 
Epizoda 18: Krakow – Graz – Zagreb / This is the end, my moto friend...

Svakoj priči dođe kraj pa tako i ovoj našoj. Ujutro je kiša isplakala suze umjesto nas jer mi to sebi ne bi nikad dozvolili, i nakon doručka nas je opet vani dočekalo lijepo i sunčano vrijeme, idealno za put kući. Josip je morao hitno u ZG zbog obiteljskih razloga, Pale je s njim odlučio ići za Zagreb pa produžiti odmah kod svojih u Novalju, a meni se nije toliko žurilo. To što nisam imao klljučeve od stana a supruga i djeca bili na moru nije uopće ni najmanje bitno, naravno. Od Krakowa smo preko Brna krenuli za Beč pa za Graz. Nemilosrdno smo gazili kilometre kao banke dužnike u švicarcima, i u tom ludom ritmu smo se našli nadomak Graza. Tu smo se rastali, i dečki su krenuli put Hrvatske, a ja sam krenuo put booking.coma naći si smještaj. Neki hotelić u Grazu je poslužio, brzo sam iskrcao stvari i jedan tuš poslije, već sam krenuo put centra. Graz sam do sada nekako uspijevao promašiti, jer kao, kontam da mi je blizu pa uvijek imam vremena skočiti do njega. Osim naravno povremenih hodočašća u Louis, nisam se još nikada prošetao samim gradom pa sam objeručke iskoristio pruženu mi priliku.

IMG_6128.jpg

IMG_6132.jpg

IMG_6133.jpg

IMG_6135.jpg

IMG_6136.jpg

IMG_6140.jpg

IMG_6142.jpg

IMG_6143.jpg


Zanimljiv gradić, skockan, ima se tu što za vidjeti i obići.

IMG_6149.jpg

IMG_6153.jpg

IMG_6156.jpg

IMG_6165.jpg

IMG_6178.jpg

IMG_6180.jpg


Tumarajući tako Grazom, a pogotovo po sutradanošnjem povratku u Zagreb, puno sam kontemplirao o našoj velikoj maloj avanturi. Godinama mi je Nordkapp bio fix ideja, velika neostvarena želja, a doći gore motorom... neopisivo. Još da je to bilo napraviti negdje usred ciče zime, pa baciti oko na tu mističnu polarnu svjetlost, ali u tom slučaju vjerovatno na 4 a ne 2 kotača... Uglavnom, jedna velika stavka sa moje bucket list je skinuta, i to kako! Ne da nismo imali ni najmanji problem na putu, nego su nas i vremenske prilike počastile tamo gdje je to bilo bitno, pa nam je čitavo putovanje proteklo takvim užitkom, lakoćom i bezbrižnošću kao da smo skočili iz Zagreba do Budimpešte ili negdje u blizinu. Jednostavno, svi bitni faktori su nam se posložili kako smo si samo mogli poželjeti prije puta, jer vidjeti ovoliko predivnih zemalja, gradova i mjesta, napraviti ovoliki broj kilometara na motoru (O.K. I skuteru!) i doživjeti bezbroj zanimljivih i nezaboravnih uspomena, spada direktno u vrh top-liste priča koje ćemo pričati unucima jedne zimske noći udobno zavaljeni u ofucani naslonjač, uz lagano pucketanje vatrice u kaminu...

I na kraju opet se vraćam na početak, i ponavljam jedno veliko HVALA! Josipu i Ivici, jer se bez njih ne bih nikada sam otisnuo na ovaj put i doživio i preživio sve ovdje napisano. Znam da vam na momente nije bilo lako samnom jer vam se plan činio preambiciozan, ili jer je moje hrkanje bilo možda nijansu manje milozvučno od nježnog gugutanja vaših boljih polovica, ali mislim da smo pošteno odvalili ovu invaziju na jadne nordijce koji se vjerovatno još uvijek čudom čude kakva je to sila protutnjala njihovim zemljama...

:021: :021: :021:
 
To je to. Nadam se da smo vam nas trojica barem malo zagolicali maštu slikama i tekstom te da će vas ovaj putopis barem malo nagnati da se i vi otisnete na put vašim dvotočkašnim ljubimcem. Nebitno kakvim i kojim, nebitno i na koju stranu svijeta, samo krenite. Isplati se.

:D
 
Diablero, ti si rođeni pisac za putopise, svaka čast kako si to lijepo sročio, kapa do poda. :wink: (y) (y) (y)
 
Diablero svaka čast, samo nemoj lagati ovaj napaćeni narod, krenuo bi ti i sam na putesestvije da Josip i Ivica nisu :LOL: točno mi zao da niste putovali barem 2 mjesec da još čitam tvoje uratke (y)

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
Evo još i ovo, ako koga zanima...

