Vozi neko ovdje Triumph

alpine said:
A ja bas pomislija da koji grezun  :mrgreen:

(y)
Ma jebeni mob. A kad san isprid kompa onda radin. Samo sa moba pisen. Ne volin nikog gadit. Al dikod me bedastoce uznemire, pa reagiran  (y)
 
Ruger said:
Aha kužim ovo je sve kao zajebancija.
Nevjerojatno jbt di sam ja zalutao, ja mislio ovo biker forum...
Aj pozzz svima


:LOL: jebenica :LOL:



Srki
 
ROMANISTA said:
Seres. Malo se covik opario, pa pocea srat. Eto meni draze sendvic s pastetom i starog japanca vozit, nego se Iz pripzdine valit benvejom


Opet kazem. Pisa si ok, i dalje pises ok. Iako si malo popizdija odkad is avanca( unaprijedilo ga),.

Pisa si ok, a sad si posta hejter( po danasnju).  Oprala te lova. Ipak sad radis i vozis beneve. Udre lova u glavu. Neman nista protiv tebe. Samo mi je pocelo smetat tvoje pisanje, od kad si avanca i sam reka da si kupija/dobija od firme :wink: gs a.  Prominija ti se nacin pisanja od kad si se  oparija malo vise. Opet kazem pratim ti upise od pocetka i onda malo vise love i drugaciji postovi.
Eto samo da znas zasto san napisa. Necu dalje. Pozdrav

Pisen sa jebenog moba.  Valjda se razumi

Sad ti kakas...
Lova nema nikakve veze s mojim razmisljanjima...
Kazes da znas sta sam pisao, onda znas i da sam uvijek bio protiv favoriziranja japanaca, pogotovo yamahe kojoj sam vidio i dusu i srce i mozak pa znam o cemu se radi...
S promjenama posla se mijenjaju i kutevi gledanja na stvari, otvaraju se nove perspektive razumiju se neki dogadjaji, razlozi i posljedice...to bi valjda trebalo biti jasno...evolucija ...
Love vise ili manje kod toga nije toliko bitno....
Yamaha mi je isto davala koji sam motor htio na koristenje, no ja NISAM HTIO niti jedan, cak i kad sam “morao” bilo je to na kratko... na moju zalost Aprilija nije nikada nudila tu opciju iako sam za njih ovdje ucinio puuuuno vise nego za yamahu...

No tema je Triumph, a ne moj zivot down under...ja ipak znam najbolje koliko sam sendvica sa pastetom pojeo u Hr, a koliko ovdje... iznenadio bi se sa omjerom...
 
Triumph tiger 800 je nelos motocikl, eto taj austrijanac je napravio sa njim 150 000 kilometara i kaze kako mu je na oko 30 000 poco cvrcat ulje.
S pocetka pomalo i sada vec litrenjacu.
Meni je to ok za engleza.

A dart kao svaki mehanicar, vise voli reklamirat ono sto je intenzivnije za odrzavati, istina je istina, al novci su ipak novci.
Istina ne placa racune.

U svakom slucaju puno uzbudljivih kilometara i prije svega bez padova.


GS
Jedan moj prijatelj je kupuio GS, 2008o godiste. On je definitivno najbolji mehanicar kojeg sam u svom zivotu sreo. Posjeduje 7 motocikala i 4 auta. GS mu je sedmi.
Kod GS smo primjetili da mu disk dodiruje nosac zadnjeg kocionog cilindra, odmah kada ga je dovezao. Kad ga stavimo na nogare, disk je paralelan sa paknama. OK, riknuo lezaj na 43 000 km, nije neka frka, ali i jeste, kod supertenere se to ne bi dogodilo na tim kilometrima. GS izgleda kao nov i pored tih kilometara, nigdje nema niti jednu tockicu koja njemu ne pripada, kao da je upravo sisao sa proizvodne trake.

Narucio lezaj i ..... lezaj ne odgovara, skroz drugaciji, iz benvej servisa mu kazu da ponese winkelgetriebu sa sobom. Nista, winkelgetribu u fiat 126p i u benvej. Opa, winkelgetrieba je od modela 2010., ugradjena 2012.
Znaci, utrosio je kardan, winkelgetriebu i lezaj  od 2008. i dobio winkelgetribu, kardan i lezaj od 2010 i opet se sve oprasta od ispravnosti.
Komentar, prijeratna tehnika kojoj danasnje potrebe prevazilaze mogucnosti, on kaze, njemacki harley.
E sad, definitivno drugaciji karakter od ostalih, jer, rijetkost je srest uzduz motor i jos uz to i boxer, ko ga voli, njemu je ok. Uz visko cijenu, dobru finalnu obradu i velik elektronski paket, koji mu ne treba (zamisli parnu lokomotivu nabijenu elektronikom, definitivno zanimljivo) je hit, pored markantnog izgleda, spored kojeg mu sisice sve manje izgledaju.










 
Ima datum i kilometri u benveju kada su mu to zamjenili, nije mu vlasnik bijo unijski savjetnik.
Nase skromno misljenje je da mu ni ovaj lezaj nece dugo drzati jer unterdimensioniert i ako se ne uvidi na vrijeme sjebat ce opet kreuz.
 
Sredju said:
A dart kao svaki mehanicar, vise voli reklamirat ono sto je intenzivnije za odrzavati, istina je istina, al novci su ipak novci.
Istina ne placa racune.

Istina je da istina ne placa racune, cak dapace... no ako cemo istinu o ovoj tvoj izjavi onda valja izreci da je za trgovce i mehanicare najbolji brand Yamaha sa najvecim rabatima i marzama, a najgori je Honda... barem po mojem skromnom iskustvu. 😉😉😉
 
Oprosti i ja kad opalim jedan smjer samo sibam.
Drugaciji su evropski modeli za vozit i vecinom opremljeni , za voznju, boljim ovjesom. Showe i Kayabe duze traju.
 
Ja na dominatoru imam ohlins i vec curi, ugradjen je najvjerovatnije izmedju 2005 i 2007. Kazem, vec curi, a proslo je 11-13 godina.
Na starom dominatoru Showa nije procurio proslih 28. Ni jesan ni drugi dominator nisu vidjeli offroada. Kad smo kod ohlinsa, narucio sam dijelove za obnovu. Na koliko se pumpa? De Carbon varijanta. Da li bi mogao pretvoriti de carbon u remote resorvoir, tako bi imao i compresion adjuster.
Ali nije samo kod mene slucaj, vecina na nasem forumu je probala wilbersa, hyperproa i dosli su na zakljucak da je najbolji zamjenski u stvari tajlandski YSS.
 
Koliko put si servisira tog šveda???


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Sredju said:
Kazem, vec curi, a proslo je 11-13 godina.
o jebenti boga i životu i svemu, ovo je brodolom života, smak svijeta, skoRRo rip, kako se moglo dogoditi da semerinzi vilica procure već nakon 13 godina??????? koje smeće je taj ohlins... :shock: :shock: :shock:


a sad nam lijepo objasni kakve veze s ovom temom (ili bilo kojom drugom temom na ovome forumu) imam ta tvoja prastara sklepana krama koja je pred 20 godina trebala završiti u preši za govna??
 
Sredju said:
Ja na dominatoru imam ohlins i vec curi, ugradjen je najvjerovatnije izmedju 2005 i 2007. Kazem, vec curi, a proslo je 11-13 godina.
Na starom dominatoru Showa nije procurio proslih 28. Ni jesan ni drugi dominator nisu vidjeli offroada. Kad smo kod ohlinsa, narucio sam dijelove za obnovu. Na koliko se pumpa? De Carbon varijanta. Da li bi mogao pretvoriti de carbon u remote resorvoir, tako bi imao i compresion adjuster.
Ali nije samo kod mene slucaj, vecina na nasem forumu je probala wilbersa, hyperproa i dosli su na zakljucak da je najbolji zamjenski u stvari tajlandski YSS.

Glupane!!!
 
MOONSHIELD said:
o jebenti boga i životu i svemu, ovo je brodolom života, smak svijeta, skoRRo rip, kako se moglo dogoditi da semerinzi vilica procure već nakon 13 godina??????? koje smeće je taj ohlins... :shock: :shock: :shock:


a sad nam lijepo objasni kakve veze s ovom temom (ili bilo kojom drugom temom na ovome forumu) imam ta tvoja prastara sklepana krama koja je pred 20 godina trebala završiti u preši za govna??
Mislim da priča o zadnjem amortizeru.
Ali u globalu se slažem.
SkoRRO RIP.
 
Elias, servisiras amortizer kada procuri.
Osnovni servis na ovom ohlinsu kosta 200 € kod naseg ohlins servisera, ako mislis na mjenjanje ulja i simeringa.
U offroadu bi ovaj ohlins procurio na trecoj voznji.
 
Shepa said:
Mislim da priča o zadnjem amortizeru.
Ali u globalu se slažem.
SkoRRO RIP.

Shepa, naglasak je na showa amortizeru koji je na staroj domi radio 28 godina i tako je ukradena, vjerovatno b nas nadzivio i ne bi procurio.
 
Sredju said:
Shepa, naglasak je na showa amortizeru koji je na staroj domi radio 28 godina i tako je ukradena, vjerovatno b nas nadzivio i ne bi procurio.
Jbg, kod nas je uvriježeno da se OEM ugradnja ne servisira, već prodaje s motorom.
Aftermarket amortizeri se servisiraju jer su prilikom kupovine već ulupane pristojne pare, pa da ne propadne investicija.  :mrgreen:

Ja sam na Korneta stavija YSS s kojim sam prezadovoljan, a kad će propišat, samo nebo zna.

:neznam:
 
Sredju said:
Ja na dominatoru imam ohlins i vec curi, ugradjen je najvjerovatnije izmedju 2005 i 2007. Kazem, vec curi, a proslo je 11-13 godina.
Na starom dominatoru Showa nije procurio proslih 28. Ni jesan ni drugi dominator nisu vidjeli offroada. Kad smo kod ohlinsa, narucio sam dijelove za obnovu. Na koliko se pumpa? De Carbon varijanta. Da li bi mogao pretvoriti de carbon u remote resorvoir, tako bi imao i compresion adjuster.
Ali nije samo kod mene slucaj, vecina na nasem forumu je probala wilbersa, hyperproa i dosli su na zakljucak da je najbolji zamjenski u stvari tajlandski YSS.


Glupane
 
Sredju said:
Elias, servisiras amortizer kada procuri.
Osnovni servis na ovom ohlinsu kosta 200 € kod naseg ohlins servisera, ako mislis na mjenjanje ulja i simeringa.
U offroadu bi ovaj ohlins procurio na trecoj voznji.

Glupane
 
MOONSHIELD said:
a sad nam lijepo objasni kakve veze s ovom temom (ili bilo kojom drugom temom na ovome forumu) imam ta tvoja prastara sklepana krama koja je pred 20 godina trebala završiti u preši za govna??

Nije ovo ktm