VJEČNO PITANJE- ulje

RC46 said:
i nisi ti jedini kojem je trosil ulje,velim na 80tkm moras napraviti generalku jer motor trosi toliko ulja da ni u birtiju nemres bez doljevanja  :LOL:
pa 80.000 kilometara je postena kilometraza....za jedan motoric... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
pa 80.000 kilometara je postena kilometraza....za jedan motoric... :mrgreen:

i to sto kazes to je vec ozbiljna kilometraza za kawasaki  :mrgreen:

samo hocu reci da kaj god da stavi trosil bude i dalje  :palacdolje: jer je takav motor svaki zr7 trosi ulje  :palacdolje:

ali nebi se slozil s onim da ak je ulje dobro za kuplung novim i boljim motorima dobro bu i za moj ,pogotovo su honde osjetljive na kuplung i na ulja koja im ne pasu npr na onaj zeleni castrol  :mrgreen:
 
RC46 said:
i to sto kazes to je vec ozbiljna kilometraza za kawasaki  :mrgreen:

samo hocu reci da kaj god da stavi trosil bude i dalje  :palacdolje: jer je takav motor svaki zr7 trosi ulje  :palacdolje:

ali nebi se slozil s onim da ak je ulje dobro za kuplung novim i boljim motorima dobro bu i za moj ,pogotovo su honde osjetljive na kuplung i na ulja koja im ne pasu npr na onaj zeleni castrol  :mrgreen:
cuj...zavisi....ja nemam s time problema..moja je uvijek na crvenom castrolu.... (y)
 
sve moje honde su odkad su kod mene na motulu cbx750f mi je okrenul sat s normalnom potrosnjom cca 0,2-0,5l na 6000km a ostale ga nisu trosile ni malo cak ni vfr rc24 inerceptor sa 249 000 milja na satu i vjerojatno prvom masinom jer je imala sve deklove od magnezija a tu masinu je tesko naci  :misli: :misli:

meni se motul kroz godine pokazao super i naviknuo sam sebe i motore na njega tak da dok se budem vozil vozil bum na motul  :mrgreen:

ali ne kazem da ostala ulja nisu dobra moja preporuka je i silkolene  (y)
 
RC46 said:
a kaj god da natocis zr7 bude i dalje trosio ulje,a na 80 000km bude ti i super 3 pre rijedak   :mrgreen:

kawa zr7 80tk :yikes: :rofl:    utopija

Dani mijenjaj motor a ne ulje :mrgreen:

 
  Dečki puno hvala svima, nekima je tema ista kao i mnoge druge pa su se osjetili isprovocirani ali ja sam dosta iz nje naučio    (y): a to mi je bio i cilj, uglavnom polusintetika je unutra i ne zamaram se sa što bi bilo kad bi bilo...
  A posebno onima koje je u dušu pogodilo to što sam majstoru Šiletu priznao kompetenciju i iskustvo   :misli: također se ovim putem ispričavam, evo:   :jesus: :jesus: :jesus:

  A po pitanju generalke na ZR7, jebemu misha pa zato sam ga i kupio jer sam mislio da će takav jednostavan i nenabrijan trajati...  :shock:
 
Mayco said:
   Dečki puno hvala svima, nekima je tema ista kao i mnoge druge pa su se osjetili isprovocirani ali ja sam dosta iz nje naučio    (y): a to mi je bio i cilj, uglavnom polusintetika je unutra i ne zamaram se sa što bi bilo kad bi bilo...
   A posebno onima koje je u dušu pogodilo to što sam majstoru Šiletu priznao kompetenciju i iskustvo   :misli: također se ovim putem ispričavam, evo:   :jesus: :jesus: :jesus:

   A po pitanju generalke na ZR7, jebemu misha pa zato sam ga i kupio jer sam mislio da će takav jednostavan i nenabrijan trajati...  :shock:
...šuti i vozi :mrgreen:
 
bullitt said:
Što kažete koliko štetno može za motor bit kad je ulje na minimumu?Znači nije se palila lampica ulja,ništa takvo ali ulje na prozorćiću kad je motor uspravan je na samom minimumu :shock:..

Ne može biti štetno ako nije ispod minimuma.
 
..evo još malo teorije :mrgreen:

http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/strojarstvo/konstrukcije_motora/Podmazivanje_1.pdf
http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/strojarstvo/konstrukcije_motora/Podmazivanje_2.pdf
 
bullitt said:
Navodno je unutra total 10w40,nisam ga nigdje mogao naći pa sam u panici dolio 3dcl elfa 10w40 od auta,znam da nije preporučljivo ali bolje išta nego ništa ulja..

