Mayco
Member
Ovih dana listam stare teme o uljima, uglavnom se sve svodi na to koje ulje odabrati sintetičko ili polusintetičko, te se na kraju priča svede na prepucavanje o cijenama ulja ili o preferiranju pojedinih proizvođača...
Također bilo je govora o tome kako se mineralna ulja stavljaju u motore u fazi razrade, polusintetičko za večinu motora, sintetičko za motore koji razvijaju veče okretaje, sport, racing...
E dobro, sad mene zanima kako vozim kawasaki zr7 iz 2003. znači nikakav supersofisticirani stroj, pa mi ljudi kažu: za njega ti je dobro i polusintetičko 10w40, ne moraš stavljati skuplje ulje, itd, itd.
Ja i kad u svom starom golfu (tdi) mijenjam ulje dajem mu najbolje što mogu i ne gledam koliko tih 4,5 L koštaju, 300 ili 400 kn.
Kako mi je kawić puno draže vozilo (te želim i njemu dati najbolje što mogu na servisu) mene na kraju nakon svih ovih silnih topičarenja o uljima zanima samo:
ne koje je ulje dobro za njega, tipa:ne treba ti bolje/ skuplje već me samo zanima mogu li, obzirom na njegovu danas već zastarjelu koncepciju mašine, zračno hlađenje, itd., ja njega "počastiti" na servisu sa (skupljim) fullsintetičkim uljima i pritom se dobro osječati ili bih zapravo sa takvim uljem, koje se ovdje preporuča u svim temama o uljima samo za motocikle koji razvijaju visoke performanse, na neki način naškodio svom motoru?!? - jer čuo sam i to...
Stoga bih molio tehnički potkovanije članove za savjet...
Također bilo je govora o tome kako se mineralna ulja stavljaju u motore u fazi razrade, polusintetičko za večinu motora, sintetičko za motore koji razvijaju veče okretaje, sport, racing...
E dobro, sad mene zanima kako vozim kawasaki zr7 iz 2003. znači nikakav supersofisticirani stroj, pa mi ljudi kažu: za njega ti je dobro i polusintetičko 10w40, ne moraš stavljati skuplje ulje, itd, itd.
Ja i kad u svom starom golfu (tdi) mijenjam ulje dajem mu najbolje što mogu i ne gledam koliko tih 4,5 L koštaju, 300 ili 400 kn.
Kako mi je kawić puno draže vozilo (te želim i njemu dati najbolje što mogu na servisu) mene na kraju nakon svih ovih silnih topičarenja o uljima zanima samo:
ne koje je ulje dobro za njega, tipa:ne treba ti bolje/ skuplje već me samo zanima mogu li, obzirom na njegovu danas već zastarjelu koncepciju mašine, zračno hlađenje, itd., ja njega "počastiti" na servisu sa (skupljim) fullsintetičkim uljima i pritom se dobro osječati ili bih zapravo sa takvim uljem, koje se ovdje preporuča u svim temama o uljima samo za motocikle koji razvijaju visoke performanse, na neki način naškodio svom motoru?!? - jer čuo sam i to...
Stoga bih molio tehnički potkovanije članove za savjet...