VJEČNO PITANJE- ulje

bmw m 5 said:
te tablice su tvornicke preporuke koje se nalaze u svakom user manulau...zavisno o podneblju gdje se motor koristi(klimatski uvjeti)....a i castrolovo rs full synt ulje gradacije 10w-60 postoji vec dugi niz godina....Doduse prvenstveno za automobilske motore...gdje nema podmazivanja mjenjaca i kavacila...ali puno njih ga koristi i u motorima...
ja ga koristim u motorima i autima od kad se pojavilo na tržištu... i koristim ga dan danas  :jesus: :LOL:
 
zvonko situm said:
jel postoji 10 w-60 fulsintetika ?? kakvo bi to bilo ulje i za čega bi bilo namijenjeno??
dali bi to bilo dobro za motore sa puno okretaja koji se u visokim okretajima vrte u jaaaako malim tolerancijama i to sve pod izrazito visokim radnim temperaturama ??
:misli:  kad bi takovo ulje postojalo ja bi ga sipao u svoje motore

majstore jel ovo bio neki mamac  :misli::mrgreen:
 
bmw m 5 said:
sad si me zbunio...najprije si rekao da je bila polusintetika unutra...pa zatim sintetika...sad si napisao da je bila polusintetika unutra...pa zatim mineralno....??? Koje ti je trosio... ?? Motul ?? Valvoline ??? :misli:
..evo ispravio sam, malo sam se unio. Onaj prvi je bio točan. Motul je bila polusint i nije bila trošena, nakon toga je išlo mineralno valvoline i taj se trošio :wink:
 
live-for-ride said:
..evo ispravio sam, malo sam se unio. Onaj prvi je bio točan. Motul je bila polusint i nije bila trošena, nakon toga je išlo mineralno valvoline i taj se trošio :wink:
onda to je ok.....naravno da je polusintetika vise otporna na hlapljenje i veca termicka opterecenja....nego mineralno ulje...zahvaljujuci tim "rucno" dodavanim aditivima..koji sprecavaju oksidaciju....hlapljenja....i rapidnu degradaciju pri visim temperaturama u masini.....Koristi i dalje motul....nemoj valvoline... :wink:
 
suzuka1906 said:
Mislim da ce ti motor biti prezadovoljan sa polusintetikom....

Mislim da je ovo konačni odgovor (y)

nastavak rasprave nevodi nikuda, a sebe za razliku love počasti pivom ili slajošom (y)
 
bmw m 5 said:
onda to je ok.....naravno da je polusintetika vise otporna na hlapljenje i veca termicka opterecenja....nego mineralno ulje...zahvaljujuci tim "rucno" dodavanim aditivima..koji sprecavaju oksidaciju....hlapljenja....i rapidnu degradaciju pri visim temperaturama u masini.....Koristi i dalje motul....nemoj valvoline... :wink:
..naravno da opet imam pitanje...a da li je ful sintetika također otpornija od polusintetike?
 
live-for-ride said:
..naravno da opet imam pitanje...a da li je ful sintetika također otpornija od polusintetike?
naravno da je.....jos vise aditiva i detergenata za ciscenje od garezi...i primjesa sagorejevanja.... (y)
 
Nisam vas pitao ništa o mineralnim uljima...
mene je zanimalo što će se dogoditi motoru/kvačilu ako umjesto preporučene polusintetike koristim kvalitetnije i skuplje sintetičko ulje...

zvonko situm said:
ja ga koristim u motorima i autima od kad se pojavilo na tržištu... i koristim ga dan danas  :jesus: :LOL:

Majstore Šile, tvoj glas mi ima najveću težinu, nek se niko ne nađe uvrijeđen...
Koje ulje reci pa da ga i ja koristim!
 
Mayco said:
Nisam vas pitao ništa o mineralnim uljima...
mene je zanimalo što će se dogoditi motoru/kvačilu ako umjesto preporučene polusintetike koristim kvalitetnije i skuplje sintetičko ulje...

Majstore Šile, tvoj glas mi ima najveću težinu, nek se niko ne nađe uvrijeđen...
Koje ulje reci pa da ga i ja koristim!
kao što več rekoh...ja sam najsretniji kad mi je u motorima ful sintetika castrol rs 10w60...i uvijek ga preporučujem...

naravno da se slažem i sa tuđim mišljenjima ali ona na mene nemaju utjecaja...
 
Mayco said:
Ovih dana listam stare teme o uljima, uglavnom se sve svodi na to koje ulje odabrati sintetičko ili polusintetičko, te se na kraju priča svede na prepucavanje o cijenama ulja ili o preferiranju pojedinih proizvođača...
  Također bilo je govora o tome kako se mineralna ulja stavljaju u motore u fazi razrade, polusintetičko za večinu motora, sintetičko za motore koji razvijaju veče okretaje, sport, racing...

E dobro, sad mene zanima kako vozim kawasaki zr7 iz 2003. znači nikakav supersofisticirani stroj, pa mi ljudi kažu: za njega ti je dobro i polusintetičko 10w40, ne moraš stavljati skuplje ulje, itd, itd.
Ja i kad u svom starom golfu (tdi) mijenjam ulje dajem mu najbolje što mogu i ne gledam koliko tih 4,5 L koštaju, 300 ili 400 kn.

   Kako mi je kawić puno draže vozilo (te želim i njemu dati najbolje što mogu na servisu) mene na kraju nakon svih ovih silnih topičarenja o uljima zanima samo:
ne koje je ulje dobro za njega, tipa:ne treba ti bolje/ skuplje već me samo zanima mogu li, obzirom na njegovu danas već zastarjelu koncepciju mašine, zračno hlađenje, itd.,  ja njega "počastiti" na servisu sa (skupljim) fullsintetičkim uljima i pritom se dobro osječati ili bih zapravo sa takvim uljem, koje se ovdje preporuča u svim temama o uljima samo za motocikle koji razvijaju visoke performanse, na neki način naškodio svom motoru?!? - jer čuo sam i to...

