Vozi neko ovdje Triumph

https://www.motorcyclenews.com/news/james-bond-no-time-to-die/

I James Bond vozi Triumpha
 
Nero said:
Sve bolje od hipsterskog poluispravnog prometala  :jesus:

Nek si  mu reka!


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Nero said:
Sve bolje od hipsterskog poluispravnog prometala  :jesus:

poluispravni je bia dalje od dubaca i muća.. ne ka neki, sta se voze samo u dometu makarskog autprijevoznika :jesus:


 
alpine said:
poluispravni je bia dalje od dubaca i muća.. ne ka neki, sta se voze samo u dometu makarskog autprijevoznika :jesus:

Honda je bila u tvom selu, al Triumph Muća vidio nije :p
 
vozim ja tiger 800 xrt

meni odlican cestovni motor...

sad hocu ubost neke 50-50 gume tipa mitas e07 pa da probam malo lagani off road sa njima.. nije za to bas predvidjen ali bi morao moci po makadamu, nekim sumskim utabanijim putevima, zemlji itd.

vidjet cemo ;)
nekad i negdje lokalno moram testirati i sebe i njega jer mi je plan ici na malo dulje ozbiljnije rute pa treba znat...

 

Attachments

  • tiger s.jpg
    tiger s.jpg
    2.9 MB · Views: 209
  • tiger m.jpg
    tiger m.jpg
    1.2 MB · Views: 142
Poz ekipa.Razmišljam o kupovini Tigera 800,god 2011/2012..Dali ima nešto posebno na što treba obratiti pažnju prilikom kupnje.Svaki savjet,sugestija su dobrodošli,hvala.. (y)
 
Da je redovito servisiran kod "ovlastenog"  i kad zadnji put (znaci pogledat knjizicu i da li su kilometri logicni) ako nije odavno, ili bar nema redovitih racuna od servisa tj uracunaj to u cijenu.  Ako je nadodavan auspuh ili neki drugi dijelovi, pogledaj imaju li "e" oznaku i pitaj da dobijes i originalne dijelove uz to. Kao i kod svakog motora u tim godinama,  taj bi vec trebao imat novi lanac i zupcanike a za to pitaj da ti vlasnik pokaze ili da racune. Svaki ozbiljni vlasnik ih sacuva a picajzne je lako skužit  :mrgreen:.  Pozeljno i da su gume u ok stanju, da ih ne moras dodatno kupovat.  Probna voznja. To je sve. Gud lak (y)
 
Moki said:
Poz ekipa.Razmišljam o kupovini Tigera 800,god 2011/2012..Dali ima nešto posebno na što treba obratiti pažnju prilikom kupnje.Svaki savjet,sugestija su dobrodošli,hvala.. (y)

Tiger tog godišta ima problema s anlaserom. Pali li vruć nećeš ga trebati mijenjati .....odmah, ali sigurno hoćeš, a trajno riješenje je jeftino i nema velikih problema zbog te greške.. Našao sam anlaser neki iz USA, 220 dolara, ni carinu nisam platio, već 2 godine pali besprijekorno. Ima još jedan potencijalni problem koji se javlja na cca 50000 km.....a o tome ako će biti potrebe, tj. ako ćeš ga kupiti. Ništa spektakularno....trošak od cca 500 kn, umjesto potencijalno veće štete, ali mi se ne da sada pisati bespotrebno o tome. Na mom tigeru je cca 75000 km....od toga ja sam vlasnik 5 godina i cca 50000 km, sljedeći motor vjerojatno opet taj, nemam nikakve zamjerke na njega.
 
endurozg said:
Tiger tog godišta ima problema s anlaserom. Pali li vruć nećeš ga trebati mijenjati .....odmah, ali sigurno hoćeš, a trajno riješenje je jeftino i nema velikih problema zbog te greške.. Našao sam anlaser neki iz USA, 220 dolara, ni carinu nisam platio, već 2 godine pali besprijekorno. Ima još jedan potencijalni problem koji se javlja na cca 50000 km.....a o tome ako će biti potrebe, tj. ako ćeš ga kupiti. Ništa spektakularno....trošak od cca 500 kn, umjesto potencijalno veće štete, ali mi se ne da sada pisati bespotrebno o tome. Na mom tigeru je cca 75000 km....od toga ja sam vlasnik 5 godina i cca 50000 km, sljedeći motor vjerojatno opet taj, nemam nikakve zamjerke na njega.

vlasnik sam tigera 800 iz 2011 sa 30000 km pa bi me zanimalo o kakvom se potencijalnom problemu radi? hvala  :wink:
 
pavle51 said:
vlasnik sam tigera 800 iz 2011 sa 30000 km pa bi me zanimalo o kakvom se potencijalnom problemu radi? hvala  :wink:


Na oko 50000 km pedala mjenjača potonula i ostala na "dnu"....feder ju nije vraćao. Odvoozio sam se normalno do kraja furke sa podizanjem papučice prema gore nogom, tren prije šaltanja u nižu i to je funkcioniralo. Na svu sreću, nisam se više vozio, iako me to zadesilo usred godišnjeg odmora na moru, za "svaki slučaj" da se nekaj ne sjebe jače.
To je bila ispravna odluka jer je otvaranjem mjenjača utvrđeno da se odlomio metalni svornik na koji se oslanja feder od mjenjača. On je originalno zakovan na osovinu mjenjača, i imao sam vrašku sreću da je ostao visjeti ne odlomivši se do kraja. Taj problem je imalo više vlasnika koliko sam vidio na forumu, pa bi ja preventivno to u svakom slučaju otklonio. Mi smo jednostavno zavarili taj komadićak-oslonac federa, jer je zakivanje očito neprimjerena tehnika za to. To je cca 1.5 h posla, a od materijala treba nova brtva dekla.