a kad malo bolje pogledaš ako ja npr, na vx-a stavljam, prije ću staviti 200ccm i multivar nego samo 209 ccm jer želim imati motor za svaki dan, onaj 209 trebaš zagrijavati 5 min prije vožnje Sad , mjenjati karike svakih 15tkm ja mislim da mora ići i na obradu glave Confused (nisam siguran), troši malo više ulja, a tuning nije dugotrajnost nego performanse 1Mr. Green
Malossi 209 kosta 2300kn, serijski 200ccm kosta 1300 kn.
"Sto je dugotrajnije, isplativije..?! Cijenom je isplativije uzeti 200 jer je kit 1000kn skuplji..istina ide mrvu bolje sa kitom posto je alu a kolko mi se cini alu200 se nemoze vise kupiti nego samo gus. a gus200 je slabiji od alu200 dosta..
Uglavnom da sad ne kompliciramo, moras sam odluciti kolko para imas koliko zelis dati, ni sa jednim neces pogrijesiti. eto sta da ti kazem..
Kod kita ima dosta sitnica koje se trebaju paziti kod montaze (okrenuti karike na pravu stranu, pod odre?enim kutem ih postaviti..itd)
Ako vec kreces u to, mozes si prosirit kanale na glavi jer vx ima uze od vxr-a a to dosta znaci. ako zelis malossi vxriomat, onda ti treba od vxr-a a ne od vx-a , karb od vxr-a mozes staviti (posto nije ista dizna , i ono najvaznije iznutra karbovi nisu isti) i tako....
Naravno mozes se ti samo vozit sa kitom ili sa 200ccm na vx-u al to nije 100% onda pravi onaj 200 kuzis.."
2 malaguti, bregasta bi stvarno trebala?
, isplati li se ona, jer i ja ću brzo stavljati 200ccm pa pitam