DODATAK / Velike Pripreme ili Omnia mea mecum porto

Nisam do sada bio neki veliki avanturist na dva kotača, odmah priznajem. Tu i tamo poneki put od nekoliko dana je bio moj dosadašnji domet, tako da se sama pomisao na put do Nordkappa i nazad nametala i kao pregršt pitanja na koje sam tek trebao dati odgovor. Jedna od ključnih stvari, poslije će se pokazati, je bilo planiranje unaprijed što od opreme i odjeće te hrane mi treba, što od torbi/kufera ponijeti i posljednje ali možda i najbitnije pitanje, gdje točno što rasporediti.

Nisam od onih što im u životu treba puno, nastojim se ne opterećivati nepotrebnim te mi je misao vodilja pred put bila i moj životni moto iliti KISS metoda. "Keep it simple, stupid..." ilitiga po naški, "blesane, smanji ribu!". Tako sam počeo listu sa većim brojem stavki koju sam svakog dana sve više reducirao, tek tu i tamo dodao neku novu, pa je sve na kraju rezultiralo prilično dobrim odabirom, jer mi na čitavom putu ništa nije zatrebalo što nisam imao sa sobom, ili nešto što nije bilo dobavljivo u najbližoj trgovini. Tu mi je pomogla i dobra checklista na koju sam tumarajući bespućima Interneta, naletio: http://micapeak.com/checklists/mclist.html.
Uglavnom, nešto što mi moooooožda tek jednom zatreba na putu, a relativno je lako moguće kupiti bilo gdje usput (tipa benzinske stanice ili supermarket), moooooožda i nije tako potrebno vucarati sa sobom cijelo vrijeme, zar ne?

Elem, metoda eliminacije je iznjedrila kuferaško-torbaško-ruksašku konfiguraciju 1-1-1 kako se ni jedna od cijenjenih kategorija ne bi osjetila zapostavljenom na ovom epskom putu. Za slijedeći put ovoj konfi dodajem predstavnika tank-torbi u kojoj će biti fotoaparat na gotovs, jer to mi se pokazalo kao jedina karta koja je mogla biti odigrana bolje.
U čvrsti kufer otraga, legendarni Givi E47 sam smjestio stvari za održavanje i popravak motora, sve ono što mi navečer nije potrebno vucarati u sobu, dodatne layere odjeće, kišnu opremu te torbicu s videokamerom i rezervnim baterijama. Sve ovo mi je bilo lako i brzo dostupno u slučaju potrebe.

Prije puta sam u Louisu kupio onu njihovu veliku nepromočivu roll torbu od 50l s patentom na boku radi jednostavnijeg rukovanja, koja se pokazala pun pogodak. Čvrsta, kapacitetna, lako se otvara i zatvara te privezuje na motor. U nju sam stavio svu odjeću potrebnu za ovakav put, s tim da sam je podijelio u ziploc vrećice s patentom za zatvaranje. Tako sam čisto rublje i čarape te poneku majicu kratkih rukava imao svakodnevno na raspolaganju, a navečer bih prljavo rublje i čarape jednostavno vratio u vrećicu i – bacio! Tako sam ispraznio i onako vremenom pretrpane ladice s rubljem doma i riješio se starijih stvari, usrećio sam suprugu jer nisam doma vratio danima usaftano i usmrđeno rublje, a kako bi se postepeno oslobađao prostor u torbi, bila bi leteća zamjena vrećice s robom za nekoliko suvenira s puta... Ove ziploc vrećice (ima ih za kupiti za smrzavanje hrane u svakom supermarketu) sam stisnuo i istisnuo višak zraka pa su zauzimale prilično malo dragocjenog mjesta u torbi, pa je osim njih stala i ostala odjeća i obuća za put, nešto hrane u posebnoj termo torbici, punjači i ostali pribor te još poneka sitnica koje ne bih zatrebao tijekom dana i samog putovanja.

Treća torba je bila nadasve praktičan nepromočivi ruksak od Oxforda, kapaciteta 25l sa roll zatvaranjem na vrhu. U njemu sam držao lako dostupne stvari koje bi mi dnevno trebale na putu (hrana i piće za put, higijenske potrepštine i fotoaparat s objektivima) a njega sam privezao na vrh roll torbe koja je bila pričvršćena na stražnjem sjedalu, tako da mi je ova konstrukcija pružala i dobar naslon za svakodnevne duge relacije.
Sve ovo je znatno utjecalo na moj sveopći doživljaj puta i putovanja jer nisam bio preopterećen (a ni motor, pa je bilo i dinamične vožnje po serpentinama), a sve što mi je trebalo je bilo lako i brzo na dohvat ruke, pa nisam ni gubio puno vremena u svakodnevnim ritualima pakiranja, smještanja i skidanja svega ovog sa i na motor.
Uz sve to, doma sam se vratio sa više suvenira i poklona s puta nego što sam vratio ostalih stvari i opreme, pa je to definitivno bila win-win kombinacija za sve.

Nakon čitavog puta, na motoru je ostalo nekoliko manjih tragova, kao recimo par točkica gdje su se torbe dodirivale s karoserijom, pa su se ta mjesta onako lagano matirala. Tu bi par komadića prozirne samoljepive folije napravile čuda, pa je to tip za idući put. Koliko je važna kvalitetna oprema za vožnju, a pogotovo u ovakvim situacijama gdje iz +40 idete do 0 Celzija i nazad, iz kiše na sunce i obrnuto pa i po nekoliko puta dnevno, ne moram vam govoriti. Meni se kombinacija Dainese Hawker jakne koja ima zasebnu podstavu od windstopper materijala a koja je i sama zasebna jakna (http://shop.dainese.com/row/en/hawker-d-dry%C2%AE-jacket/201654580.html), Dainese Tempest hlača (http://shop.dainese.com/row/en/p.-tempest-d-dry%C2%AE/201674573.html) i TCX X-Tour Goretex čizama (http://www.fc-moto.de/TCX-X-Tour-Gore-Tex-Boot), pokazala savršenom. Dovoljno ugodna jer ventilira kada je vruće a sve podstave su skidive, a opet dovoljno topla i udobna da mi ni u jednom trenutku na nordijskim planinskim prevojima nije bilo hladno. Uglavnom, više slojeva pa piči, miško...

:021:
 

Attachments

  • 20160614_101146_HDR.jpg
    20160614_101146_HDR.jpg
    303.8 KB · Views: 228
  • 20160621_101907_HDR.jpg
    20160621_101907_HDR.jpg
    311.6 KB · Views: 240
  • 20160710_173914_HDR.jpg
    20160710_173914_HDR.jpg
    418.3 KB · Views: 262
Sam putopis , slike , humoristične dosjetke ... sve super ALI za boga miloga biti na putu 19 dana , proći pola Europe i u stotinama slika i desetine video uradaka . . . ne imati ni jednu sliku zgodne žene ????
Ne mogu vjerovati da Vam na tom i tolikom putu nije "zapela" za oko ni jedna žena .
Možete li mi objasniti taj "fenomen" i o čem se tu radi ? Strah od ženinih reakcija ili ...... ??!!!  :misli:  :mrgreen:  :LOL:
Jer IPAK ste vi bajkeri i to južnjačke krvi !!!
 
Mirek, šta da ti kažem... Ljubomorni tipovi su valjda sve zgodne žemske posakrivali od nas čuvši da haramo po njihovim selima, i ostavili nam samo one nezgodne...

:mrgreen:

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
Eto , još jedan dokaz kako moramo biti sretni i zadovoljni što imamo takve žene u našoj bližoj okolini.
Mi ne moramo nikam otići već samo izaći na ulicu i uživati u pogledu .
Još jedna pohvala na odličnom putopisu.
 
Dijablero zahvaljujem na trudu i interesantnom lirskom izričaju u opisu vašeg putešestvija...

 
Ak su sve zemske na sjeveru tak gadne, onda nejdemo nikam u tom smjeru :LOL:
A šveđanke :misli:
Zapravo putopis je vrhunski (y)
 
Odlično odvoženo, odrađeno i napisano! Svaka čast (y)
Svaka čast 2x 'skuteru' i vozaču  (y) (y)

Budemo i mi valjda jednom uspjeli i ignorirali kišu...  :mrgreen:
 
Hvala, vidim na forumu i čitao sam u Motopulsu, koliko vidim krenuli ste 2 dana prije nas ali drugim smjerom, šteta što ste odustali, nama je vrijeme gore bilo super. Jbga, treba svakako biti spreman na dugotrajnu kišu i imati dobru opremu, ali najvažnija je volja i želja. Da smo mi slušali one švabe u Oslu, nikad se Nordkappa ne bi dočepali...

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Hvala, vidim na forumu i čitao sam u Motopulsu, koliko vidim krenuli ste 2 dana prije nas ali drugim smjerom, šteta što ste odustali, nama je vrijeme gore bilo super. Jbga, treba svakako biti spreman na dugotrajnu kišu i imati dobru opremu, ali najvažnija je volja i želja. Da smo mi slušali one švabe u Oslu, nikad se Nordkappa ne bi dočepali...

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Da, nažalost, to smo dobili s više strana input. Sam da smo odvozili 200tinjak km kiše, prošli bi možda i suhi...
Rekli bi: vot a mistejka to mejka  ;D

Zaletit ćemo se gore kad-tad, ove godine je prvo Sicilija na redu.... možda nas Campi Flegrei i lansira gore ako je štampi za vjerovati  8)

Sent from my MI 5 using Tapatalk