Stoga bih molio tehnički potkovanije članove za savjet... 
...ajd ne kenjaj "nisam Vas ništa pitao o mineralnim uljima". Nisi ti pitao ništa specifično o nikakvim uljima nego "koje je ulje dobro a koje ne". Rasprava je bila dovoljno kvalitetna daprosječni vozač izvuče poantu. Ako si imalo pametan (što sbi se teško zaključilo iz ovog zadnjeg komentara) lako češ zaključiti i sam sebi dati odgovor na pitanje. Nema veze. Ja ću ti pokuišati napraviti sažetak.
Mineralno ipak ne bi bilo dobro za tvoj motor jer ima slabu otpornost na zagrijavanje, isparavanje itd..... Ipak ti se mašina vrti malo više od 6000 okr. Polusintetika će ti biti i više nego dovoljna. Motul i castrol rs se preporučaju jer ljudi imaju dobra iskustva. To je ujedno ui dovoljno što se marki tiče jer ti ionako treba samo jedna. Zbog lošije otpornosti na sagorjevanje, isparavanje.....bilo bi dobro da bar svakih 1000 km provjeriš razinu ulja (motor ne smije biti na nogarama već na kotačima na ravnom i razina mora biti na gornjoj crti) te ako imalo fali doliješ. Što se sintetike tiče....motor koji voziš jednako će dobro prihvatiti sintetiku i polusintetiku. Razlika novca u tvom slučaju bi stvarno bio bačen novac jer motor ne vrtiš na 10000, 12000 okr, ali ako ga imaš viška (novca), slobodno stavi. Naškoditi neće niti u kojem pogledu samo je upitno da li će pomoći, vjerojatno neće. No da bi i tu vjerojatnost smanjio na minimum uloži 100 kn više i stavi motul sintetiku ili casrtol rs sintetiku. Što se lamela tiče, ako ne smeta jačim, bržim, skupljim motorima, sigurno neće smetati ni tvom.
 
live-for-ride said:
...ajd ne kenjaj "nisam Vas ništa pitao o mineralnim uljima". Nisi ti pitao ništa specifično o nikakvim uljima nego "koje je ulje dobro a koje ne". Rasprava je bila dovoljno kvalitetna daprosječni vozač izvuče poantu. Ako si imalo pametan (što sbi se teško zaključilo iz ovog zadnjeg komentara) lako češ zaključiti i sam sebi dati odgovor na pitanje. Nema veze. Ja ću ti pokuišati napraviti sažetak.
Mineralno ipak ne bi bilo dobro za tvoj motor jer ima slabu otpornost na zagrijavanje, isparavanje itd..... Ipak ti se mašina vrti malo više od 6000 okr. Polusintetika će ti biti i više nego dovoljna. Motul i castrol rs se preporučaju jer ljudi imaju dobra iskustva. To je ujedno ui dovoljno što se marki tiče jer ti ionako treba samo jedna. Zbog lošije otpornosti na sagorjevanje, isparavanje.....bilo bi dobro da bar svakih 1000 km provjeriš razinu ulja (motor ne smije biti na nogarama već na kotačima na ravnom i razina mora biti na gornjoj crti) te ako imalo fali doliješ. Što se sintetike tiče....motor koji voziš jednako će dobro prihvatiti sintetiku i polusintetiku. Razlika novca u tvom slučaju bi stvarno bio bačen novac jer motor ne vrtiš na 10000, 12000 okr, ali ako ga imaš viška (novca), slobodno stavi. Naškoditi neće niti u kojem pogledu samo je upitno da li će pomoći, vjerojatno neće. No da bi i tu vjerojatnost smanjio na minimum uloži 100 kn više i stavi motul sintetiku ili casrtol rs sintetiku. Što se lamela tiče, ako ne smeta jačim, bržim, skupljim motorima, sigurno neće smetati ni tvom.
(y) Upravo tako....Ako ne objasnis ne valja...ako objasnis...opet ne valja. Neka drugi puta koristi google trazilicu.....ili wikinpedia-u....Jos se uvrijedio. Vec kada ti je sile najpouzdaniji...sta mu nisi poslao pp..i nas postedio gubljenja vremena.... :x
 
a kaj god da natocis zr7 bude i dalje trosio ulje,a na 80 000km bude ti i super 3 pre rijedak  :mrgreen:
 
RC46 said:
a kaj god da natocis zr7 bude i dalje trosio ulje,a na 80 000km bude ti i super 3 pre rijedak  :mrgreen:
ja sam ga imao prije par godina, kupljen sa stvarnih 5000km, od prvog dana je trošio ulje, inače stavljao sam MOTUL 5100 15w-50, vjerovatno jer je zračno hlađenje...pa je tolerancija veća...ne znam :misli: (y)
 
bubson said:
ja sam ga imao prije par godina, kupljen sa stvarnih 5000km, od prvog dana je trošio ulje, inače stavljao sam MOTUL 5100 15w-50, vjerovatno jer je zračno hlađenje...pa je tolerancija veća...ne znam :misli: (y)

kaj nisam u pravu..?  :LOL: :jesus:
 
i nisi ti jedini kojem je trosil ulje,velim na 80tkm moras napraviti generalku jer motor trosi toliko ulja da ni u birtiju nemres bez doljevanja  :LOL: