Sredju
Well-known member
Glaky said:Motor koji na stazi za RSVom zaostaje 3 sekunde po krugu
Toliku razliku izvest, ako je moguca, moras bit profi, a nas 99 % to nije.
Ali je nas 100 % izvest 50 000 km, sto ni jedna rsv nece prezivit.
Glaky said:Motor koji na stazi za RSVom zaostaje 3 sekunde po krugu
Glaky said:Meni su za sve primjer Alpe. Najbrojniji su BMWi, pa slijede Triumpfi...
Sredju said:Turisti.
Nece doci najahani sa ninjama i blejdima.
prosjek starosti 55 godina, boli tuki nekog omladinca za stelivo.
Da sam to ja rekao bilo bi pristrano 😂😂😂Glaky said:Motor koji na stazi za RSVom zaostaje 3 sekunde po krugu
Sta ti lupetas... ko otvoreni prozor...Sredju said:Toliku razliku izvest, ako je moguca, moras bit profi, a nas 99 % to nije.
Ali je nas 100 % izvest 50 000 km, sto ni jedna rsv nece prezivit.
Sredju said:Toliku razliku izvest, ako je moguca, moras bit profi, a nas 99 % to nije.
Ali je nas 100 % izvest 50 000 km, sto ni jedna rsv nece prezivit.
Sredju said:Meni nije.
Ja sam na panoniji proveo neko vrijeme i skuzio sam, vremena nas koji povremeno odemo na stazu, najvise zavise od guma, u stvari, najvise zavise od ispravne linije i koristenja citave sirine staze.
Uopce motocikl ne igra ulogu.
Te sto glacky pise je potpuna glupost.
1 % nas ima stroj samo za stazu i taj postotak moze i ako moze izvest brze stazu sa aprilijom nego kawom.
Opet ovi sto se stalno vrte na stazi su tanki na ulici, kad sve to pomjesas i hoces iz toga napravit kvalificiran motor, dobijes SC77.
Ne trudi se..DaRRth Vader said:Pustimo to..
Tema je Triumph...
Znate li da je u triumphe moguce ucitati razne mape za razne auspuhe u servisu BESPLATNO u sklopu servisa ... . I mape su naravno original Triumphove...
Fantastican motor. Pogotovo rs model. Prijasnje sam vozio i jedino sto mi smetalo je bila ocigledna razlika u tezini/tromosti naspram mom sfs-u. Sad s rs-om su i to anulirali.grafit said:Nema lošeg motora ,samo sve ovisi od nemjene i financija,Meni osobno speed triple 1050 je vizualni krasan motor ,nažalost nisam bio u,prilici probati ga.Mada me frend nedavno "zajebao "provozao sam agustu brutale i motor od nekih 12 god je dan danas savršen po svim aspektima ovjesa,balansiranosti i snage .Mada je eto Europski motor![]()
Nije svejedno.Glaky said:Sjebana ti je logika.
Valjda isti vozač na oba motora. Profi, amater, početnik, svejedno.
DaRRth Vader said:Sta ti lupetas... ko otvoreni prozor...
Platite servis, ne sarafajte po podrumima i garazama, dopustite da serviseri zaarade da bi si mogli platiti ucenje....
pa ja sam imao na grbaci barem stotinu aprilija V4 koji su sada blize 100000 nego 50000 km...
U pet ili sest godina koliko sam bio head technician prodali smo stotine i stotine novih V4 i niti jedna nije imala mehanicki kvar ... niti jedna koju sam ja ili moj sin odrzavali... niti jedna....![]()
Problemi bi UVIJEK nastali od mog kolege koji se u to kuzi ili od mehe za japanske motore... ovi drugi su prave ubojice vecine europskih motora...
Ma daj... 😂😂😂 ako ti plate mozda se i naucis nesto, ubacis koju stotinu tisuca eurica u servis, odes na skolovanje i izvuces iz podruma 😂😂😂😂 znam da znas onu....EnduroLab said:
NIKAD!! :konjic:![]()
Vidim da si dosao do pameti...EnduroLab said:NEĆU!!
Bolja mi satnica EU konzultatna.
A i ako od motora napravim posao u RH, gušt i strast će nestati kao rukom odnesena. A osim toga, učim na tvom primjeru.![]()
EnduroLab said:Nemoze covjek znati jucer ono sto zna danas.
Koliko mi je zao da si otisao toliko i puno vise mi je drago da jesi i da vam je svima dobro.![]()