Vožnja bez tablice uskoro znači isključivanje iz prometa

mislim na količinu ograničenja i znakova po naseljima
 
Meni su sa motorom veći problem skriveni panduri, nego fiksne kamere. Fiksne znam gdje su i u pravilu vozim 70-80, pa i da me uhvate, jebiga, nije strašno.
Mimo toga, problem je kad mi dođe da ga odvrnem i onda potegnem negdje 120-140 na 6 sekundi, ali ako negdje čuče, eto i kazne i ode vozačka...

Sa autom su mi problem fiksne kamere jer jednom kad se zalaufam, nema šanse da usporim, ne da mi se. Na motoru se ipak osjeti vjetar, vrućina, buka, pa je drugačije. U autu u tišini, klimatiziran, s pol mozga i onda odjednom skužiš da voziš 110-120 starom plitvičkom. Ili kad sam išao za Rijeku starom cestom prvi put u trici. Dizel, 8 brzina, lijepi lagani zavoji, tišina, odjednom skužim vozim 130, a meni svira muzika i auto na valjda 1500 okretaja...
A isto tako i Pandu 1.2 gonim 100 sličnim dionicama :mrgreen::mrgreen:

Ali ograničenja su puno preniska i šupačka. Polje u tri pičke materine, jedna kuća 2 kilometra od ceste, ograničenje 50. I normalno da ćeš popušit kaznu. Ili kad je ograničenje 90 i onda dolazi zavoj pod pol stupnja i 500 metara prije i 500 metara poslije njega je ograničenje 60.

Ovdje tko može vozit 50, svaka mu čast :mrgreen:
1686828151592.png
 
Ali ograničenja su puno preniska i šupačka.:mrgreen:
Jesu, za vjerojatno preko 90% ljudi. Ali, zakoni se ne mogu pisat selektivno: za tebe ovako, za nekog drugog onako. I onda imas to sto imas: brzine prilagodjene bakicama koje mozda godisnje naprave 100km. Ja to gledam ovako: kad sam na motoru, najcesce znak brzine x2 sasvim u redu, kad sam u autu, najcesce je to nesto manje, tipa 1.5x preko (vozim mali gradski auto, ne neku bijesnu pilu). Sve to uvjetno govoreci, jer ni ogranicenja nisu standardizirana, negdje treba vozit sporije od tog (ne dozvoljenog nego ovo x2 i x1.5), negdje mozes i puno brze, znakove brzine dozivljavam kao informaciju ako sam na cesti koju ne poznajem. Ali da parafraziram Keruma: kad vozim - vozim, ne jedem, ne pijem (pogotovo ne drkam po mobitelu), sto dosta ljudi nazalost radi.... :mrgreen:
 
Last edited:
najcesce znak brzine x2 sasvim u redu
Reci to panduriji :mrgreen:

Preko zime je ovdje ograničenje 40, jer se radi o "naseljenom mjestu". A prođeš sa 90 bez da skužiš.
1686829406960.png



Ali zato, Stružec u SMŽ, biser i valjda jedino mjesto koje je ograničio netko tko sam nije ograničen.
1686829549172.png
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
A sad si pretjerao. Ja sam sve svoje kazne uredno platio. Niej ih bilo puno, ali sve je placeno u najkracem roku. Samo u jednom slucaju se radilo o fiksnoj kameri, ostalo je bilo na laser/radar iz ruke/stativa drota. Neces valjda rec da bi ako nemas tablicu bjezao u tom slucaju?
Ma nebi on bjezao, samo nebi stao 🤣
 
nekim motorima tablica i cijeli nosač jednostavno naružuju bočnu siluetu
(pa i pogled od iza) da je grijeh tako voziti
grijeh do bola na ovakav motor staviti nosač i tablicu ;)(y)

Na pravom motoru nikakva tablica ne može poboljšati ili pogoršati opći dojam... dobar bajk je dobar bajk, bez obzira kakov nosač i format tablice imao... da mi tablica kvati "bočnu siluetu"...? I da me to smeta?? Pa za što imam bajk??
 
mala digresija.... ogranicenja su max dozvoljene brzine tak da bakica slobodno moze voziti puno ispod toga, al brate pustite normalne da normalno voze.... ogranicenja se nisu mijenjala iz doba ficeka i jugica kojima su i ta ogranicenja bila nategnuta
 
Koliko se smanjio zaustavni put na današnjim autima u usporedbi s onima kada su ta ograničenja postavljena. Pa šta bar to ne utječe na sigurnost i na mogućnost povećanja ograničenja
 
Vec godinama vozim sa fabrickim nosacem i tablicom, ali prije par dana sam napravio nosac na preklop (u BiH na tehnickom jos nisu poceli gledati nosace tablice) i kada se vozim sada tablica ide pod rep.
Zasto ? Ne da bih vozio 200 kroz naselje nego jednostavno zbog podmuklih policijskih zasjeda. Tronosce doslovno sakrivaju u zbunje, na suludim mjestima (npr. magistralna cesta, na mjestima za preticanje ili gdje su suluda ogranicenja na 40 km/h). Parkiraju se civilnim autom pored ceste i onako kroz prednju sajbu nisane i slikaju. Stavljaju tronosce i po tunelima :oops:Kroz naselja uvijek vozim po ogranicenju, ali na magistrali ne. Na motoru je dovoljno kratko odvrnuti gas da preteknes neki kamion i eto te debelo u kazni i bez vozacke (u BiH nema razlike u kaznama za prekoracenje naselje/otvorena cesta). E zato sada ide tablica na preklop. Ima i mali sarafic kojim se moze blokirati preklop - za EU standarde i putovanja van BiH :mrgreen:
 
Vec godinama vozim sa fabrickim nosacem i tablicom, ali prije par dana sam napravio nosac na preklop (u BiH na tehnickom jos nisu poceli gledati nosace tablice) i kada se vozim sada tablica ide pod rep.
Zasto ? Ne da bih vozio 200 kroz naselje nego jednostavno zbog podmuklih policijskih zasjeda. Tronosce doslovno sakrivaju u zbunje, na suludim mjestima (npr. magistralna cesta, na mjestima za preticanje ili gdje su suluda ogranicenja na 40 km/h). Parkiraju se civilnim autom pored ceste i onako kroz prednju sajbu nisane i slikaju. Stavljaju tronosce i po tunelima :oops:Kroz naselja uvijek vozim po ogranicenju, ali na magistrali ne. Na motoru je dovoljno kratko odvrnuti gas da preteknes neki kamion i eto te debelo u kazni i bez vozacke (u BiH nema razlike u kaznama za prekoracenje naselje/otvorena cesta). E zato sada ide tablica na preklop. Ima i mali sarafic kojim se moze blokirati preklop - za EU standarde i putovanja van BiH :mrgreen:
No problem ako imas neki atest i upisano u prometnu. Inače bi te neki nadobudni Austrijanac ili Nijemac mogao natjerati da putovanje nastaviš na prikolici. A još te može i kačiti po 22 članku za "missbarauch" tablice. Nemoj ni pomišljati nešto mijenjati na samoj tablici jer to kategoriziraju kao pokušaj prijevare. Vremena su se promijenila 😔
 
Koliko se smanjio zaustavni put na današnjim autima u usporedbi s onima kada su ta ograničenja postavljena. Pa šta bar to ne utječe na sigurnost i na mogućnost povećanja ograničenja

Zaustavni put tehnicki gledano je kraci, nije to sad drasticna razlika ali je kraci. Ono sto je isto (vjerojatno i gore statisticki zbog mobitela itd) je reakcija vozaca prije kocenja.
 
  • Like
Reactions: Luke
Zaustavni put tehnicki gledano je kraci, nije to sad drasticna razlika ali je kraci. Ono sto je isto (vjerojatno i gore statisticki zbog mobitela itd) je reakcija vozaca prije kocenja.
Znači da sad auto može stati u istom razmaku sa 60 kao nekad sa 50, znači mogla bi se podignuti brzina. A reakcije dali su bolje ili nisu ne znam,ali danas je puno napetiji promet,puno više auta tako da su vozači puno manje opušteni nego prije