veliki said:
aero,,,
čudime što tako govoriš,,,jer sam i ja jedan od honda fanova, ali ne mislim tako. Za mene je cijena hondi normalna s obzirom na kvalitetu. Jedino zbog cijene sam odlučio za VN 900 i jer je malo veči od shadowa na kojem sa svojih 190 izgledam smješno.
To je ista spika u Hrvata kao i ona da je Golf najbolji auto na svijetu, a sve ostalo je šrot. Ponavljam, ja bih ponovo kupio opet Hondu, ali me nitko ne može uvjeriti da
VN900 vrijedi 8.000 kn manje od Shadowa, kada je VN900 u
cijelom svijetu osim u RH skuplji za 500-1.000 eura.
Ne vjerujem da su ostatak svijeta idioti, a samo smo mi pametni i znamo bolje. Prije obrnuto.
Da ne bi bilo zabune, ovo nema veze za proizvođačima motora iz Japana, jer oni jako dobro znaju vrijednost svojih prizvoda, već isključivo
s našim uvoznicima i zastupnicima i nema veze s kvalitetom.
Ako ćemo o mom Shadowu, nije mi jasno zašto kod nas košta 9300 eura, a u Njemačkoj 7.000-7400, dok je cijena VN900 u Njemačkoj 7.300-7.900 eura, dakle u najskupljoj ponudi je cijena kao i kod nas, ispod 60.000 kn. Ovu razluku u cijeni
mi ne plaćamo Hondi na ime kvalitete, već isključivo
našim zastupnicima ostvarujemo extra profit po prodanom primjerku.
To je tako jer Ruting uveze jednog, proda ga pacijentu, a onda vrli trgovci objašnajvaju da su prodali
svu zalihu za ovu godinu jer su jako traženi.
A tako će biti sve dok netko iz Honde EU ne pročita rezultate prodaje i vidi da se kod nas godišnje proda 1 Shadow i 80 Horneta i CBF-a , a Yamaha i Kawasaki 100 VN-a i Dragstara, te 350 kom Z750 i Fazera.
Ispričavam se svima na dužini posta.