(y)
Nastavi s tom praksom i mjenjač će ti biti zahvalan  :mrgreen:!

možda je bolje i neke druge gradacije dodat malo al da je za motor, a ne za auto. Osim ako voziš motor sa zasebnim uljem za getribu (harley i neki guzziji (jel' jesu to ili sam što pobrkao?))
 
bullitt said:
Pa kad je motor na ravnoj podlozi na samom je minimumu,jedva se vidi,takoreći ga i nema,kad ga malo nagnem,dođe do pola prozorćića,motor je nov 4500km,čudno mi je,redovno sam provjeravao razinu ali u zadnje vrijema kao da ga je počeo više trošit.Navodno je unutra total 10w40,nisam ga nigdje mogao naći pa sam u panici dolio 3dcl elfa 10w40 od auta,znam da nije preporučljivo ali bolje išta nego ništa ulja..

Sljedeci put ulij INA-Delta 5.  (y)
 
grgaSH said:
..evo još malo teorije :mrgreen:


http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/strojarstvo/konstrukcije_motora/Podmazivanje_2.pdf

Ovi podatci su prepisani , bez navođenja izvora , iz priručnika grupe autora koji je 1997. godine izdan od izdavača FUCHS MAZIVA d.o.o.

Moram ovo reći jer sam i sam radio kao suradnik na izdanjima spomenutog priručnika .

Evo i slika iz originalnog priručnika ,  II izdanje 1998  :ugovor:




 
M900 said:
Ovi podatci su prepisani , bez navođenja izvora , iz priručnika grupe autora koji je 1997. godine izdan od izdavača FUCHS MAZIVA d.o.o.

Moram ovo reći jer sam i sam radio kao suradnik na izdanjima spomenutog priručnika .

Evo i slika iz originalnog priručnika ,  II izdanje 1998 .

:neznam:  ah ti profesori kud bi došli kad bi sve sami pisali :mrgreen:  ..nebi bilo vremena za znanstvene radove i vlastio usavršavanje :bonk:
 
bubson said:
ja sam ga imao prije par godina, kupljen sa stvarnih 5000km, od prvog dana je trošio ulje, inače stavljao sam MOTUL 5100 15w-50, vjerovatno jer je zračno hlađenje...pa je tolerancija veća...ne znam :misli: (y)


Ja sam ljetos kupio zr7 2003god s 24000 km i odmah nakon kupnje ulio novo ulje (mineralno 10-40w),te napravih s njim nešto više od 3000 km,a nije mi popio ni kapi ulja,tj na prozorčiću se ne vidi da se nivo ulja imalo spustio (y)
Zato mislim da si ti imao neku dobro isforsiranu kawu,koja nije imala stvarnih 5000 km :palacdolje:
Sad će netko pitat zašto sam ulio mineralno ulje :misli:
Mineralno ulje stavim svaki put kad kupim rabljeni motor,do sad još nisam imao novog :mrgreen:  jer na taj načim vidim kakvo je realno stanje mašine,ako mi motor u 5000 km popije do 0,5 lit mineralnog ulja,znači da je mašina ok (y)  a sve preko toga je zabrinjavajuče :palacdolje:  i nastojim se riješit takvog motora :mrgreen:
Kod sljedeče izmjene (5000 km) ide obavezno polusintetika,bez obzira koliko mi mineralnog ulja do tad popije (y)
 
M900 said:
Ovi podatci su prepisani , bez navođenja izvora , iz priručnika grupe autora koji je 1997. godine izdan od izdavača FUCHS MAZIVA d.o.o.

Je, bash sad gledam, prepisano do riječi  (y)
 
AnteK said:
Je, bash sad gledam, prepisano do riječi  (y)
a sto bi vi od profesora cije se predavanje svodi na hvaljenje npr opela zato sto predavaceva zena vodi PR opela i gm-a za hrvatsku,
odnosno polaganje ispita se odradi prevodjenjem djela knjige na hr. :palacdolje:
 
jolly the roger said:
a sto bi vi od profesora cije se predavanje svodi na hvaljenje npr opela zato sto predavaceva zena vodi PR opela i gm-a za hrvatsku,

Manta fahreri  :mrgreen:
 
svako ulje koje se mijenja redovito i ako se postuje gradacija po tehnickoj knjizici nema greske.
 
a koja tebi gradacija pise u toj tehnickoj knjizici  :misli: :wink: